juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.81/5.00

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Als ik een ingelijste poster koop verwacht ik de poster ingelijst te ontvangen en niet lijst en poster afzonderlijk.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Ingrid, Het spijt ons hiervoor! Omdat we tijdens de huidige pandemie nog wel willen dan men hun bestelling zsm ontvangt, komt een print soms niet ingelijst aan. Natuurlijk komt je feedback bij de juiste afdeling terecht zodat we onze service kunnen verbeteren. We hopen wel dat je print is wat je hoopte en mocht je nog feedback hebben, stuur dan een berichtje via ons contact formulier via de FAQs. :) Groetjes, Jouw Team JUNIQE
Bestelproces verliep soepel. Dag eerder afgeleverd dan aangekondigd. Top.
Mooi product, mooie lijst en keurig afgeleverd. Nog eerder dan verwacht!
Goed verpakt in recycleerbaar materiaal! Uiterst tevreden
Ik heb mijn bestelling na bijna vier weken nog steeds niet ontvangen. De klantenservice reageert niet op mijn bericht en daarbij is het pakket kennelijk per post verzonden zonder verzendcode. Ik heb dus geen mogelijkheid om te checken waar het pakket is.
Snelle levering en wanneer de poster niet beviel werd er erg meegedacht over een geschikte oplossing.
Het ruime assortiment. Soms is het zoeken posters met tekst wat lastig.
Levertijd...ik wacht nog steeds...inmiddels al 8 dagen ipv de beloofde 4
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het allemaal wat langer duurt. De gemiddelde verzendtijd is momenteel hoger dan normaal. Hopelijk is de bestelling wel al binnen en stuur een bericht via onzs contactformulier als dat niet zo is! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
Snelle levering. Mooie poster. Kader lichtjes beschadigd...
Leuke site mat voor elk wat wils, vlotte levering.
Prachtige posters mooi dik papier
Bestelling nog steeds niet binnen. Kan geen berichten sturen via email, ook niet naar via adres door jullie opgegeven. Dus geen mogelijkheid om antwoord te krijgen op mijn vraag of om contact op te nemen.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Sandra, Dat is vervelend om te horen! Je zou via het contactformulier op de website inderdaad in contact moeten kunnen treden met ons. We zullen uitvogelen wat er aan de hand is. We zullen vandaag nog contact met je opnemen over je vermiste bestelling! Met vriendelijke groeten, Team JUNIQE
Telefoon opnemen. Antwoord geven op messinger of facebook Goede email adres geven. Snap dat het druk is maar nergens op antwoorden is zeer slecht
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Maaike, Sorry dat we zo slecht bereikbaar zijn! Ik zie wel gelukkig dat 1 van onze helden je al geholpen heeft! We beloven in de toekomst beter bereikbaar te zijn! Groetjes, Team JUNIQE
1 bestelling, maar kreeg 3 (!) leveringen. Niet erg efficiënt of milieu vriendelijk.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Helaas produceren we alles op aanvraag en vanuit verschillende productie centra per type product. Bedankt voor de feedback en het spijt ons voor eventueel opgeleverd ongemak. Hopelijk is je bestelling wel naar behoren en kun je er van genieten! Groetjes en nog een mooie week, Team JUNIQE
Pakket nooit ontvangen
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Hidde, Oh nee! Dat is vervelend om te horen. Natuurlijk staan we nog wel voor je paraat en zullen we contact opnemen om het zsm te verhelpen! Ondanks alles nog een mooie week van ons hier uit Berlijn, Jouw Team JUNIQE
snel duidelijk en zal zeker weer bestellen
Top, goede aflevering en onbeschadigd
Goed verzorgd, mooie spullem