juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.86/5.00

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Levertijd...ik wacht nog steeds...inmiddels al 8 dagen ipv de beloofde 4
De perspex plaat zat vol krassen en was heel erg vuil. Ik ben uren bezig geweest met een cleaner om de krassen weg te polijsten. Echt helder is hij niet geworden helaas, maar de tijd was te kort om terug te sturen. We zijn dus echt teleur gesteld. Het zou u sieren als we een nieuwe perspex plaat kregen, zodat ik hem later kan verwisselen. Bij voorbaat mijn dank
2 mooie posters besteld om thuis in passende lijst te doen. Helaas 40/ 60 past niet in de passpartoux van 40/60. 3 dagen aan het bellen geweest om samen hiervoor een oplossing te bedenken, helaas...kreeg steeds telefonisch te horen dat ze in vergadering waren. Wel lang 3 dagen.. Dit is dus eens maar NOOIT weer.
 Antwoord van juniqe.nl
Het spijt ons voor verrassing, natuurlijk zullen we je feedback meenemen voor onze product afdeling om onze producten te verbeteren! Blij om te zien dat je ook gebruik hebt gemaakt van ons contactformulier en dat 1 van onze CS helden contact met je heeft opgenomen!
Niet slecht maar ook niet goed Jammer dat je bezorgkosten moet betalen
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je feedback! Wel mooi om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk tot gauw!
Er hoeft niet bij elke bestelling een beoordeling gevraagd te worden
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je beoordeling, we zullen je feedback meenemen!
Het heeft heel lang geduurd.
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je wat problemen hebt ondervonden met de levering van je bestelling! We bekijken per bezorgpartner regelmatig hoe ze presteren en proberen op deze manier het leverproces te stroomlijnen. We hopen je ondanks dit alles snel terug te zien bij JUNIQE!
 Antwoord van juniqe.nl
Leuk dat je bestelling zo goed is bevallen! Hopelijk zien we je snel weer terug bij ons!