madebyoranges.com/nlBeoordelingen

Made by Oranges Trading B.V.
Retentieweg 20
7572 PH Oldenzaal
Martijn Diepeveen

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

4.63/5.00

1.546 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 patroon op een blad dat is een grote luxe. dat is alle duidelijkheid. ook als het rolt uit je printer thuis, dat is luxe. vriendelijke dank voor de service; dank voor het gratis patroontje. dit modelletje heb ik in geen enkel magazine. ik heb de magazines voor de verschillende seizoenen gekocht in de stoffenwinkel (Toverstof Destelbergen - Van Leuven Schellebelle). B*trendy - Poppy - my Image
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik vind het heel vervelend om zelf dat vele werk te moeten doen en al het papier en inkt wat het nog kost om al die bladen te kopiëren. Ook was het patroon niet kompleet, er hoorde nog een ceintuur bij maar dat stond niet bij de beschrijving. Ook was het voorpand afgebeeld onder het cijfer van het achterpand en andersom. Dus een hoop gedoe en ergernis voor een jurkje. Geen ontspanning zo...
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over madebyoranges.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
(1.124)
Binnen de 2 à 3 dagen krijgt men zijn bestelde goederen,dat vind ikzelf heel tof. Dan kan ik vlug beginnen werken met de nieuwe modelletjes. Zelf vind ik het heel bruikbare en gemakkelijke modellen,ook de kindermodellen. Zodus,doe zo voort
De snelheid waarop de bestelling aankwam. Tevens heeft MyImage goede patronen voor telkens een half jaar, waardoor je voor het seizoen begint je kleding af kan hebben.
De mogelijkheid om de my image, van een aantal jaren geleden nog te kunnen kopen,voor een leuke prijs.En de service is ookprima😊
 nuttig (1)
Als ik de pdf patronen uitprint sluiten de a4tjes patroon niet altijd goed aan? Geen idee hoe dat komt.
Alweer een mooie collectie aan modellen/patronen aan een betaalbare prijs. Zeer snelle levering.
Goede afhandeling van bestellingen. Ook op tijd geleverd en zeker duidelijke communicatie
 nuttig (1)
De communicatie was heel goed heb mijn boekjes achter 3 dagen gekregen zoals beloofd
goede bezorging , goed verpakt en mooie boeken nu gauw beginnen met stof te kopen
Très beau kit couture ,très bons livres de patrons et envoi rapide ,bravo..
 nuttig (1)
Ondanks drukte in de december maand had ik mijn bestellin snel ontvangen.
 nuttig (1)
Soepel met nogmaals toesturen patroon dat ik kwijt was.
Tijdschrift netjes verpakt in 2 dagen in de brievenbus
Ik had de bestelling snel en zonder problemen in huis
Snelle bezorging. Site fijn om te kijken. Houden zo.
Zondag besteld, en dinsdag in de brievenbus. Prima!
Snelle en levering en gekregen wat ik had besteld
voor de eerste maal besteld en prima in orde