juniqe.nlBeoordelingen

: 1.067GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Kollwitz Internet GmbH
Köpenicker Straße 126
10179 Berlin
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153916
Gevolmachtigde
Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.68/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

44 %
25 %
4 %
9 %
18 %
1.067 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


Alle positieve beoordelingen weergeven
3 maanden geleden
Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


Alle kritische beoordelingen weergeven
6 maanden geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
5 maanden geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
Alle positieve beoordelingen weergeven
3 maanden geleden
Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen
Alle kritische beoordelingen weergeven
6 maanden geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
5 maanden geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(24)
11 dagen geleden
Mij informeren over de stand van zaken want ik heb nog steeds niets ontvangen. Daar zal wel een goede reden voor zijn maar ik weet niets. Moet ik me zorgen maken?
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
10 dagen geleden
Hey Peter, Het spijt ons voor het gebrek aan informatie! We zullen je een berichtje sturen om je op de hoogte te houden van je bestelling. :) Bedankt voor het geduld met ons, Jouw Team JUNIQE
24 dagen geleden
Wacht al een week op het pakketje. Nog niets gezien.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
23 dagen geleden
Hey Clara, Het spijt me te horen dat je je bestelling nog niet kunt vasthouden! We zullen gauw contact met je opnemen om het probleem op te lossen. :) Bedankt voor je geduld met ons en ondertussen nog een mooie week gewenst vanuit Berlijn, Jouw Team JUNIQE
1 maand geleden
Bestelling nog steeds niet geleverd.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Maarten, Dat is vervelend om te horen! Natuurlijk zullen we contact met je opnemen om het zsm op te lossen! Excuses voor het ongemak en nog een mooie maandag, Jouw Team JUNIQE
2 maanden geleden
De lijst om de poster was verbogen en beschadigd. Hopelijk ontvang ik de beloofde vervanging. Tevens heb ik nooit een bevestiging gehad van mijn tweede bestelling, die ik wel betaald heb en waar ik al twee berichten over gestuurd heb naar de, volgens Junique zelf, geweldige klantenservice. Ben zeer ontevreden en raad dit bedrijf aan niemand aan.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Annemarie, Oh nee! Het spijt ons te zien dat je bestelling so is aangekomen! Mocht je ooit een beschadiging hebben, dan kun je zonder moeite een vervanging aanvragen via ons Retourencentrum. Het lijkt er wel op dat je mails al beantwoord zijn en dat een oplossing gauw jouw kant op komt! Mocht je nog vragen hebben of eventueel feedback, dan kan onze lieftallige medewerker je daar verder helpen hiermee. Bedankt voor je geduld met ons en nog een prachtige week, Jouw Team JUNIQE
2 maanden geleden
Bestelde materialen worden niet geleverd. Men reageert op mails en is telefonisch niet bereikbaar . De wijze waarop je wordt behandeld is zeer triest en onbeschoft.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Judy, Het spijt ons te horen dat antwoord langer uitbleef dan verwacht! Het lijkt er wel op dat een van onze Customer service je al geholpen heeft met het probleem en dat de oplossing al onderweg is! Nogmaals ons excuses voor het ongemak en hopen dat je blij bent met je print! Met vriendelijke groeten, Jouw Team JUNIQE
2 maanden geleden
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en wordt niet op de hoogte gehouden waar hij is.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey Jenna, Het spijt ons te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen! We zullen je gauw een mail sturen om het samen met je op te lossen! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
2 maanden geleden
Ik heb nog niets ontvangen
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
1 maand geleden
Hey, Het spijt ons te horen dat de levering langer duurt dan verwacht! We zullen je een mail sturen om het samen met je op te lossen zodat je zsm kunt genieten van je bestelling! Bedankt voor je geduld en nog een mooi week verder, Jouw Team JUNIQE
3 maanden geleden
Posters besteld met een uitleveringsdatum van 3 werkdagen. Door corona zou het langer duren. Geen probleem, maar ik wil wel graag weten wanneer ik ze dan wel kan verwachten. Mail gestuurd, krijg ik een mail om aub geen contact op te nemen, alleen na een vertraging van 10 dgn. Toch een mail gestuurd, maar ik krijg hier een mail op terug dat de mail niet gelezen of doorgestuurd word. En nu??
