juniqe.nlBeoordelingen

: 1.026GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Kollwitz Internet GmbH
Köpenicker Straße 126
10179 Berlin
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153916
Gevolmachtigde
Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.86/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

47 %
27 %
4 %
8 %
13 %
1.026 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


10 maanden geleden
Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
10 maanden geleden
Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen
1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter 
 Sorteren relevantie 
1 maand geleden
Bestelling nog steeds niet binnen. Kan geen berichten sturen via email, ook niet naar via adres door jullie opgegeven. Dus geen mogelijkheid om antwoord te krijgen op mijn vraag of om contact op te nemen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Sandra, Dat is vervelend om te horen! Je zou via het contactformulier op de website inderdaad in contact moeten kunnen treden met ons. We zullen uitvogelen wat er aan de hand is. We zullen vandaag nog contact met je opnemen over je vermiste bestelling! Met vriendelijke groeten, Team JUNIQE
22 dagen geleden
Telefoon opnemen. Antwoord geven op messinger of facebook Goede email adres geven. Snap dat het druk is maar nergens op antwoorden is zeer slecht
 Geverifieerde beoordeling|
11 dagen geleden
Pakket nooit ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
1 maand geleden
Op 6 mei een bestelling geplaatst, op 23 mei nog niks gehoord en een mail gestuurd, op 25 mei krijg ik een verzend bevestiging, op 28 mei heb ik wederom een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft... Geen reactie, geen track&trace mogelijkheid en geen producten ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Kim, Het spijt ons dat je geen reactie hebt ontvangen op je mails! Het is inderdaad niet mogelijk om te reageren op onze automatische mails. Dit zijn No-Reply emails en worden automatisch verwijderd. Mocht je contact met ons willen hebben, gebruik dan in de toekomst ons contactformulier op de site, te vinden bij de FAQ's. :) We zullen je mails proberen te vinden en daarop antwoorden! Groetjes, Team JUNIQE
1 maand geleden
Heel lang moeten wachten voordat de bestelde poster geleverd werd en dan wordt hij geleverd met een flinke vouw erin.... echt balen!
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey P, Sorry dat je schoonheid met schade aangekomen is na zo lang wachten! Je kunt altijd via ons Retourencentrum de schade doorgeven en een vervanging aanvragen of contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. :) Ondanks alles nog een prachtige week en blijf gezond! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
2 maanden geleden
Zeer vervouwen poster ontvangen. Nu al een aantal dagen verder. Wacht nog steeds op een reactie terug..
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons te horen dat je prachtige poster gevouwen is aangekomen! Natuurlijk mag je altijd gebruik maken van ons retourencentrum om bijvoorbeeld een vervanging aan te vragen. Ik zie wel dat 1 van onze helden al contact met je heeft opgenomen om het te verhelpen! Hopelijk blijf je gezond en nog een mooie week uit Berlijn! Groetjes, Team JUNIQE
2 maanden geleden
30 april besteld en nu 17 mei, nog niks ontvangen, geen reactie op mijn emails. Beetje jammer dit
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het wat langer duurt vandaag de dag. Wel lijkt het erop dat je al contact hebt met 1 van onze helden! Hopelijk heeft die je een beetje gerust kunnen stellen. :) Nog een prachtige en hopelijk gezonde week, Jouw Team JUNIQE
2 maanden geleden
Ik vind het gek dat ik dit krijg. ik heb mijn bestelling nog niet binnen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Onze excuses, deze lopen soms langs elkaar. Hopelijk is je bestelling wel wat je hoopte en neem gerust contact op via ons contact formulier als we je mogen helpen! Groetjes, Tem JUNIQE
2 maanden geleden
Leveren. Bestelling is reeds van 27/4
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Geert, Onze excuses voor de verlate bestelling. Wel zien we dat hij al verzonden was! Hopelijk is deze al binnen en mocht het nog niet binnen zijn, neem dan contact op met ons via het contact formulier op onze site. :) Nog een gezonde en mooie week, Team JUNIQE
