madebyoranges.com/nl

431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.371 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
madebyoranges.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 aug 2023
Patronen besteld na week nog niet gekregen, bij navraag werd patroon nogmaals verstuurd na week kreeg ik patroon 2 maal. Fout lag bij de post, wilde 1 patroon terug sturen maar mocht patroon houden vanwege de kosten. Goede service, snel antwoord op mail. Minder dat de bezorging van de post lang duurt.

5 sep 2023
Nou ik kom erachter dat jullie mij een nieuw abonnement voor 4 my image aanbieden maar dat ik nu dus 2 x het najaarsoverleg nummer heb en dus mis ik 1 nummer , niet netjes om het zo te overlappen en ik dus 1x een dubbel nummer krijg met vriendelijke groet W Bodewes te Deventer , hopelijk wordt dit nog veranderd !!!

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

Ann B.
Oostende
26 dec 2023
Heb tot op vandaag 16 januari nog steeds niets ontvangen,
De boeken kwamen beschadigd aan. Waren nat door de regen.
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Goedendag. Dat is erg vervelend. Ondanks dat wij dit natuurlijk niet in de hand hebben, willen we de magazines nogmaals opsturen. Als u ons een mailtje stuurt, gaan we dit regelen. Bedankt!

Bestelling

Ben nog steeds in afwachting van mijn laatste bestelling
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Goedendag. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een envelop niet wordt bezorgd. Wij versturen deze dan uiteraard opnieuw. Als u contact met ons opneemt via e-mail, lossen we het snel op!
Ik heb niets gekregen
5 aug 2023
3 dec 2023

jammer van de PDF patronen

ik vind de tijdschriften van made by orange heel fijn zoals de B Trendy en my image alleen vind ik het erg jammer dat in zo een tijdschrift zovaak PDF patronen staan ,die je dan eerst weer zelf moet gaan uit printen, ik vraag me echt af waarom niet gewoon deze patronen op het patronenblad.
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Bedankt voor je feedback! De PDF-patronen zijn gratis extraatjes en passen echt niet meer op de patroonbladen, dan zouden deze veel te druk worden. Een patroonblad extra toevoegen zou het blad veel prijziger maken. Mocht je problemen hebben met het printen en in elkaar zetten van een PDF-patroon, dan kun je ons altijd mailen. Wij zullen je snel van advies voorzien!
15 mei 2023

Patronen jongensshorts.

Ik had vorige week drie verschillende patronen van jongensshorts gekocht. Toen ik ze downloadde om te bekijken kon ik opeens shorts “Ethan” niet meer downloaden ivm 3 x gedownload. Het zou top zijn als jullie dit patroon nog een keer naar mij zouden willen mailen!!
12 aug 2023

My\Image online

My\Image kan ik ,waar ik woon, niet in de boekwinkels kopen. Na zoeken op internet vond ik waar ik het tijdschrift kon bestellen. Het tijdschrift wordt supersnel en keurig bezorgd en past door de brievenbus. Je hoeft er niet voor thuis te blijven.
RV
Rita V.
Brecht
8 jul 2023
alles beviel me. Wat u in de toekomst mss zou kunnen doen is niet steeds jonge personen maar ook een oudere personen de kleding laten tonen of mss een tijdschrift met patronen voor oudere dames en heren met daarin mss zo nu en dan een breipatroon
7 okt 2023

Verzending

Van jullie kant is volgens afspraak het patroon verzonden. Dat de post ( post.nl) zich niet aan de bezorging op bepaalde dag houdt, kan ik jullie niet verwijten. Uiteindelijk heb ik het patroonpakket 4 werkdagen na mijn bestelling ontvangen
10 okt 2023
Een erg duidelijke beschrijving en de meeste modellen vind ik erg mooi. Sinds ik dit tijdschrift heb ben ik weer veel meer gaan naaien. Morgen naar de stoffenspectakel om een nieuwe voorraad stof in te slaan.