juniqe.nlBeoordelingen

: 1.026GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Kollwitz Internet GmbH
Köpenicker Straße 126
10179 Berlin
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153916
Gevolmachtigde
Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.86/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

47 %
27 %
4 %
8 %
13 %
1.026 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


10 maanden geleden
Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
10 maanden geleden
Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen
1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter 
 Sorteren relevantie 
16 dagen geleden
1 bestelling, maar kreeg 3 (!) leveringen. Niet erg efficiënt of milieu vriendelijk.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen dus ik kan ze moeilijk beoordelen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Cecile, Het spijt ons dat je deze te vroeg kreeg! Je bestelling komt eraan. :) Groetrjes, Team JUNIQE
2 maanden geleden
Ik kan nog niet beoordelen want ik mijn bestelling nog niet binnen helaas!g
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Jan, Sorry voor de verwarring! Het loopt inderdaad soms langs elkaar, maar het betekent wel dat je bestelling al onderweg is en er binnenkort zal zijn. :) We wensen je gezondheid en nog een prachtige week! Groetjes, Team JUNIQE
3 maanden geleden
Mooie posters maar zou fijn zijn als ze ook aankomen nadat je ze besteld.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
3 maanden geleden
Sorry om te horen dat je de bestelling nog niet vast kan houden! Ik zie wel dat 1 van onze helden met je in contact is getreden en hij zal je verder helpen! Hopelijk lukt het zo en ondanks alles nog een prachtige week. :)
4 maanden geleden
Bestelling niet compleet, kan nergens vinden wanneer er product geleverd wordt. Lastig om dat duidelijk te maken, het gaat om een kleine poster van € 6,99. Hoe kan ik een fotoserie sturen als ik het product niet ontvangen heb, staat ook niet op de Schipping list, maar wel op de factuur.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
4 maanden geleden
Sorry om te horen van deze miscommunicatie! Deze kleine poster zou inmiddels al wel bezorgd moeten zijn, we hebben jouw net een e-mail hierover gestuurd. Kijk daar voor een update. ❤
4 maanden geleden
Productkwaliteit valt tegen. Onscherpe afdrukken en vreemde afmetingen, waardoor inlijsten erg lastig is.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
4 maanden geleden
Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal was zoals je hoopte! Mocht je het product niets vinden of opmerkingen hebben, neem dan gerust een kijkje in ons retourencentrum voor wat opties, waaronder je product terug te sturen!
4 maanden geleden
Prijs/kwaliteit Verpakking niet opgerold verzenden bv
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
4 maanden geleden
Vervelend dat de bestelling het een en ander te wensen overliet! Mocht je het product niets vinden of opmerkingen hebben, neem dan gerust een kijkje in ons retourencentrum voor wat mogelijkheden, waaronder je product terug te sturen! Hopelijk kunnen we je zo weer blij maken 🙌
1 jaar geleden
Matige kwaliteit; één poster zit los in de lijst, vanaf de zijkant zie je dat de poster aan het 'plooien' is, ipv strak gespannen. Daarnaast zat de lijst te strak in de doos verpakt, waardoor deze verboog en bol ging staan. De andere poster was ondersteboven in de lijst geplaatst, het hangsysteem zat aan de onderkant. Posters zelf zijn zoals je op de site ziet, maar prijs/kwaliteit niet waar
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
10 maanden geleden
Bedankt voor de feedback, sorry dat het kapot en verkeerd aankwam! Naam een kijkje in ons retourencentrum, we kunnen een vervanging opsturen of een aanbod doen om die frons ondersteboven te keren!
9 maanden geleden
Meer dan een week aan het wachten op mijn poster. Geprobeerd om contact te zoeken maar je komt steeds op de automatische chat terecht waarbij je niet verder komt helaas. Hopelijk krijg ik de poster deze week binnen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
9 maanden geleden
Sorry voor de gebrek aan informatie! We nemen zsm contact met je op.
8 maanden geleden
Levering was vertraagd en de klantenservice was alleen bereikbaar via standaard FAQ antwoorden
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
8 maanden geleden
Het spijt ons dat we niet zo goed bereikbaar waren en dat het zo lang duurder. Wel mooi om te zien dat het netjes is aangekomen! Hopelijk zien we je weer terug bij JUNIQE binnenkort!
7 maanden geleden
Very poor quality print. Haven’t heard back from customer service yet.
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
poster zit ingelijst met allemaal bobbels heel slordig
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 jaar geleden
Wat vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen, sorry hiervoor Je kan in dit geval altijd gebruik maken van ons retourencentrum waar je kan kiezen uit verschillende opties. Wij gebruiken deze informatie vervolgens om de verpakkingen van onze producten te kunnen verbeteren.