plasticflessenshop.nl

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden507 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 sep 2016
plasticflessenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Het bestellen van flessen met dop ging verrassend snel. Het leveren via dpd op de 4e dag niet zo snel. Bij controle op de levering bleken er de verkeerde doppen bij geleverd te zijn. Na dit telefonisch gemeld te hebben werd per omgaande een retour-label gezonden. De verzameling doppen weer verpakt , de label erop en verzonden. Nu is het wachten op de juiste doppen. Een uitgebreid verhaal voor een kleine bestelling

7 okt 2023
Geef de afbeelding van de flessenhals beter in beeld met de maten Voor de rest is het gewoon goed.

Beoordelingen voor plasticflessenshop.nl

7 okt 2023
Mijn doppen ontbreken nog.