juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.69/5.00

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Van de glasplaat was een hoekje afgebroken. Kan ook door het bezorgen zijn gekomen maar misschien dan toch extra bubbelplastic ofzo om de lijst doen
 Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd aan is gekomen! Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier in onze FAQ's op de website en wij zorgen voor een gepaste oplossing.
Als ik een ingelijste poster koop verwacht ik de poster ingelijst te ontvangen en niet lijst en poster afzonderlijk.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey Ingrid, Het spijt ons hiervoor! Omdat we tijdens de huidige pandemie nog wel willen dan men hun bestelling zsm ontvangt, komt een print soms niet ingelijst aan. Natuurlijk komt je feedback bij de juiste afdeling terecht zodat we onze service kunnen verbeteren. We hopen wel dat je print is wat je hoopte en mocht je nog feedback hebben, stuur dan een berichtje via ons contact formulier via de FAQs. :) Groetjes, Jouw Team JUNIQE
Levertijd...ik wacht nog steeds...inmiddels al 8 dagen ipv de beloofde 4
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het allemaal wat langer duurt. De gemiddelde verzendtijd is momenteel hoger dan normaal. Hopelijk is de bestelling wel al binnen en stuur een bericht via onzs contactformulier als dat niet zo is! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
De perspex plaat zat vol krassen en was heel erg vuil. Ik ben uren bezig geweest met een cleaner om de krassen weg te polijsten. Echt helder is hij niet geworden helaas, maar de tijd was te kort om terug te sturen. We zijn dus echt teleur gesteld. Het zou u sieren als we een nieuwe perspex plaat kregen, zodat ik hem later kan verwisselen. Bij voorbaat mijn dank
Niet slecht maar ook niet goed Jammer dat je bezorgkosten moet betalen
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je feedback! Wel mooi om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk tot gauw!
Het heeft heel lang geduurd.
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je wat problemen hebt ondervonden met de levering van je bestelling! We bekijken per bezorgpartner regelmatig hoe ze presteren en proberen op deze manier het leverproces te stroomlijnen. We hopen je ondanks dit alles snel terug te zien bij JUNIQE!