3 maanden geleden
Ruim 2 weken geleden posters besteld, helaas nog niets gehoord en geen posters gezien. Proberen contact te krijgen maar lukt ook niet.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Lieke, Het spijt ons dat allemaal langer duurde dan verwacht. Het klopt inderdaad dat we vanwege omstandigheden wat vertraging hebben. Ik zie wel dat je al contact hebt met 1 van onze helden en dat die je verder heeft geholpen! We wensen je gezondheid en nog een mooie week, Team JUNIQE
4 maanden geleden
Product was not assembled correctly and the company does not acknowledge the problem despite notification.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
4 maanden geleden
I see you found our returncenter and you also have been aided by one of our heroes! Our apologies it has taken so long, but I hope we can welcome you back soon.
10 maanden geleden
besteling van 01 september 2019 nog steeds NIET ontvangen. Heb mails gestuurd naar Juniqe.nl , naar trusted shops.com. KRIJG VAN NIEMAND BERICHT WAAROM MIJN BESTELLING NOG NIET GELEVERD IS BEOORDELING : ZEER ZEER SLECHT CIJFER 1 WIL MIJN GELD TERUG
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
9 maanden geleden
Wat ontzettend vervelend dat het zo lang duurde voordat je bestelling arriveerde! We zien dat ons klantenservice team al met je in contact is geweest en dat je de vervangende ingelijste poster inmiddels hebt ontvangen. Hopelijk tot snel bij JUNIQE!
6 maanden geleden
Het pakket is nog niet binnen en staat al meerdere dagen in het dpd depot. Ook nog geen bezorgmoment duidelijk via track en trace. Graag actie
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
4 maanden geleden
Wat vervelend om te horen dat het allemaal niet ging zoals we hoopte! Ik zie wel dat één van onze helden het voor je heeft opgelost. Hopelijk zien we je ondanks alle problemen gauw terug!
5 maanden geleden
We hebben nog steeds onze bestelling niet ontvangen en we krijgen ook geen informatie wanneer we hem kunnen verwachten.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
4 maanden geleden
Wat vervelend om te horen dat het langer duurt dan verwacht! Hopelijk is alles nu binnen en mocht je nog wat vragen hebben, dan zijn we bereikbaar via het contactformulier via onze FAQs!
1 jaar geleden
Levering duurde heel lang. Ik had een agenda besteld en kreeg een planner thuis gestuurd. De kwaliteit is slecht
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
10 maanden geleden
Jammer om te horen dat het zo tegenviel en bedankt voor de feedback! Mocht je het artikel willen retourneren, neem een kijkje in ons retourencentrum!
5 maanden geleden
Heb nog steeds niets ontvangen ook geen reactie op e-mail waarom product vertraagd is
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
4 maanden geleden
Oh nee! Sorry om te horen dat het langer duurt dan verwacht. Ik zie dat één van onze helden je mail al beantwoord heeft. Hopelijk kun je genieten van je bestelling en willen we je nu natuurlijk ook bedanken voor je geduld met ons!
9 maanden geleden
Wanneer krijg ik eindelijk mijn bestelling binnen?
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
9 maanden geleden
Wat vervelend dat het wat langer duurde dan normaal voor je je bestelling in ontvangst mocht nemen, sorry hiervoor! Onze leverancier kampen momenteel met wat vertragingen maar we werken er met man en macht aan om alles weer soepel te laten verlopen. We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!
1 jaar geleden
Het douchegordijn is niet waterdicht. :(
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 jaar geleden
Wat vervelend dat de kwaliteit wat tegenviel, sorry hiervoor Je kan in dit geval altijd gebruik maken van ons retourencentrum waar je kan kiezen uit verschillende opties. Wij gebruiken deze informatie vervolgens om de kwaliteit van onze producten te kunnen verbeteren.
9 maanden geleden
Pakket niet ontvangen Geen communicatie
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
9 maanden geleden
Sorry dat je pakketje nog niet is aangekomen! Wij zien dat je inmiddels in contact bent met onze klantenservice, je bent in goede handen!