juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.68/5.00

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Heb nog steeds niets ontvangen ook geen reactie op e-mail waarom product vertraagd is
Antwoord van juniqe.nl
Oh nee! Sorry om te horen dat het langer duurt dan verwacht. Ik zie dat één van onze helden je mail al beantwoord heeft. Hopelijk kun je genieten van je bestelling en willen we je nu natuurlijk ook bedanken voor je geduld met ons!
Ik vind het gek dat ik dit krijg. ik heb mijn bestelling nog niet binnen.
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Onze excuses, deze lopen soms langs elkaar. Hopelijk is je bestelling wel wat je hoopte en neem gerust contact op via ons contact formulier als we je mogen helpen! Groetjes, Tem JUNIQE
Leveren. Bestelling is reeds van 27/4
Antwoord van juniqe.nl
Hey Geert, Onze excuses voor de verlate bestelling. Wel zien we dat hij al verzonden was! Hopelijk is deze al binnen en mocht het nog niet binnen zijn, neem dan contact op met ons via het contact formulier op onze site. :) Nog een gezonde en mooie week, Team JUNIQE
Pakket nooit ontvangen
Antwoord van juniqe.nl
Hey Hidde, Oh nee! Dat is vervelend om te horen. Natuurlijk staan we nog wel voor je paraat en zullen we contact opnemen om het zsm te verhelpen! Ondanks alles nog een mooie week van ons hier uit Berlijn, Jouw Team JUNIQE