juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.86/5.00

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
De verzending was erg snel. Beeldkwaliteit van de poster viel iets tegen.
 Antwoord van juniqe.nl
Dat is natuurlijk vervelend om te zien! Neem anders een kijkje in ons retourencentrum of contact op met onze Customer Service helden via ons contactformulier. In elk geval bedankt voor je feedback en we horen graag hoe we het kunnen oplossen!
Prima service, goede berichtgevingen over ontvangen/verzenden order etc.
Zeer snelle, probleemloze levering Prachtige poster van Victoria Verdaan
De service is vlot verlopen en het product voldoet aan de verwachtingen.
 Antwoord van juniqe.nl
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!
Niet slecht maar ook niet goed Jammer dat je bezorgkosten moet betalen
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je feedback! Wel mooi om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk tot gauw!
Goed ingepakt ,alles zag er netjes uit ben zeer tevreden. G.Antonissen
Super mooie producten , mooie kwaliteit En snelle levering , aanrader
Er hoeft niet bij elke bestelling een beoordeling gevraagd te worden
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je beoordeling, we zullen je feedback meenemen!
Zeer snelle levering...prima. Goed aangekomen zonder beschadigingen.
Mooi ingelijst, keurig verpakt en snelle levering. Ben erg tevreden
Goed op de hoogte gehouden van de levering ,goed verpakt en op tijd
Artikel uitgezocht, besteld en geleverd gekregen. Gewoon goed dus.
 Antwoord van juniqe.nl
Snelle levering en echt heel blij met onze nieuwe wanddecoratie.
Prachtige producten; goede qualiteit; vriendelijk klantenservice
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling en hopelijk weer tot gauw. :)
Mooie poster van goede kwaliteit en binnen nette tijd geleverd!
Topposters, heel blij mee en binnen beloofde termijn bezorgd.
Ontvangen object voldoet aan de verwachting. Snel geleverd.
De website is overzichtelijk, verwerking bestelling correct.
 Antwoord van juniqe.nl
service heb ik niet nodig gehad. Kan ik dus niet beoordelen
Levering duurde even maar verder tevreden. Mooie producten.
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je wat problemen hebt ondervonden met de levering van je bestelling! We bekijken per bezorgpartner regelmatig hoe ze presteren en proberen op deze manier het leverproces te stroomlijnen. We hopen je snel terug te zien bij JUNIQE!