madebyoranges.com/nl

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.366 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
madebyoranges.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 aug 2023
Patronen besteld na week nog niet gekregen, bij navraag werd patroon nogmaals verstuurd na week kreeg ik patroon 2 maal. Fout lag bij de post, wilde 1 patroon terug sturen maar mocht patroon houden vanwege de kosten. Goede service, snel antwoord op mail. Minder dat de bezorging van de post lang duurt.

5 sep 2023
Nou ik kom erachter dat jullie mij een nieuw abonnement voor 4 my image aanbieden maar dat ik nu dus 2 x het najaarsoverleg nummer heb en dus mis ik 1 nummer , niet netjes om het zo te overlappen en ik dus 1x een dubbel nummer krijg met vriendelijke groet W Bodewes te Deventer , hopelijk wordt dit nog veranderd !!!

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

17 feb 2024
Snelle bestelling en afhandeling.
Heel vlotte en eerlijke levering.
Goede service en snelle levering
HH
Helen H.
Zoetermeer
3 feb 2024
Prima geregeld en goede patronen
Snelle levering goed service top
Snelle service, goede patronen

Petra J.
Hoeven
7 jan 2024

Levering modeboeken

Als men iets besteld, staat er meestal bij hoeveel dagen het duurt, voordat men zijn bestelling ontvangt.Dat was heel korrekt.Ik ben altijd blij, als mijn boeken er zijn.Dan kan ik onmiddellijk beginnen.
Duidelijke beschrijving. Even goed puzzelen om het patroon op de juiste maat uit te tekenen, maar heel goed te doen!
31 dec 2023

goede en snelle levering

bestelling is snel verwerkt en verzonden. Ook met de feestdagen ertussen is die snel binnen gekomen. Zeer blij mee.
BV
Betty V.
Geertruidenberg
7 jan 2024
Super service. Een door mij zelf gemaakte bestel fout werd perfect opgelost door het team van My Orange.
Mails worden vrijwel altijd direct beantwoord. Problemen vlot en naar tevredenheid opgelost.
Ik had 2 bladen besteld en ik had ze de volgende dag al binnen. Ik was zeer verrast.