juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.84/5.00

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Ik kan nog niet beoordelen want ik mijn bestelling nog niet binnen helaas!g
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Jan, Sorry voor de verwarring! Het loopt inderdaad soms langs elkaar, maar het betekent wel dat je bestelling al onderweg is en er binnenkort zal zijn. :) We wensen je gezondheid en nog een prachtige week! Groetjes, Team JUNIQE
Ik vind het gek dat ik dit krijg. ik heb mijn bestelling nog niet binnen.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Onze excuses, deze lopen soms langs elkaar. Hopelijk is je bestelling wel wat je hoopte en neem gerust contact op via ons contact formulier als we je mogen helpen! Groetjes, Tem JUNIQE
Leveren. Bestelling is reeds van 27/4
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Geert, Onze excuses voor de verlate bestelling. Wel zien we dat hij al verzonden was! Hopelijk is deze al binnen en mocht het nog niet binnen zijn, neem dan contact op met ons via het contact formulier op onze site. :) Nog een gezonde en mooie week, Team JUNIQE
Andere vervoerder, vind het niet fijn als een besteld product bij mijn voor deur wordt gezet, semi openbare ruimte !
Keurig snelle levering, goed verpakt. Mooi produkt. Ook goed doorgegeven wanneer de bestelling binnen komt. 👍
Prijs/kwaliteit en snelle service.
Snelle en correcte levering
Mooi en heldere postet
nvt
Ruim 2 weken geleden posters besteld, helaas nog niets gehoord en geen posters gezien. Proberen contact te krijgen maar lukt ook niet.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Lieke, Het spijt ons dat allemaal langer duurde dan verwacht. Het klopt inderdaad dat we vanwege omstandigheden wat vertraging hebben. Ik zie wel dat je al contact hebt met 1 van onze helden en dat die je verder heeft geholpen! We wensen je gezondheid en nog een mooie week, Team JUNIQE
Mooie posters maar zou fijn zijn als ze ook aankomen nadat je ze besteld.
 Antwoord van juniqe.nl
Sorry om te horen dat je de bestelling nog niet vast kan houden! Ik zie wel dat 1 van onze helden met je in contact is getreden en hij zal je verder helpen! Hopelijk lukt het zo en ondanks alles nog een prachtige week. :)
Mooie posters
Helemaal top
Bestelling niet compleet, kan nergens vinden wanneer er product geleverd wordt. Lastig om dat duidelijk te maken, het gaat om een kleine poster van € 6,99. Hoe kan ik een fotoserie sturen als ik het product niet ontvangen heb, staat ook niet op de Schipping list, maar wel op de factuur.
 Antwoord van juniqe.nl
Sorry om te horen van deze miscommunicatie! Deze kleine poster zou inmiddels al wel bezorgd moeten zijn, we hebben jouw net een e-mail hierover gestuurd. Kijk daar voor een update. ❤
Productkwaliteit valt tegen. Onscherpe afdrukken en vreemde afmetingen, waardoor inlijsten erg lastig is.
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal was zoals je hoopte! Mocht je het product niets vinden of opmerkingen hebben, neem dan gerust een kijkje in ons retourencentrum voor wat opties, waaronder je product terug te sturen!
Product was not assembled correctly and the company does not acknowledge the problem despite notification.
 Antwoord van juniqe.nl
I see you found our returncenter and you also have been aided by one of our heroes! Our apologies it has taken so long, but I hope we can welcome you back soon.
Prijs/kwaliteit Verpakking niet opgerold verzenden bv
 Antwoord van juniqe.nl
Vervelend dat de bestelling het een en ander te wensen overliet! Mocht je het product niets vinden of opmerkingen hebben, neem dan gerust een kijkje in ons retourencentrum voor wat mogelijkheden, waaronder je product terug te sturen! Hopelijk kunnen we je zo weer blij maken 🙌
De perspex plaat zat vol krassen en was heel erg vuil. Ik ben uren bezig geweest met een cleaner om de krassen weg te polijsten. Echt helder is hij niet geworden helaas, maar de tijd was te kort om terug te sturen. We zijn dus echt teleur gesteld. Het zou u sieren als we een nieuwe perspex plaat kregen, zodat ik hem later kan verwisselen. Bij voorbaat mijn dank
2 mooie posters besteld om thuis in passende lijst te doen. Helaas 40/ 60 past niet in de passpartoux van 40/60. 3 dagen aan het bellen geweest om samen hiervoor een oplossing te bedenken, helaas...kreeg steeds telefonisch te horen dat ze in vergadering waren. Wel lang 3 dagen.. Dit is dus eens maar NOOIT weer.
 Antwoord van juniqe.nl
Het spijt ons voor verrassing, natuurlijk zullen we je feedback meenemen voor onze product afdeling om onze producten te verbeteren! Blij om te zien dat je ook gebruik hebt gemaakt van ons contactformulier en dat 1 van onze CS helden contact met je heeft opgenomen!