angeljuicers.eu/nl

14 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor angeljuicers.eu/nl

ES
Eric S.
Almere
Snelle levering, goed verpakt en snelle reactie na vraag in de chat functie op de website.
10 feb 2024
Overprijst apparaat en werkt veel te langzaam en bewerkelijk om een sapje te maken.
Antwoord van angeljuicers.eu/nl
Beste Arno, Bedankt voor het schrijven van een terugkoppeling op de Angeljuicer. Een Angeljuicer is een slowjuicer, deze machine verwerkt groente en fruit op een andere manier dan een andere machine (sapcentrifuge) hiervoor moet je de tijd nemen om het sapje te maken. Door de dubbele lange wormwielen en de lange zeef kost dit meer tijd. U heeft bij ons altijd 30 dagen zichttermijn op aangekochte artikelen. Mocht de machine niet bij u passen dan heeft u altijd de mogelijkheid om de machine te retourneren, u kunt deze aanmelden via e-mail: info@angeljuicers.eu. Met vriendelijke groet, Team Angeljuicers.eu/nl
Snelle levering van de toebehoren voor de Rolls Royce
29 aug 2023
Komt na wat ze zeggen. Snelle levering. Prachtige machine en bovenal het maakt een geweldige sap!
25 nov 2023
Altijd snelle en correcte levering en goede betrouwbare producten. Tóp.
MS
Michael S.
Bodegraven
30 jun 2023
Eenvoudig te bestellen. Snelle verzending en uitstekend verpakt
25 mei 2023
We krijgen pure sappen en dus lekkere combinaties om te maken.
2 nov 2023
alles is perfect, werkt zoals het moet, ik ben heel tevreden
15 jul 2023
Snelle levering Verpakking wel erg groot voor de artikelen.
29 apr 2023
Alles was perfect