juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.93/5.00

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik vind Junique mooie producten bieden met een nette prijs-kwaliteit verhouding. Maar het echte verschil zit 'm in de service - ik had een specifieke vraag, stuurde die in bij de klantenservice en werd uitstekend geholpen. Junique luisterde niet alleen, maar dacht ook met me mee en overtrof uiteindelijk mijn verwachtingen. De producten die ik besteld heb werden snel geleverd (zelfs drie dagen vóór de geschatte datum) en waren zorgvuldig verpakt. Ik ben een happy customer!
Verder lezen 2 personen vonden dit nuttig Alle positieve beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Juniqe heeft een groot aanbod van mooie posters! Je kan gemakkelijk kiezen in welke grootte je de poster wilt en met welke soort kader. Er zijn voldoende betaalopties. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van heel het proces (bv. Betaalbevestiging, posters in productie, klaar voor verzending…)
Prima produkt, goed verpakt, prima informatieverstrekking. Levertijd was langer dan normaal maar uiteindelijk ook nog eerder dan verwacht.
Goede site, duidelijke prijzen, snelle levering en goede service.
Vouwen in afbeelding en slap frame
hele snelle levering!
snelle levering
No indication when the product will be delivered (it just says delayed) Still did not receive the product (ofcourse it’s quite busy at the post office). I did not receive a notification that the product was send after 2 weeks.
Ik zou mijn bestelling op 24 december krijgen. Het is nu 11 januari en heb nog niks gezien. Heb een mailtje gestuurd maar krijg reactie dat ze binnen 10 werkdagen reageren. Schande
Na ruim een maand nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Klantenservice geeft ook geen antwoord.
Mijn betaalde bestelling nu eindelijk leveren
 nuttig (2)
Eind oktober had ik een bestelling geplaatst. Na drie weken had ik de poster nog niet ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en binnen enkele dagen werd ik keurig geholpen. Er was iets verkeerd gegaan met de bestelling waardoor de poster nooit op de post is gegaan. Ter compensatie heb ik een kortingscode gekregen voor een volgende bestelling en is mijn poster met spoed geleverd. Mijn lege lijst heeft nu een prachtige poster. De kwaliteit is prima!
Wat een top klantenservice! Mijn cadeaukaart was niet meer geldig en had een mail gestuurd, maar had niet gedacht dat er veel zou gebeuren. Ik werd helemaal verrast door de geweldige service. Ik kreeg een nieuwe code en een top service en kon daardoor mijn poster bestellen. Hij kwam sneller dan verwacht binnen en ziet er top uit. Zou zeker aanbevelen en opnieuw bestellen!!