juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.86/5.00

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Product heel goed, levering ging stroef en duurde lang.
 Antwoord van juniqe.nl
Het spijt ons te horen dat het iets langer duurde dan verwacht! Bedankt voor je feedback. We zullen het meenemen in het verbeteren van onze diensten en keuze in diensten!
Snel en gemakkelijk ging het bestellen en de levering
 Antwoord van juniqe.nl
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!
Versturen duurt wel lang maar de Poster was goed gr
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend dat het langer duurde dan normaal voor je je bestelling binnen had, sorry hiervoor! Onze bezorgpartners hebben momenteel met wat vertragingen maar we werken er hard aan om alles weer vlot te laten verlopen. We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!
Goede klantenservice, snelle levering, mooi product
Alles perfect verzorgd v/a bestelling tot levering.
Goede kwaliteit prijs verhouding, snelle verzending
Alles mooi ingepakt. Levertijd had korter gemogen
prima, ik heb hier verder niets aan toe tevoegen
Over het retourneren heb ik nog wel wat vragen.l
 Antwoord van juniqe.nl
Daar kunnen we zeker antwoord op geven! Er komt een mail waar je antwoord op kunt geven.
Mooi product, zoals afgebeeld. Erg tevreden mee
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor de positieve feedback! Hopelijk tot gauw weer :)
Afgeleverd volgens afspraak,mijn dank hiervoor
Great products, great Prints and great service
Mooi schilderij en op tijd geleverd. Blij mee
Ophangsysteem had al aangebracht kunnen zijn
Prachtige poster van zeer goede kwaliteit.
Is goed geregeld , niets op aan te merken
 Antwoord van juniqe.nl
Zonder schade ....en dat is al prima...
 Antwoord van juniqe.nl
Gelukkig bevalt het allemaal! Hopelijk tot snel!
heb niets te melden, dus alles was goed
everything was perfect and as expected
Goede klantenservice, mooie producten