juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.86/5.00

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Snelle levering en wanneer de poster niet beviel werd er erg meegedacht over een geschikte oplossing.
Prachtige posters mooi dik papier
snel duidelijk en zal zeker weer bestellen
Top, goede aflevering en onbeschadigd
Goed verzorgd, mooie spullem
Keurig snelle levering, goed verpakt. Mooi produkt. Ook goed doorgegeven wanneer de bestelling binnen komt. 👍
Prijs/kwaliteit en snelle service.
Snelle en correcte levering
Mooie posters
Helemaal top
Alles word goed geregeld. Op de websute word alles duidelijk aangegeven en kun je goed de juiste keuze maken. Ik het bestel en bezorgproces word alles netjes geregeld en word de klant op de hoogte gehouden en de bestelling zeer netjes en veilig verpakt. Perfecte service dus
De posters zijn makkelijk in de lijsten te plaatsen. De lijsten zijn aan beide zijden voorzien van een laagje plastic. Dus geen vette vingers, die je er later meer af moet wrijven. Echt top
Het zijn prachtige schetsboeken en het was ook snel afgeleverd Alleen het is wel een beetje duur plus de verzendkosten
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zullen je feedback doorspelen aan de juiste mensen!
Super snelle levering. Vriendelijke mensen aan de klantenservice. Ga zeker nog ns vaker kojken op de site.
Erg tevreden met de nieuwe ingelijste posters voor mijn zoontje. Keurig verpakt en snel geleverd.
 Antwoord van juniqe.nl
Erg mooi om te horen, en hopelijk is de kleine net zo tevreden! 💖 Bedankt voor de feedback!
Goede service en mooie posters. Verzending is ook prima. Fijn dat je het pakket kan volgen
Prima service, goede berichtgevingen over ontvangen/verzenden order etc.
Zeer snelle, probleemloze levering Prachtige poster van Victoria Verdaan
De service is vlot verlopen en het product voldoet aan de verwachtingen.
 Antwoord van juniqe.nl
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!