madebyoranges.com/nlBeoordelingen

Made by Oranges Trading B.V.
Retentieweg 20
7572 PH Oldenzaal
Martijn Diepeveen

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

4.63/5.00

1.546 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 patroon op een blad dat is een grote luxe. dat is alle duidelijkheid. ook als het rolt uit je printer thuis, dat is luxe. vriendelijke dank voor de service; dank voor het gratis patroontje. dit modelletje heb ik in geen enkel magazine. ik heb de magazines voor de verschillende seizoenen gekocht in de stoffenwinkel (Toverstof Destelbergen - Van Leuven Schellebelle). B*trendy - Poppy - my Image
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik vind het heel vervelend om zelf dat vele werk te moeten doen en al het papier en inkt wat het nog kost om al die bladen te kopiëren. Ook was het patroon niet kompleet, er hoorde nog een ceintuur bij maar dat stond niet bij de beschrijving. Ook was het voorpand afgebeeld onder het cijfer van het achterpand en andersom. Dus een hoop gedoe en ergernis voor een jurkje. Geen ontspanning zo...
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over madebyoranges.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Ik wil alleen maar zeggen dat ik de zending nog niet binnen gekregen heb.
Directe bezorging tijdschriftenpakket en downloaden werkt uitstekend. Een dikke 10
Ik geef geen enkele ster! Niet voor verzending, product en zeker niet voor de goede service !!! 22 okt. een bestelling van 4tijdschriften gedaan ruim €20 De volgende dag geen bezorging en mail, week later nog geen bezorging en een mail verder. Via de site nog een mail. We gaan alleen voor goud, bezorging en klantenservice reactie binnen 24 uur, geen telefoonnr.? Heel vreemd, hoop dat g
Slechte kwaliteit stof en een misleidende mail
Leuk magazine en goed passende patronen
ik kan geen beoordeling geven want ik heb nog niets ontvangen, er kan niet aangegeven worden wanneer het pakketje wel ontvangen wordt, tussen nu en 16 weken, jammer dat ze dat niet eerder aangeven dan had ik er namelijk niets besteld
koop dit tijdschrift voor shirt H10021,staat het niet op het patroonblad .Zeer teleurstellend. Download werkt niet .Op de mail die ik gestuurd heb krijg ik geen reactie.
Mail nog niet betaald. Was wel reeds gedaan. Levering niet conform afspraak. 1e en tevens laatste keer. Af te raden aan anderen.
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Goedendag. Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het even nagekeken en u heeft uw bestelling nog niet betaald via uw gewenste betaalmethode (bankoverschrijving). Wanneer de betaling is ontvangen, sturen we de magazines op. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst.
Aangezien ik nog niks ontvangen heb, en er ook niet op mijn mail gereageerd is kan ik niet erg positief zijn.
Heb mijn bestelling niet ontvangen....kan de gratis patronen uit Btrendy nummer 15 niet downloaden...
De patronen in het blad zijn goed, waarom niet alles op radarblad? Patroon bestellen werkt slecht
Het patroon dat ik wilde hebben bleek een patroon dat ik moest downloaden ; daar baal ik van
Super super goed ik geef jullie 5 sterren voor pdf downloaden en verzending en bestelling
Ben al 3 weken aan het wachten op mijn naai boekje niet fijn hoor
Slecht, niet kloppende patronen. Een hoop gedoe voor niks!
Ik wacht al 5 dagen op mijn twee boeken.
Bestelling nog steeds niet ontvangen.
Kan hem niet openen. Erg vervelend.
Omdat ik nog niks heb ontvangen
Tot op vandaag niets ontvangen