juniqe.nlBeoordelingen

: 1.026GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Kollwitz Internet GmbH
Köpenicker Straße 126
10179 Berlin
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153916
Gevolmachtigde
Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.86/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

47 %
27 %
4 %
8 %
13 %
1.026 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


10 maanden geleden
Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
10 maanden geleden
Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen
1 maand geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter 
 Sorteren relevantie 
20 dagen geleden
Levertijd...ik wacht nog steeds...inmiddels al 8 dagen ipv de beloofde 4
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
De perspex plaat zat vol krassen en was heel erg vuil. Ik ben uren bezig geweest met een cleaner om de krassen weg te polijsten. Echt helder is hij niet geworden helaas, maar de tijd was te kort om terug te sturen. We zijn dus echt teleur gesteld. Het zou u sieren als we een nieuwe perspex plaat kregen, zodat ik hem later kan verwisselen. Bij voorbaat mijn dank
 Geverifieerde beoordeling|
11 maanden geleden
2 mooie posters besteld om thuis in passende lijst te doen. Helaas 40/ 60 past niet in de passpartoux van 40/60. 3 dagen aan het bellen geweest om samen hiervoor een oplossing te bedenken, helaas...kreeg steeds telefonisch te horen dat ze in vergadering waren. Wel lang 3 dagen.. Dit is dus eens maar NOOIT weer.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
10 maanden geleden
Het spijt ons voor verrassing, natuurlijk zullen we je feedback meenemen voor onze product afdeling om onze producten te verbeteren! Blij om te zien dat je ook gebruik hebt gemaakt van ons contactformulier en dat 1 van onze CS helden contact met je heeft opgenomen!
8 maanden geleden
Niet slecht maar ook niet goed Jammer dat je bezorgkosten moet betalen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
8 maanden geleden
Bedankt voor je feedback! Wel mooi om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk tot gauw!
1 jaar geleden
Er hoeft niet bij elke bestelling een beoordeling gevraagd te worden
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 jaar geleden
Bedankt voor je beoordeling, we zullen je feedback meenemen!
9 maanden geleden
Het heeft heel lang geduurd.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
9 maanden geleden
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je wat problemen hebt ondervonden met de levering van je bestelling! We bekijken per bezorgpartner regelmatig hoe ze presteren en proberen op deze manier het leverproces te stroomlijnen. We hopen je ondanks dit alles snel terug te zien bij JUNIQE!
1 jaar geleden
Goed
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van juniqe.nl
1 jaar geleden
Leuk dat je bestelling zo goed is bevallen! Hopelijk zien we je snel weer terug bij ons!