260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden
5 sterren
56%
4 sterren
18%
3 sterren
4%
2 sterren
7%
1 ster
15%
1.230 beoordelingen in totaal
de meest positieve beoordeling
2 maanden geleden
Ik vind Junique mooie producten bieden met een nette prijs-kwaliteit verhouding. Maar het echte verschil zit 'm in de service - ik had een specifieke vraag, stuurde die in bij de klantenservice en werd uitstekend geholpen. Junique luisterde niet alleen, maar dacht ook met me mee en overtrof uiteindelijk mijn verwachtingen. De producten die ik besteld heb werden snel geleverd (zelfs drie dagen vóór de geschatte datum) en waren zorgvuldig verpakt. Ik ben een happy customer!
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
8 maanden geleden
Hey,
Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even.
Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :)
Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden.
Groetjes,
Team JUNIQE
Ik vind Junique mooie producten bieden met een nette prijs-kwaliteit verhouding. Maar het echte verschil zit 'm in de service - ik had een specifieke vraag, stuurde die in bij de klantenservice en werd uitstekend geholpen. Junique luisterde niet alleen, maar dacht ook met me mee en overtrof uiteindelijk mijn verwachtingen. De producten die ik besteld heb werden snel geleverd (zelfs drie dagen vóór de geschatte datum) en waren zorgvuldig verpakt. Ik ben een happy customer!
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
8 maanden geleden
Hey,
Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even.
Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :)
Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden.
Groetjes,
Team JUNIQE
Redelijk prijzig voor wat het is. Helemaal geen mooie poster. Niet mooi getekend
nuttig
Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Ria,
Oh nee! Vervelend te horen dat het niet is wat je hoopte. Natuurlijk mag je een kijkje nemen in ons retourencentrum voor een aanbod dat hopelijk je iets meer tevreden maakt over je bestelling. :)
Excuses voor het ongemak en we kijken uit naar hoe we het voor je mogen oplossen!
Met vriendelijke groet,
Jouw Team JUNIQE
nuttig
1 maand geleden
Mooi poster, voor een redelijk prijs, wel wat te laat thuis.
nuttig
Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
nuttig
Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
2 maanden geleden
Hey,
Het spijt ons te horen dat je ontevreden was met onze dienst. Mocht je feedback willen geven, we horen het graag van je via ons contactformulier op onze site!
Groetjes,
Jouw Team JUNIQE
nuttig
3 maanden geleden
We kregen snel bericht dat de bestelling onderweg was maar hebben tot op heden niets ontvangen
Heel lastig als dat een kadootje is
nuttig
Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
3 maanden geleden
Hey,
Het spijt ons dat je bestelling er later was dan gehoopt, vooral omdat het een cadeautje was! Het ziet ernaar uit dat één van onze CS agenten contact met je heeft opgenomen hierover. Hopelijk kunnen jullie samen werken naar een oplossing. :)
Nogmaals onze excuses en nog een prachtige week verder,
Jouw Team JUNIQE
nuttig
3 maanden geleden
BESTE, HEB IETS ANDERS GEKREGEN DAN GEVRAAGD. WACHT AL ZEER ZEER LANG OP NINA SIMON EN ARETHA FRANKLING. SPIJTIG.
nuttig
Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
2 maanden geleden
Hey Lin,
Oh nee! Het spijt ons te horen dat je iets anders hebt ontvangen dan wat je hebt besteld! Natuurlijk kunnen we dit meteen voor je oplossen!
Neem contact met ons op via het Retourencentrum op onze site. Daar kun je meteen aangeven dat je een vervanging wilt voor je onjuist ontvangen product. Mocht je contact met ons op willen nemen, dit kan via het contactformulier op onze site. :)
We horen graag van je hoe we dit voor je mogen oplossen. :)
Met vriendelijke groet,
Jouw Team JUNIQE
Van de glasplaat was een hoekje afgebroken. Kan ook door het bezorgen zijn gekomen maar misschien dan toch extra bubbelplastic ofzo om de lijst doen
nuttig
Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
4 maanden geleden
Wat vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd aan is gekomen! Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier in onze FAQ's op de website en wij zorgen voor een gepaste oplossing.
nuttig
7 maanden geleden
Als ik een ingelijste poster koop verwacht ik de poster ingelijst te ontvangen en niet lijst en poster afzonderlijk.
nuttig
Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
7 maanden geleden
Hey Ingrid,
Het spijt ons hiervoor! Omdat we tijdens de huidige pandemie nog wel willen dan men hun bestelling zsm ontvangt, komt een print soms niet ingelijst aan. Natuurlijk komt je feedback bij de juiste afdeling terecht zodat we onze service kunnen verbeteren.
We hopen wel dat je print is wat je hoopte en mocht je nog feedback hebben, stuur dan een berichtje via ons contact formulier via de FAQs. :)
Groetjes,
Jouw Team JUNIQE
nuttig
8 maanden geleden
Levertijd...ik wacht nog steeds...inmiddels al 8 dagen ipv de beloofde 4
nuttig
Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
7 maanden geleden
Hey,
Het spijt ons dat het allemaal wat langer duurt. De gemiddelde verzendtijd is momenteel hoger dan normaal. Hopelijk is de bestelling wel al binnen en stuur een bericht via onzs contactformulier als dat niet zo is!
Groetjes,
Jouw Team JUNIQE