madebyoranges.com/nlBeoordelingen

Made by Oranges Trading B.V.
Retentieweg 20
7572 PH Oldenzaal
Martijn Diepeveen

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

4.63/5.00

1.546 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 patroon op een blad dat is een grote luxe. dat is alle duidelijkheid. ook als het rolt uit je printer thuis, dat is luxe. vriendelijke dank voor de service; dank voor het gratis patroontje. dit modelletje heb ik in geen enkel magazine. ik heb de magazines voor de verschillende seizoenen gekocht in de stoffenwinkel (Toverstof Destelbergen - Van Leuven Schellebelle). B*trendy - Poppy - my Image
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik vind het heel vervelend om zelf dat vele werk te moeten doen en al het papier en inkt wat het nog kost om al die bladen te kopiëren. Ook was het patroon niet kompleet, er hoorde nog een ceintuur bij maar dat stond niet bij de beschrijving. Ook was het voorpand afgebeeld onder het cijfer van het achterpand en andersom. Dus een hoop gedoe en ergernis voor een jurkje. Geen ontspanning zo...
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over madebyoranges.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Het ging om een download patroon. De site haperde nogal. Ik kreeg steeds de melding dat ik een e-mail adres moest invullen en die ik had ingevuld was ongeldig. Vreemd als je al via je e-mail adres inlogt. Ik kwam daardoor niet door de bestel modus heen. Beetje vreemd ook dat je bij een gratis download toch een verzendmethode en een betaaltijden moet kiezen. Vandaar mijn matige oordeel bij levering
De levering was heel vlot (2 naaipakketjes). Echter, de patronen in de verkeerde maten ontvangen en in het elastieke boord zat een weeffout. Over gemaild. 2 dagen later nieuw elastiek ontvangen en nieuwe patronen. Helaas was maar 1 patroon juist. Weer een mail gestuurd. Geen reactie of excuus. Uiteindelijk wel juiste patroon ontvangen. 3 leveringen voor 1 bestelling.
Ik heb een aantal malen geprobeerd om de gratis patronen te downloaden van Miss Doodle, iedere keer staat er u kunt de patronen binnen een paar minuten downloaden echter wacht ik nu al een week en er valt niks te downloaden Waaardeloos dus. Ook vroeg ik het op Facebook maar ook daar kreeg ik geen antwoord,
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Goedendag. Bedankt voor je beoordeling. De kans is zeer groot dat de patronen worden tegengehouden door je spam-filter. Dit staat ook uitgelegd in de bevestigingsmail. Als je ons mailt, sturen we de patronen dezelfde dag nogmaals op. Bedankt en alvast veel plezier met de patronen
Ik heb foutje gemaakt denk ik en wel betaald maar verder gebeurde er niets ook werd er NOOIT op mails gereageerd toch de gok genomen en opnieuw besteld en ja kreeg patroon thuis gestuurd. Ik zou erg tevreden kunnen zijn als er bij fouten gereageerd wordt, want ben erg blij met patronen.
In de mail staat dat je bij elk patroon een blad kreeg.mijn nicht heeft kleinkinderen,een kennis wordt voor het eerst oma dus dacht ik hun te kunnen verrassen met een blad .ik voel me ""GENAAID" ik heb bij de zending er EEN gekregen.een tegenvaller.wel 38 euro betaald hiervoor
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inmiddels contact gehad en uitgelegd dat er daadwerkelijk op de site staat dat er 1 gratis magazine per bestelling wordt geleverd.
De levering was super dag nadien al toegekregen. Maar bij het open van het pakje merkte ik meteen een fout patroontje. Meteen een mail gestuurd met wat er fout was. Mail terug gehad paar dagen nadien dat het per post wordt opgestuurd. Nu even afwachten hoe het verloopt.
-Levering slecht omdat ik in 1e instantie 3 i.p.v. 7 bladen heb ontvangen. -Producten spreken voor zich. -Service redelijk omdat ik na de melding wel netjes alles nagestuurd heb gekregen, ik zou alleen ter compensatieiets extra's erbij gedaan hebben.
Het was erg moeilijk om aan de bestelling te komen , vind het niet fijn dat de patronen niet geradert kunnen worden . Het is bijna niet te doen als het gedownload is om het weer op papier te krijgen super slechte service van het blad
ik kan geen beoordeling geven want ik heb nog niets ontvangen, er kan niet aangegeven worden wanneer het pakketje wel ontvangen wordt, tussen nu en 16 weken, jammer dat ze dat niet eerder aangeven dan had ik er namelijk niets besteld
Kreeg links die niet werkte, eerst Gaf de site Een error, daarna waren de downloads leeg. Ik had de jurk al af, toen ik eindelijk mijn patroon kreeg. Waarom zet u die drie patronen niet gewoon op het radarblad?
De envelop is open aangekomen. Echt opengemaakt en geprobeerd met twee adtesstickers dichtgeplakt wat niet bleef zitten. Omdat er geen briefje of iets in zat is het onbekend of ik ook alles heb ontvangen
Het is me niet gelukt om het patroon te downloaden. Er kwam 2x 'error, de 3e x was mijn limiet helaas voorbij. Intussen heb ik via iemand anders het patroon gekregen, en dat is top!
Ik heb tot twee maal toe een verkeerd nummer van My Image ontvangen. Na mijn tweede klacht zelfs geen reactie ontvangen. Ook is het bestelde nummer nog niet aan mij geleverd.
koop dit tijdschrift voor shirt H10021,staat het niet op het patroonblad .Zeer teleurstellend. Download werkt niet .Op de mail die ik gestuurd heb krijg ik geen reactie.
De stof was naar tevredenheid maar pipingband was te weinig. Kon ik dus niet gebruiken. Tevens was het een gewoon dierbandjeipv pipingband
Mail nog niet betaald. Was wel reeds gedaan. Levering niet conform afspraak. 1e en tevens laatste keer. Af te raden aan anderen.
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Goedendag. Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het even nagekeken en u heeft uw bestelling nog niet betaald via uw gewenste betaalmethode (bankoverschrijving). Wanneer de betaling is ontvangen, sturen we de magazines op. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst.
Het is een leuk blad, maar wat erg tegenvalt is dat er veel PDF-patronen in staan, die men ook nog eens moet betalen.
Aangezien ik nog niks ontvangen heb, en er ook niet op mijn mail gereageerd is kan ik niet erg positief zijn.
Magazine pakket zat niet bij de bestelling. En mss werd het na gestuurd maar na een week. Niets ontvangen..