juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.97/5.00

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Erg tevreden met de nieuwe ingelijste posters voor mijn zoontje. Keurig verpakt en snel geleverd.
 Antwoord van juniqe.nl
Erg mooi om te horen, en hopelijk is de kleine net zo tevreden! 💖 Bedankt voor de feedback!
levering duurde ruim een week
 Antwoord van juniqe.nl
Oh nee! Het spijt ons te horen dat het langer duurde dan verwacht. We zin altijd op zoek naar verbeter punten en zullen je feedback meenemen voor de volgende ronden verbeteringen!
Mooie posters
Helemaal top
Bestelling niet compleet, kan nergens vinden wanneer er product geleverd wordt. Lastig om dat duidelijk te maken, het gaat om een kleine poster van € 6,99. Hoe kan ik een fotoserie sturen als ik het product niet ontvangen heb, staat ook niet op de Schipping list, maar wel op de factuur.
 Antwoord van juniqe.nl
Sorry om te horen van deze miscommunicatie! Deze kleine poster zou inmiddels al wel bezorgd moeten zijn, we hebben jouw net een e-mail hierover gestuurd. Kijk daar voor een update. ❤
Productkwaliteit valt tegen. Onscherpe afdrukken en vreemde afmetingen, waardoor inlijsten erg lastig is.
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal was zoals je hoopte! Mocht je het product niets vinden of opmerkingen hebben, neem dan gerust een kijkje in ons retourencentrum voor wat opties, waaronder je product terug te sturen!
Product was not assembled correctly and the company does not acknowledge the problem despite notification.
 Antwoord van juniqe.nl
I see you found our returncenter and you also have been aided by one of our heroes! Our apologies it has taken so long, but I hope we can welcome you back soon.
Prijs/kwaliteit Verpakking niet opgerold verzenden bv
 Antwoord van juniqe.nl
Vervelend dat de bestelling het een en ander te wensen overliet! Mocht je het product niets vinden of opmerkingen hebben, neem dan gerust een kijkje in ons retourencentrum voor wat mogelijkheden, waaronder je product terug te sturen! Hopelijk kunnen we je zo weer blij maken 🙌
De producten zijn mooi, de levering duurt iets langer omdat het voor jou geproduceerd wordt. De communicatie is lastig, via de site beantwoorden ze alleen FAQ en kan je niets vinden over direct contact. Enige minpuntje omdat het onduidelijk was of de rest van de levering nog zou komen
 Antwoord van juniqe.nl
Vervelend om te horen dat de communicatie en levering niet bevielen! We zijn altijd bezig om onze service te verbeteren en zullen je feedback meenemen in onze volgende ronde. Ondanks alles hopen we je graag gauw weer te zien!
De posters zijn makkelijk in de lijsten te plaatsen. De lijsten zijn aan beide zijden voorzien van een laagje plastic. Dus geen vette vingers, die je er later meer af moet wrijven. Echt top
Mooie poster van goede kwaliteit en binnen nette tijd geleverd!
Ontvangen object voldoet aan de verwachting. Snel geleverd.
Precies wat ik wilde, prima dus!
Alles hier naar wens
 Antwoord van juniqe.nl
Top om te horen! Hopelijk tot gauw weer!
Topppppp producten
Very nice!!!!!
 Antwoord van juniqe.nl
Glad to hear we made you happy! Hope to see you soon again. :)
alles perfect
We hebben nog steeds onze bestelling niet ontvangen en we krijgen ook geen informatie wanneer we hem kunnen verwachten.
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend om te horen dat het langer duurt dan verwacht! Hopelijk is alles nu binnen en mocht je nog wat vragen hebben, dan zijn we bereikbaar via het contactformulier via onze FAQs!
Heb nog steeds niets ontvangen ook geen reactie op e-mail waarom product vertraagd is
 Antwoord van juniqe.nl
Oh nee! Sorry om te horen dat het langer duurt dan verwacht. Ik zie dat één van onze helden je mail al beantwoord heeft. Hopelijk kun je genieten van je bestelling en willen we je nu natuurlijk ook bedanken voor je geduld met ons!
product is prima kwam alleen binnen met losse onderdelen om zelf de ophanging te regelen. er zat geen beschrijving bij ook niet op de site over hoe en wat. ik heb nooit eerder een acryl plaat bevestigd. dus moet ik nog uitzoeken. dat is wel jammer omdat er op de site wordt gereclameerd dat alle printen gemonteerd verzonden worden. een handleiding was dus wel nuttig geweest.
 Antwoord van juniqe.nl
Het spijt os dat dit niet duidelijker was en we zullen je feedback zeker meenemen om onze producten te verbeteren. Ondanks de ontbrekende handleiding hopen we wel dat alles in orde is en hopen je toch gauw weer bij ons te zien!