juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

4.27/5.00

206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

1 dag geleden
Bestelling niet compleet, kan nergens vinden wanneer er product geleverd wordt. Lastig om dat duidelijk te maken, het gaat om een kleine poster van € 6,99. Hoe kan ik een fotoserie sturen als ik het product niet ontvangen heb, staat ook niet op de Schipping list, maar wel op de factuur.

Productkwaliteit valt tegen. Onscherpe afdrukken en vreemde afmetingen, waardoor inlijsten erg lastig is.

1 week geleden
Helemaal top

Product was not assembled correctly and the company does not acknowledge the problem despite notification.

1 week geleden
I see you found our returncenter and you also have been aided by one of our heroes! Our apologies it has taken so long, but I hope we can welcome you back soon.
levering duurde ruim een week

3 weken geleden
Oh nee! Het spijt ons te horen dat het langer duurde dan verwacht. We zin altijd op zoek naar verbeter punten en zullen je feedback meenemen voor de volgende ronden verbeteringen!
3 weken geleden
Erg tevreden met de nieuwe ingelijste posters voor mijn zoontje. Keurig verpakt en snel geleverd.

Very nice!!!!!

3 weken geleden
Glad to hear we made you happy! Hope to see you soon again. :)
Mooie poster van goede kwaliteit en binnen nette tijd geleverd!

Ontvangen object voldoet aan de verwachting. Snel geleverd.

Precies wat ik wilde, prima dus!

Heb nog steeds niets ontvangen ook geen reactie op e-mail waarom product vertraagd is

3 weken geleden
Oh nee! Sorry om te horen dat het langer duurt dan verwacht. Ik zie dat één van onze helden je mail al beantwoord heeft. Hopelijk kun je genieten van je bestelling en willen we je nu natuurlijk ook bedanken voor je geduld met ons!
De posters zijn makkelijk in de lijsten te plaatsen. De lijsten zijn aan beide zijden voorzien van een laagje plastic. Dus geen vette vingers, die je er later meer af moet wrijven. Echt top

Alles hier naar wens

3 weken geleden
Top om te horen! Hopelijk tot gauw weer!
We hebben nog steeds onze bestelling niet ontvangen en we krijgen ook geen informatie wanneer we hem kunnen verwachten.

3 weken geleden
Wat vervelend om te horen dat het langer duurt dan verwacht! Hopelijk is alles nu binnen en mocht je nog wat vragen hebben, dan zijn we bereikbaar via het contactformulier via onze FAQs!
alles perfect

De producten zijn mooi, de levering duurt iets langer omdat het voor jou geproduceerd wordt. De communicatie is lastig, via de site beantwoorden ze alleen FAQ en kan je niets vinden over direct contact. Enige minpuntje omdat het onduidelijk was of de rest van de levering nog zou komen

3 weken geleden
Vervelend om te horen dat de communicatie en levering niet bevielen! We zijn altijd bezig om onze service te verbeteren en zullen je feedback meenemen in onze volgende ronde. Ondanks alles hopen we je graag gauw weer te zien!
Topppppp producten

Mooi product, zoals afgebeeld. Erg tevreden mee

3 weken geleden
Bedankt voor de positieve feedback! Hopelijk tot gauw weer :)
Prachtige poster van zeer goede kwaliteit.

alles dik in orde