juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.93/5.00

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik vind Junique mooie producten bieden met een nette prijs-kwaliteit verhouding. Maar het echte verschil zit 'm in de service - ik had een specifieke vraag, stuurde die in bij de klantenservice en werd uitstekend geholpen. Junique luisterde niet alleen, maar dacht ook met me mee en overtrof uiteindelijk mijn verwachtingen. De producten die ik besteld heb werden snel geleverd (zelfs drie dagen vóór de geschatte datum) en waren zorgvuldig verpakt. Ik ben een happy customer!
Verder lezen 2 personen vonden dit nuttig Alle positieve beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Vouwen in afbeelding en slap frame
Redelijk prijzig voor wat het is. Helemaal geen mooie poster. Niet mooi getekend
Antwoord van juniqe.nl
Hey Ria, Oh nee! Vervelend te horen dat het niet is wat je hoopte. Natuurlijk mag je een kijkje nemen in ons retourencentrum voor een aanbod dat hopelijk je iets meer tevreden maakt over je bestelling. :) Excuses voor het ongemak en we kijken uit naar hoe we het voor je mogen oplossen! Met vriendelijke groet, Jouw Team JUNIQE
Mooi poster, voor een redelijk prijs, wel wat te laat thuis.
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons te horen dat je ontevreden was met onze dienst. Mocht je feedback willen geven, we horen het graag van je via ons contactformulier op onze site! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
We kregen snel bericht dat de bestelling onderweg was maar hebben tot op heden niets ontvangen Heel lastig als dat een kadootje is
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat je bestelling er later was dan gehoopt, vooral omdat het een cadeautje was! Het ziet ernaar uit dat één van onze CS agenten contact met je heeft opgenomen hierover. Hopelijk kunnen jullie samen werken naar een oplossing. :) Nogmaals onze excuses en nog een prachtige week verder, Jouw Team JUNIQE
BESTE, HEB IETS ANDERS GEKREGEN DAN GEVRAAGD. WACHT AL ZEER ZEER LANG OP NINA SIMON EN ARETHA FRANKLING. SPIJTIG.
Antwoord van juniqe.nl
Hey Lin, Oh nee! Het spijt ons te horen dat je iets anders hebt ontvangen dan wat je hebt besteld! Natuurlijk kunnen we dit meteen voor je oplossen! Neem contact met ons op via het Retourencentrum op onze site. Daar kun je meteen aangeven dat je een vervanging wilt voor je onjuist ontvangen product. Mocht je contact met ons op willen nemen, dit kan via het contactformulier op onze site. :) We horen graag van je hoe we dit voor je mogen oplossen. :) Met vriendelijke groet, Jouw Team JUNIQE
Levertijd veel te lang.
Van de glasplaat was een hoekje afgebroken. Kan ook door het bezorgen zijn gekomen maar misschien dan toch extra bubbelplastic ofzo om de lijst doen
Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd aan is gekomen! Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier in onze FAQ's op de website en wij zorgen voor een gepaste oplossing.
Als ik een ingelijste poster koop verwacht ik de poster ingelijst te ontvangen en niet lijst en poster afzonderlijk.
Antwoord van juniqe.nl
Hey Ingrid, Het spijt ons hiervoor! Omdat we tijdens de huidige pandemie nog wel willen dan men hun bestelling zsm ontvangt, komt een print soms niet ingelijst aan. Natuurlijk komt je feedback bij de juiste afdeling terecht zodat we onze service kunnen verbeteren. We hopen wel dat je print is wat je hoopte en mocht je nog feedback hebben, stuur dan een berichtje via ons contact formulier via de FAQs. :) Groetjes, Jouw Team JUNIQE
Levertijd...ik wacht nog steeds...inmiddels al 8 dagen ipv de beloofde 4
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het allemaal wat langer duurt. De gemiddelde verzendtijd is momenteel hoger dan normaal. Hopelijk is de bestelling wel al binnen en stuur een bericht via onzs contactformulier als dat niet zo is! Groetjes, Jouw Team JUNIQE