juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.69/5.00

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Goede klantenservice, mooie producten
Zeer mooi een aanwinst aan de muur
Prijs/kwaliteit en snelle service.
Snelle levering en keurig verpakt.
Precies wat ik wilde, prima dus!
Snelle en correcte afhandeling.
Prima levering Mooie producten
 Antwoord van juniqe.nl
Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over je bestelling! Hopelijk tot snel bij JUNIQE!
levering duurde ruim een week
 Antwoord van juniqe.nl
Oh nee! Het spijt ons te horen dat het langer duurde dan verwacht. We zin altijd op zoek naar verbeter punten en zullen je feedback meenemen voor de volgende ronden verbeteringen!
Het heeft heel lang geduurd.
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je wat problemen hebt ondervonden met de levering van je bestelling! We bekijken per bezorgpartner regelmatig hoe ze presteren en proberen op deze manier het leverproces te stroomlijnen. We hopen je ondanks dit alles snel terug te zien bij JUNIQE!
Snelle en correcte levering
Product zag er goedkoop uit
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal was zoals je hoopte! Mocht je het product niets vinden of opmerkingen hebben, neem dan een kijkje in ons retourencentrum voor wat mogelijkheden, waaronder je product terug te sturen!
Mooi en heldere postet
Mooie kwaliteit papier
 Antwoord van juniqe.nl
Mooi om te horen dat je tevreden was over je product!
Heel netjes ontvangen.
Keurig netjes bezorgd
 Antwoord van juniqe.nl
Fijn om te horen dat het zo vlot werd geleverd en dat je tevreden bent met je bezorging! Hopelijk tot snel bij JUNIQE!
Alles tip top Bedankt
Alles hier naar wens
 Antwoord van juniqe.nl
Top om te horen! Hopelijk tot gauw weer!
Alles prima in orde
Topppppp producten