juniqe.nlBeoordelingen

: 1.026GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Kollwitz Internet GmbH
Köpenicker Straße 126
10179 Berlin
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153916
Gevolmachtigde
Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.86/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

47 %
27 %
4 %
8 %
13 %
1.026 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


10 maanden geleden
Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
10 maanden geleden
Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen
1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter 
 Sorteren relevantie 
13 dagen geleden
Snelle levering en wanneer de poster niet beviel werd er erg meegedacht over een geschikte oplossing.
 Geverifieerde beoordeling|
4 dagen geleden
Het ruime assortiment. Soms is het zoeken posters met tekst wat lastig.
 Geverifieerde beoordeling|
20 dagen geleden
Levertijd...ik wacht nog steeds...inmiddels al 8 dagen ipv de beloofde 4
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Snelle levering. Mooie poster. Kader lichtjes beschadigd...
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Leuke site mat voor elk wat wils, vlotte levering.
 Geverifieerde beoordeling|
15 dagen geleden
Prachtige posters mooi dik papier
 Geverifieerde beoordeling|
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Bestelling nog steeds niet binnen. Kan geen berichten sturen via email, ook niet naar via adres door jullie opgegeven. Dus geen mogelijkheid om antwoord te krijgen op mijn vraag of om contact op te nemen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Sandra, Dat is vervelend om te horen! Je zou via het contactformulier op de website inderdaad in contact moeten kunnen treden met ons. We zullen uitvogelen wat er aan de hand is. We zullen vandaag nog contact met je opnemen over je vermiste bestelling! Met vriendelijke groeten, Team JUNIQE
22 dagen geleden
Telefoon opnemen. Antwoord geven op messinger of facebook Goede email adres geven. Snap dat het druk is maar nergens op antwoorden is zeer slecht
 Geverifieerde beoordeling|
16 dagen geleden
1 bestelling, maar kreeg 3 (!) leveringen. Niet erg efficiënt of milieu vriendelijk.
 Geverifieerde beoordeling|
11 dagen geleden
Pakket nooit ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
snel duidelijk en zal zeker weer bestellen
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Top, goede aflevering en onbeschadigd
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Goed verzorgd, mooie spullem
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
1 maand geleden
Op 6 mei een bestelling geplaatst, op 23 mei nog niks gehoord en een mail gestuurd, op 25 mei krijg ik een verzend bevestiging, op 28 mei heb ik wederom een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft... Geen reactie, geen track&trace mogelijkheid en geen producten ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Kim, Het spijt ons dat je geen reactie hebt ontvangen op je mails! Het is inderdaad niet mogelijk om te reageren op onze automatische mails. Dit zijn No-Reply emails en worden automatisch verwijderd. Mocht je contact met ons willen hebben, gebruik dan in de toekomst ons contactformulier op de site, te vinden bij de FAQ's. :) We zullen je mails proberen te vinden en daarop antwoorden! Groetjes, Team JUNIQE
1 maand geleden
Heel lang moeten wachten voordat de bestelde poster geleverd werd en dan wordt hij geleverd met een flinke vouw erin.... echt balen!
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey P, Sorry dat je schoonheid met schade aangekomen is na zo lang wachten! Je kunt altijd via ons Retourencentrum de schade doorgeven en een vervanging aanvragen of contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. :) Ondanks alles nog een prachtige week en blijf gezond! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
2 maanden geleden
Zeer vervouwen poster ontvangen. Nu al een aantal dagen verder. Wacht nog steeds op een reactie terug..
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons te horen dat je prachtige poster gevouwen is aangekomen! Natuurlijk mag je altijd gebruik maken van ons retourencentrum om bijvoorbeeld een vervanging aan te vragen. Ik zie wel dat 1 van onze helden al contact met je heeft opgenomen om het te verhelpen! Hopelijk blijf je gezond en nog een mooie week uit Berlijn! Groetjes, Team JUNIQE
2 maanden geleden
30 april besteld en nu 17 mei, nog niks ontvangen, geen reactie op mijn emails. Beetje jammer dit
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het wat langer duurt vandaag de dag. Wel lijkt het erop dat je al contact hebt met 1 van onze helden! Hopelijk heeft die je een beetje gerust kunnen stellen. :) Nog een prachtige en hopelijk gezonde week, Jouw Team JUNIQE
1 maand geleden
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen dus ik kan ze moeilijk beoordelen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Cecile, Het spijt ons dat je deze te vroeg kreeg! Je bestelling komt eraan. :) Groetrjes, Team JUNIQE