nl.www.watches2u.com

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Great watch, great price, fast shipping. The problem remains as EU customer if you need to return something. The customer has to pay returns itself and fill in customs papers, since it has to be shipped back to the UK. A free shipping point in france or belgium would benefit the customer and worth another 2 or 3 euro's per item. Thats just my opinion offcourse, but unless im 100% sure I dont need to return, i would buy somewhere else.
Hillegom

Snelle doch teleurstellende service. Vriendelijke service-medewerker. Kreeg mijn Timex Expedition North zeer snel geleverd, maar horloge kwam aan met een dode batterij! Na een zes-tal mails met vriendelijke medewerker, heb ik toch besloten het te houden. Naar mijn oordeel was het gemakkelijker een korting toe te kennen, dan hun voorstel (het horloge te retourneren), wat kostelijker zou zijn. Daar het een zeldzamer model is heb ik toch besloten het te houden en de batterij op eigen kosten te vervangen. Spijtig!

Beoordelingen voor nl.www.watches2u.com

snelle afhandeling van besteld artikel
Goede prijzen en snelle levering.
Fast shipping and great price!
Goeie klantenservice
Ik dacht de toestaan niet voor auto gewoon voor buiten

Service

Goede prijs)kwaliteitsverhouding en snelle levering
Snel geleverd
17 feb 2024
goede prijs en snelle levering
10 feb 2024
Niks ontvangen na 2 maanden
20 jan 2024
het product is snel aangekomen en in perfecte staat zonder extra kosten.
Snelle levering. Product helemaal goed. Erg blij mee
30 dec 2023
3 dec 2023
Verpakking was kapot zo ook de doos van het horloge. Materiaal veel beter verpakking zodst het niet beschadigd kan worden tijdens vervoer. Mail over gestuurd maar nul reactie.
Prachtige horloge, makkelijke om te installeren. Zeer snel geleverd en goed verpakt. Ik bevel aan iedereen.
Een heele mooi uitstekend. Maar helaas zat niks bij om die te verkleinen. Jammer .