madebyoranges.com/nl

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
madebyoranges.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 aug 2023
Patronen besteld na week nog niet gekregen, bij navraag werd patroon nogmaals verstuurd na week kreeg ik patroon 2 maal. Fout lag bij de post, wilde 1 patroon terug sturen maar mocht patroon houden vanwege de kosten. Goede service, snel antwoord op mail. Minder dat de bezorging van de post lang duurt.

5 sep 2023
Nou ik kom erachter dat jullie mij een nieuw abonnement voor 4 my image aanbieden maar dat ik nu dus 2 x het najaarsoverleg nummer heb en dus mis ik 1 nummer , niet netjes om het zo te overlappen en ik dus 1x een dubbel nummer krijg met vriendelijke groet W Bodewes te Deventer , hopelijk wordt dit nog veranderd !!!

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

Ik heb nog altijd niets ontvangen
Heb tot op vandaag 16 januari nog steeds niets ontvangen,

Bestelling

Ben nog steeds in afwachting van mijn laatste bestelling
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Goedendag. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een envelop niet wordt bezorgd. Wij versturen deze dan uiteraard opnieuw. Als u contact met ons opneemt via e-mail, lossen we het snel op!
Ik heb niets gekregen
Heb niets ontvangen!
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Als je een PDF-patroon besteld hebt, kan het zijn dat de e-mail met de link naar het patroon is tegengehouden door je mailbox. Heb je magazines besteld, dan kunnen ze nog onderweg zijn. Het duurt doorgaan 5 tot 7 dagen voordat een bestelling in België aankomt. Dankzij de feestdagen kan het helaas soms iets langer duren. Duurt het te lang? Mail ons dan gerust. Wij zullen het snel oplossen!
5 sep 2023
11 jul 2023
De patronen zijn te onoverzichtelijk, met de bestelling hiervan, pas op het laatste de verzendkosten vernoemd. De free patronen zijn niet allemaal te vinden. Het kan wel iets gemakkelijker dacht ik zo!
13 okt 2023

Slechte bezorging/levering

9 oktober jl. tijdschriften besteld. 13 oktober nog steeds niet ontvangen. 12 oktober contact opgenomen. Tijdschriften zoude meteen verzonden worden. 13 oktober nog steeds niet ontvangen.
5 apr 2023
Altijd problemen om de gratis PDF patronen te downloaden. De code is niet juist. Het gratis patroon is niet meer terug te vinden op de site.
30 sep 2023
Twee keer bedrag overgemaakt voor patroon S1259. Iedere keer krijg ik pdf het gratis patroon. Niet het patroon waarvoor ik betaald heb.
7 apr 2023

Slecht

Heb al meerdere keren het gratis patroon uit de B Trendy aangevraagd maar krijg niets en op mail wordt niet gereageerd.
16 apr 2023

bestelling nog niet aangekomen

Tnt is mijn bestelling nog niet aangekomen terwijl het 5 dagen geleden in Nederland al verzonden is
23 jul 2023
Had allang mijn boekjes moeten ontvangen ,afwachten als de tweede order gaat komen ! Hopen van wel
9 aug 2023

Bestelling niet ontvangen

Vorige week donderdag al bericht ontvangen dat patroon verstuurd is, tot op heden nog niet binnen
15 aug 2023
Bedankt voor je review. Soms komt het voor dat een patroon wordt tegengehouden door een e-mail-provider. Zit het patroon ook niet in je spam-box? Stuur ons dan een e-mail. Wij versturen het patroon dan nogmaals. Bedankt!
21 apr 2023
Ik heb tot heden mijn bestelling nog niet ontvangen is al een week dat ik dit besteld hebt
5 apr 2023
Bestand nooit ontvangen, ook niet in spam, wel bestelbevestiging dus mailadres klopte.
Zou een gratis download zijn maar ik moest er 4€ voor betalen. Jammer
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Onze gratis downloads zijn altijd 100% gratis. Ik denk dat je vergeten bent de kortingscode in te voeren, waarmee het patroon gratis wordt. Zodoende kun je de bestelling gratis plaatsen. Geen probleem. Als je ons mailt, lossen we dit graag voor je op!
AV
Anja V.
Eindhoven
28 mei 2023
Slechte ervaring. Besteld betaald en tot nu toe niets ontvangen
26 sep 2023
bestelling niet ontvangen ondanke herhaalde communicatie
13 apr 2023

Niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen.