juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.69/5.00

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Snelle levering en echt heel blij met onze nieuwe wanddecoratie.
Mooie poster van goede kwaliteit en binnen nette tijd geleverd!
Topposters, heel blij mee en binnen beloofde termijn bezorgd.
Ontvangen object voldoet aan de verwachting. Snel geleverd.
De website is overzichtelijk, verwerking bestelling correct.
 Antwoord van juniqe.nl
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!
service heb ik niet nodig gehad. Kan ik dus niet beoordelen
Snel en gemakkelijk ging het bestellen en de levering
 Antwoord van juniqe.nl
Versturen duurt wel lang maar de Poster was goed gr
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend dat het langer duurde dan normaal voor je je bestelling binnen had, sorry hiervoor! Onze bezorgpartners hebben momenteel met wat vertragingen maar we werken er hard aan om alles weer vlot te laten verlopen. We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!
Goede klantenservice, snelle levering, mooi product
Alles mooi ingepakt. Levertijd had korter gemogen
prima, ik heb hier verder niets aan toe tevoegen
Over het retourneren heb ik nog wel wat vragen.l
 Antwoord van juniqe.nl
Daar kunnen we zeker antwoord op geven! Er komt een mail waar je antwoord op kunt geven.
Mooi product, zoals afgebeeld. Erg tevreden mee
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor de positieve feedback! Hopelijk tot gauw weer :)
Afgeleverd volgens afspraak,mijn dank hiervoor
Great products, great Prints and great service
Mooi schilderij en op tijd geleverd. Blij mee
Ophangsysteem had al aangebracht kunnen zijn
snel duidelijk en zal zeker weer bestellen
Prachtige poster van zeer goede kwaliteit.
Top, goede aflevering en onbeschadigd