juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.92/5.00

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zes posters besteld in twee verschillende orders. De eerste 3 binnen enkele dagen ingelijst ontvangen, perfect. De tweede levering duurde wat langer en de posters hadden een witte rand in tegenstelling tot de eerste 3. Nadat ik hierover een mailtje had gestuurd, kreeg ik direct, zonder problemen en extra kosten, 3 nieuwe ingelijste posters (zonder witte rand). De "verkeerde posters" heb ik niet terug hoeven sturen. Superservice....!!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter Sorteren Meest recente eerst
BESTE, HEB IETS ANDERS GEKREGEN DAN GEVRAAGD. WACHT AL ZEER ZEER LANG OP NINA SIMON EN ARETHA FRANKLING. SPIJTIG.
Antwoord van juniqe.nl
Hey Lin, Oh nee! Het spijt ons te horen dat je iets anders hebt ontvangen dan wat je hebt besteld! Natuurlijk kunnen we dit meteen voor je oplossen! Neem contact met ons op via het Retourencentrum op onze site. Daar kun je meteen aangeven dat je een vervanging wilt voor je onjuist ontvangen product. Mocht je contact met ons op willen nemen, dit kan via het contactformulier op onze site. :) We horen graag van je hoe we dit voor je mogen oplossen. :) Met vriendelijke groet, Jouw Team JUNIQE
Levertijd veel te lang.
We kregen snel bericht dat de bestelling onderweg was maar hebben tot op heden niets ontvangen Heel lastig als dat een kadootje is
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat je bestelling er later was dan gehoopt, vooral omdat het een cadeautje was! Het ziet ernaar uit dat één van onze CS agenten contact met je heeft opgenomen hierover. Hopelijk kunnen jullie samen werken naar een oplossing. :) Nogmaals onze excuses en nog een prachtige week verder, Jouw Team JUNIQE
Van de glasplaat was een hoekje afgebroken. Kan ook door het bezorgen zijn gekomen maar misschien dan toch extra bubbelplastic ofzo om de lijst doen
Antwoord van juniqe.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd aan is gekomen! Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier in onze FAQ's op de website en wij zorgen voor een gepaste oplossing.
Als ik een ingelijste poster koop verwacht ik de poster ingelijst te ontvangen en niet lijst en poster afzonderlijk.
Antwoord van juniqe.nl
Hey Ingrid, Het spijt ons hiervoor! Omdat we tijdens de huidige pandemie nog wel willen dan men hun bestelling zsm ontvangt, komt een print soms niet ingelijst aan. Natuurlijk komt je feedback bij de juiste afdeling terecht zodat we onze service kunnen verbeteren. We hopen wel dat je print is wat je hoopte en mocht je nog feedback hebben, stuur dan een berichtje via ons contact formulier via de FAQs. :) Groetjes, Jouw Team JUNIQE
Levertijd...ik wacht nog steeds...inmiddels al 8 dagen ipv de beloofde 4
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het allemaal wat langer duurt. De gemiddelde verzendtijd is momenteel hoger dan normaal. Hopelijk is de bestelling wel al binnen en stuur een bericht via onzs contactformulier als dat niet zo is! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
De perspex plaat zat vol krassen en was heel erg vuil. Ik ben uren bezig geweest met een cleaner om de krassen weg te polijsten. Echt helder is hij niet geworden helaas, maar de tijd was te kort om terug te sturen. We zijn dus echt teleur gesteld. Het zou u sieren als we een nieuwe perspex plaat kregen, zodat ik hem later kan verwisselen. Bij voorbaat mijn dank