juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.68/5.00

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Antwoord van juniqe.nl
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Goed bestelproces met duidelijkheid over levering via t & t. Product ontvangen zoals beschreven, ziet er keurig uit. Jammer dat bevestigingsplaatje afgeeft op witte muur😔
Bestelproces zoals vermeld, zeer tevreden over het product.
Prachtige posters, ben er extreem blij mee!
Uitstekende keuze. De winkel blinkt uit in de originaliteit van de aangeboden thema's en de posters en kaders zijn schitterend afgewerkt!
Goede websitebezoek, makkelijk bestellen en prettige betaalopties. Het ingelijste werk is werkelijk prachtig!!
Uitstekende posters. De opstelling kan je gevarieerd opstellen. Ze zijn allemaal uitstekend!
Hele mooie posters, Dikke kwaliteit. Ook de lijsten zijn super!
Bestelproces verliep soepel. Dag eerder afgeleverd dan aangekondigd. Top.
Mooi product, mooie lijst en keurig afgeleverd. Nog eerder dan verwacht!
Snelle levering en zeer goede kwaliteit.
Alles perfekt
Mooie keuzes
Goed verpakt in recycleerbaar materiaal! Uiterst tevreden