juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.68/5.00

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Snelle levering!
Communicatie duidelijk. Ik wist precies wat ik kon verwachten. Poster met lijst mooi. Kleuren van de poster komen overeen met die op de website. Ik ben tevreden.
Bij retour door foute postcode geld snel terug gestort
Het ruime assortiment. Soms is het zoeken posters met tekst wat lastig.
Snelle levering. Mooie poster. Kader lichtjes beschadigd...
De producten zijn mooi, de levering duurt iets langer omdat het voor jou geproduceerd wordt. De communicatie is lastig, via de site beantwoorden ze alleen FAQ en kan je niets vinden over direct contact. Enige minpuntje omdat het onduidelijk was of de rest van de levering nog zou komen
Antwoord van juniqe.nl
Vervelend om te horen dat de communicatie en levering niet bevielen! We zijn altijd bezig om onze service te verbeteren en zullen je feedback meenemen in onze volgende ronde. Ondanks alles hopen we je graag gauw weer te zien!
Mooie poster, goede kwaliteit. Jammer alleen dat de poster net niet passend is qua formaat voor de lijst 90x60 (hout) die ik eerder heb besteld. Nu met wat improviseren passend in de lijst gekregen.
Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend dat de kwaliteit wat tegenviel, sorry hiervoor! Je kan in dit geval altijd gebruik maken van ons retourencentrum waar je kan kiezen uit verschillende opties. Wij gebruiken deze informatie vervolgens om de kwaliteit van onze producten te kunnen verbeteren.
Mijn bestelling was vertraagd maar ik kreeg geen melding ervan en de reden is ook niet bekend. Ik had graag geïnformeerd willen worden.
Antwoord van juniqe.nl
Onze excuses voor alle ongemak en hopelijk is je bestelling wel goed en naar behoren binnen. Bedankt voor je feedback en nog een mooie week verder!
Prachtig product. Het zou nog beter zijn wanneer de poster op een karton geplakt zou zijn voor de stevigheid in de lijst
Andere vervoerder, vind het niet fijn als een besteld product bij mijn voor deur wordt gezet, semi openbare ruimte !
Goede mails gekregen. Goed op de hoogte gehouden. Product keurig en netjes op tijd bezorgd.
Antwoord van juniqe.nl
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!
Erg jammer dat er geen ontspiegeling op zit. Groot gedeelte van de dag weinig zichtbaar
Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor de feedback! Mocht je nog feedback hebben, schroom niet om ons te contacten via de FAQs!
De verzending was erg snel. Beeldkwaliteit van de poster viel iets tegen.
Antwoord van juniqe.nl
Dat is natuurlijk vervelend om te zien! Neem anders een kijkje in ons retourencentrum of contact op met onze Customer Service helden via ons contactformulier. In elk geval bedankt voor je feedback en we horen graag hoe we het kunnen oplossen!
service heb ik niet nodig gehad. Kan ik dus niet beoordelen
Versturen duurt wel lang maar de Poster was goed gr
Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend dat het langer duurde dan normaal voor je je bestelling binnen had, sorry hiervoor! Onze bezorgpartners hebben momenteel met wat vertragingen maar we werken er hard aan om alles weer vlot te laten verlopen. We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!
Leuke site mat voor elk wat wils, vlotte levering.