madebyoranges.com/nl

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
madebyoranges.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 aug 2023
Patronen besteld na week nog niet gekregen, bij navraag werd patroon nogmaals verstuurd na week kreeg ik patroon 2 maal. Fout lag bij de post, wilde 1 patroon terug sturen maar mocht patroon houden vanwege de kosten. Goede service, snel antwoord op mail. Minder dat de bezorging van de post lang duurt.

5 sep 2023
Nou ik kom erachter dat jullie mij een nieuw abonnement voor 4 my image aanbieden maar dat ik nu dus 2 x het najaarsoverleg nummer heb en dus mis ik 1 nummer , niet netjes om het zo te overlappen en ik dus 1x een dubbel nummer krijg met vriendelijke groet W Bodewes te Deventer , hopelijk wordt dit nog veranderd !!!

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

RV
Rita V.
Brecht
8 jul 2023
alles beviel me. Wat u in de toekomst mss zou kunnen doen is niet steeds jonge personen maar ook een oudere personen de kleding laten tonen of mss een tijdschrift met patronen voor oudere dames en heren met daarin mss zo nu en dan een breipatroon
7 okt 2023

Verzending

Van jullie kant is volgens afspraak het patroon verzonden. Dat de post ( post.nl) zich niet aan de bezorging op bepaalde dag houdt, kan ik jullie niet verwijten. Uiteindelijk heb ik het patroonpakket 4 werkdagen na mijn bestelling ontvangen
19 apr 2023
Het is heel gemakkelijk om de gratis patronen snel te krijgen en het zijn nog leuke patronen ook. Ook het in elkaar zetten van de patronen is gemakkelijk. Als de gratis patronen zo nu en dan weer vernieuwd zijn zal ik dit zeker blijven doen.
10 okt 2023
Een erg duidelijke beschrijving en de meeste modellen vind ik erg mooi. Sinds ik dit tijdschrift heb ben ik weer veel meer gaan naaien. Morgen naar de stoffenspectakel om een nieuwe voorraad stof in te slaan.
CV
Corrie v.
Strijen
23 aug 2023

Levering keurig volgens afspraak

Dat je van de leveringsdatum op aan kunt vind ik heel prettig en ook dat geleverd wordt waar je om hebt gevraagd. Alleen maar een positieve ervaring, dus weet ook niet zo snel wat beter/anders zou kunnen
MD
M.C. d.
Stiens
1 okt 2023

de maatmeter

Ik vind de maatmeter niet helemaal goed. Als ik de maat kiest die ik zou moeten hebben dan is het vaak te groot als ik het gemaakt heb. Als ik de boven wijdte meet dan zit deze tussen 2 maten in.
Snelle levering,maar als beginnende is het soms wel moeilijk te begrijpen als je LMV gewoon bent met de foto's, maar ik geef niet op,eens ik het gewoon ben zal het wel beter gaan
19 apr 2023

Zeer goede service

Door een foutje van mijn kant werden mijn bestelde magazines niet bezorgd. Gelukkig waren ze zo vriendelijk om mijn bestelling opnieuw te versturen. Echt goede service!
Alle patronen in het tijdschrift zetten, meestal de patronen waar ik het voor koop,moet je nog downloaden, laten printen ( heb zelf geen printer) en knippen en plakken.
31 mrt 2023
Snel geleverd, leuke patronen, zeker ook voor kinderen. En goede service. Wist niet dat ik aan mijn tax zat van gratis patronen en kreeg deze alsnog toegestuurd!! Top!!
5 apr 2023

Mooie patronen!

Hele fijne naaipatronen met een goede (nederlandse) pasvorm. Goede beschrijving van de producten. Communicatie na bestelling is prima. Levering altijd netjes in orde.

kortingsbon exclusive packs

ik hen een €3 kortingsbon ontvangen voor My Image exclusive packs, maar ik heb van ieder pack al 1 ontvangen (in 1x), dus kan ik m eigenlijk niet verzilveren :-).
21 okt 2023
De levering was snel en goed, maar ik had verwacht dat de fournituren er ook bij zaten , dat was vorige keer ook dat ik een patroon met stof bestelde.
Ik had het besteld en door de post was het niet bezorgd en contact gezocht en het werd goed opgelost door nieuwe bladen te versturen. Echt top!
7 apr 2023
Leuke en makkelijke patronen voor jongens. Doordat patronen op het patroon blad door elkaar lopen, moet je goed opletten welke je nodig hebt.
JG
8 aug 2023
Altijd hele mooie patronen. Enkele jaren geleden was er ook tussenin een magazine dat vond ik super en heb er mooi kleding uit gemaakt
20 mei 2023

Kreeg meteen een e emplaar

Ik was onjuist want ik dacht dat ik het magazine niet gekregen had. Er werd niet moeilijk gedaan en meteen kreeg een nieuw exemplaar!!!
7 apr 2023

top

na het kwijt raken bij de post van mijn bestelde patronen contact opegnomen en ze sturen nieuwe toe, dat noem ik nog een stop service
5 apr 2023
Duidelijker aanduiden waar en wanneer gratis/bonuscode vermelden bij bestelling. Jullie zijn snel met toesturen van bestelling, knap!
SL
4 sep 2023
Schnelle Rückmeldung, da ich einen Fehler bei der Bestellung gemacht habe. Danach eine sehr schnelle Lieferung. Sehr gerne wieder.