madebyoranges.com/nlBeoordelingen

Made by Oranges Trading B.V.
Retentieweg 20
7572 PH Oldenzaal
Martijn Diepeveen

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

4.63/5.00

1.546 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 patroon op een blad dat is een grote luxe. dat is alle duidelijkheid. ook als het rolt uit je printer thuis, dat is luxe. vriendelijke dank voor de service; dank voor het gratis patroontje. dit modelletje heb ik in geen enkel magazine. ik heb de magazines voor de verschillende seizoenen gekocht in de stoffenwinkel (Toverstof Destelbergen - Van Leuven Schellebelle). B*trendy - Poppy - my Image
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik vind het heel vervelend om zelf dat vele werk te moeten doen en al het papier en inkt wat het nog kost om al die bladen te kopiëren. Ook was het patroon niet kompleet, er hoorde nog een ceintuur bij maar dat stond niet bij de beschrijving. Ook was het voorpand afgebeeld onder het cijfer van het achterpand en andersom. Dus een hoop gedoe en ergernis voor een jurkje. Geen ontspanning zo...
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over madebyoranges.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Het vergde enig zoekwerk om de bestelling voor het gratis patroon te vinden en ik kreeg het in eerste instantie niet binnen. De mail die ik nadien kreeg met de zeer goede instructies maakte veel goed.
 nuttig (1)
Snel bezorgt. Fijne dat je de bladen kunt "doorkijken". Alleen bij de gratis patronen mag wel duidelijk vermeld worden wat voor patroon het is.
De stap van product selecteren naar bestellen gaat niet vanzelf. Meerdere pogingen nodig. Het betreft gratis patroon met code uit een blad.
 nuttig (1)
Snel ontvangen, weet t is gratis, maar eigenlijk vindt ik het fijner als het op een raderblad staat.😊
Optijd geleverd en goed verpakt in brievenbus..alleen gratis patroon zat er niet bij..maar is oké zo
 nuttig (1)
Als je met een probleem zit dat ze u verder helpen en niet wachten dat ze u direct verder helpen
Heb pas een abonnement genomen op Miss Doodle en twee dagen later zat het al in de bus.
 nuttig (1)
Ondanks bezorgproblemen van webshops was mijn bestelling de volgende dag al in huis!
Snelle levering en fijne naaipatronen. We kunnen weer aan de slag
 nuttig (1)
Snelle levering tegen aantrekkelijke prijs. Veel inspiratie.
Lastig om item te vinden. Daarna gaat alles heel soepel.
Betrouwbaar en snel!
Vlotte modellen.