juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.71/5.00

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het was gemakkelijk bestellen op de website Je krijgt onmiddellijk een bevestiging met een tijdsperiode waarin de levering verwacht kan worden. Je krijgt een bericht als het product verzonden is en een track en trace, Verpakking is stevig, Het product klopt met de afbeelding en voldoet an de eisen.
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen dus ik kan ze moeilijk beoordelen.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Cecile, Het spijt ons dat je deze te vroeg kreeg! Je bestelling komt eraan. :) Groetrjes, Team JUNIQE
De perspex plaat zat vol krassen en was heel erg vuil. Ik ben uren bezig geweest met een cleaner om de krassen weg te polijsten. Echt helder is hij niet geworden helaas, maar de tijd was te kort om terug te sturen. We zijn dus echt teleur gesteld. Het zou u sieren als we een nieuwe perspex plaat kregen, zodat ik hem later kan verwisselen. Bij voorbaat mijn dank
De producten zijn mooi, de levering duurt iets langer omdat het voor jou geproduceerd wordt. De communicatie is lastig, via de site beantwoorden ze alleen FAQ en kan je niets vinden over direct contact. Enige minpuntje omdat het onduidelijk was of de rest van de levering nog zou komen
 Antwoord van juniqe.nl
Vervelend om te horen dat de communicatie en levering niet bevielen! We zijn altijd bezig om onze service te verbeteren en zullen je feedback meenemen in onze volgende ronde. Ondanks alles hopen we je graag gauw weer te zien!
Mooie poster, goede kwaliteit. Jammer alleen dat de poster net niet passend is qua formaat voor de lijst 90x60 (hout) die ik eerder heb besteld. Nu met wat improviseren passend in de lijst gekregen.
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend dat de kwaliteit wat tegenviel, sorry hiervoor! Je kan in dit geval altijd gebruik maken van ons retourencentrum waar je kan kiezen uit verschillende opties. Wij gebruiken deze informatie vervolgens om de kwaliteit van onze producten te kunnen verbeteren.
De posters zijn makkelijk in de lijsten te plaatsen. De lijsten zijn aan beide zijden voorzien van een laagje plastic. Dus geen vette vingers, die je er later meer af moet wrijven. Echt top
Mijn bestelling was vertraagd maar ik kreeg geen melding ervan en de reden is ook niet bekend. Ik had graag geïnformeerd willen worden.
 Antwoord van juniqe.nl
Onze excuses voor alle ongemak en hopelijk is je bestelling wel goed en naar behoren binnen. Bedankt voor je feedback en nog een mooie week verder!
Prachtig product. Het zou nog beter zijn wanneer de poster op een karton geplakt zou zijn voor de stevigheid in de lijst
Het zijn prachtige schetsboeken en het was ook snel afgeleverd Alleen het is wel een beetje duur plus de verzendkosten
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zullen je feedback doorspelen aan de juiste mensen!
Andere vervoerder, vind het niet fijn als een besteld product bij mijn voor deur wordt gezet, semi openbare ruimte !
Keurig snelle levering, goed verpakt. Mooi produkt. Ook goed doorgegeven wanneer de bestelling binnen komt. 👍
Super snelle levering. Vriendelijke mensen aan de klantenservice. Ga zeker nog ns vaker kojken op de site.
product is prima en is ook klaar binnen de te verwachten dagen, de levering duurt daarna erg lang
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend dat het zo lang duurt! Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice via het contact-formulier in de FAQ's op onze website.
Erg tevreden met de nieuwe ingelijste posters voor mijn zoontje. Keurig verpakt en snel geleverd.
 Antwoord van juniqe.nl
Erg mooi om te horen, en hopelijk is de kleine net zo tevreden! 💖 Bedankt voor de feedback!
De track and tracé gaf andere informatie aan. Dat was wat verwarrend. Voor de rest goed product
 Antwoord van juniqe.nl
Wat jammer dat de communicatie niet helemaal duidelijk was, sorry hiervoor! Bedankt voor je feedback, JUNIQE is altijd op zoek naar manieren om de communicatie te verbeteren.
Goede mails gekregen. Goed op de hoogte gehouden. Product keurig en netjes op tijd bezorgd.
 Antwoord van juniqe.nl
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!
Goede service en mooie posters. Verzending is ook prima. Fijn dat je het pakket kan volgen
Erg jammer dat er geen ontspiegeling op zit. Groot gedeelte van de dag weinig zichtbaar
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor de feedback! Mocht je nog feedback hebben, schroom niet om ons te contacten via de FAQs!
De verzending was erg snel. Beeldkwaliteit van de poster viel iets tegen.
 Antwoord van juniqe.nl
Dat is natuurlijk vervelend om te zien! Neem anders een kijkje in ons retourencentrum of contact op met onze Customer Service helden via ons contactformulier. In elk geval bedankt voor je feedback en we horen graag hoe we het kunnen oplossen!
Prima service, goede berichtgevingen over ontvangen/verzenden order etc.