juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.69/5.00

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Communicatie duidelijk. Ik wist precies wat ik kon verwachten. Poster met lijst mooi. Kleuren van de poster komen overeen met die op de website. Ik ben tevreden.
Van de glasplaat was een hoekje afgebroken. Kan ook door het bezorgen zijn gekomen maar misschien dan toch extra bubbelplastic ofzo om de lijst doen
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd aan is gekomen! Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier in onze FAQ's op de website en wij zorgen voor een gepaste oplossing.
Goede websitebezoek, makkelijk bestellen en prettige betaalopties. Het ingelijste werk is werkelijk prachtig!!
Uitstekende posters. De opstelling kan je gevarieerd opstellen. Ze zijn allemaal uitstekend!
Hele mooie posters, Dikke kwaliteit. Ook de lijsten zijn super!
Bestelde materialen worden niet geleverd. Men reageert op mails en is telefonisch niet bereikbaar . De wijze waarop je wordt behandeld is zeer triest en onbeschoft.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Judy, Het spijt ons te horen dat antwoord langer uitbleef dan verwacht! Het lijkt er wel op dat een van onze Customer service je al geholpen heeft met het probleem en dat de oplossing al onderweg is! Nogmaals ons excuses voor het ongemak en hopen dat je blij bent met je print! Met vriendelijke groeten, Jouw Team JUNIQE
Ik hoor eerder van jullie dan dat de bestelling komt. De levertijd is altijd weken langer dan gezegd
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Carmen, Sorry dat het langer deed dan verwacht! Het lijkt er wel op dat je pakket netjes bij je is aangekomen! Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan staan we altijd voor je klaar en zijn we bereikbaar via het contactformulier op onze site. Bedankt voor je geduld en nog een prachtige week, Jouw Team JUNIQE
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en wordt niet op de hoogte gehouden waar hij is.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Jenna, Het spijt ons te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen! We zullen je gauw een mail sturen om het samen met je op te lossen! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
Ik heb nog niets ontvangen
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons te horen dat de levering langer duurt dan verwacht! We zullen je een mail sturen om het samen met je op te lossen zodat je zsm kunt genieten van je bestelling! Bedankt voor je geduld en nog een mooi week verder, Jouw Team JUNIQE
Uitstekende keuze. De winkel blinkt uit in de originaliteit van de aangeboden thema's en de posters en kaders zijn schitterend afgewerkt!
Mooi product, mooie lijst en keurig afgeleverd. Nog eerder dan verwacht!
Bij retour door foute postcode geld snel terug gestort
Snelle levering en zeer goede kwaliteit.
Alles perfekt
Mooie keuzes