stempels.com

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jan 2018
stempels.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 okt 2023
Het plaatsen van de stempel bestelling heeft mij echt verrast. Snelle terugkoppeling door de medewerker en de stempels worden snel gemaakt en opgestuurd. Erg blij met deze services.

11 okt 2023
Snelle levering dus hierop niets op te merken maar bij aanvraag voor een bankattest of blanco bankuittreksel om de crediteur te kunnen aanmaken in het boekhoudsysteem van UGent was er geen enkele medewerking. Ik kreeg enkel een blanco factuur en bevestiging van juistheid via mail. Bankattest is nochtans noodzakelijk om factuurfraude te vermijden.

Beoordelingen voor stempels.com

Antwoord van stempels.com
Geachte klant, Het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft gehad. We horen graag van u wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. We willen u ook graag verder helpen, zodat u toch een positieve conclusie kunt trekken. Neem contact op met onze klantenservice via info@stempels.com. Wij wensen u een prettige rest van de feestdagen. Vriendelijke groeten Uw stempels.com team
11 okt 2023
6 aug 2023
Ik vind ze goed maar is er geen doos ofzo of bak om de stempel na gebruik netjes op te borgen zodat ne ink mat niet snelller droog word ?
Antwoord van stempels.com
Geachte klant, Natuurlijk nemen we kennis van uw kritiek, maar helaas hebben we er geen invloed op, aangezien we de stempel alleen distribueren, maar niet produceren. We zullen uw feedback echter uiteraard doorgeven aan de fabrikant. Vriendelijke groeten stempels.com