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
3 maanden geleden
Hey Tamara, Het spijt ons dat het niet makkelijker is om ons te bereiken! Het is inderdaad niet mogelijk om te reageren op onze automatische no-reply emails. Ook doorsturen van deze mail als reactie is niet mogelijk. Mocht je ons willen bereiken, dan kan dat via ons contactformulier die te vinden is in de FAQs op onze site. :) Natuurlijk laten we je niet in de kou staan en zal 1 van onze helden zsm contact met je opnemen om het op te lossen! Bedankt voor je geduld met ons en ondanks alles nog wel een dag gewenst! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
4 maanden geleden
Ik heb mijn bestelling na bijna vier weken nog steeds niet ontvangen. De klantenservice reageert niet op mijn bericht en daarbij is het pakket kennelijk per post verzonden zonder verzendcode. Ik heb dus geen mogelijkheid om te checken waar het pakket is.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
3 maanden geleden
Hey Shanice, Wat vervelend om te horen dat het zo lang erover deed! Natuurlijk zien we dit niet graag en helpen je zsm! Het lijkt erop dat je al antwoord hebt ontvangen van 1 van onze helden en hopen dat het nu helemaal is opgelost! Natuurlijk mag je altijd op die mail reageren, mocht je nog feedback hebben. :) Groetjes en nog en mooie week, Jouw Team JUNIQE
6 maanden geleden
Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
5 maanden geleden
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
6 maanden geleden
Op 6 mei een bestelling geplaatst, op 23 mei nog niks gehoord en een mail gestuurd, op 25 mei krijg ik een verzend bevestiging, op 28 mei heb ik wederom een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft... Geen reactie, geen track&trace mogelijkheid en geen producten ontvangen.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
5 maanden geleden
Hey Kim, Het spijt ons dat je geen reactie hebt ontvangen op je mails! Het is inderdaad niet mogelijk om te reageren op onze automatische mails. Dit zijn No-Reply emails en worden automatisch verwijderd. Mocht je contact met ons willen hebben, gebruik dan in de toekomst ons contactformulier op de site, te vinden bij de FAQ's. :) We zullen je mails proberen te vinden en daarop antwoorden! Groetjes, Team JUNIQE
5 maanden geleden
Bestelling nog steeds niet binnen. Kan geen berichten sturen via email, ook niet naar via adres door jullie opgegeven. Dus geen mogelijkheid om antwoord te krijgen op mijn vraag of om contact op te nemen.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
5 maanden geleden
Hey Sandra, Dat is vervelend om te horen! Je zou via het contactformulier op de website inderdaad in contact moeten kunnen treden met ons. We zullen uitvogelen wat er aan de hand is. We zullen vandaag nog contact met je opnemen over je vermiste bestelling! Met vriendelijke groeten, Team JUNIQE
5 maanden geleden
Telefoon opnemen. Antwoord geven op messinger of facebook Goede email adres geven. Snap dat het druk is maar nergens op antwoorden is zeer slecht
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
4 maanden geleden
Hey Maaike, Sorry dat we zo slecht bereikbaar zijn! Ik zie wel gelukkig dat 1 van onze helden je al geholpen heeft! We beloven in de toekomst beter bereikbaar te zijn! Groetjes, Team JUNIQE
10 maanden geleden
Het pakket is nog niet binnen en staat al meerdere dagen in het dpd depot. Ook nog geen bezorgmoment duidelijk via track en trace. Graag actie
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
8 maanden geleden
Wat vervelend om te horen dat het allemaal niet ging zoals we hoopte! Ik zie wel dat één van onze helden het voor je heeft opgelost. Hopelijk zien we je ondanks alle problemen gauw terug!
6 maanden geleden
Ruim 2 weken geleden posters besteld, helaas nog niets gehoord en geen posters gezien. Proberen contact te krijgen maar lukt ook niet.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
5 maanden geleden
Hey Lieke, Het spijt ons dat allemaal langer duurde dan verwacht. Het klopt inderdaad dat we vanwege omstandigheden wat vertraging hebben. Ik zie wel dat je al contact hebt met 1 van onze helden en dat die je verder heeft geholpen! We wensen je gezondheid en nog een mooie week, Team JUNIQE
6 maanden geleden
Heel lang moeten wachten voordat de bestelde poster geleverd werd en dan wordt hij geleverd met een flinke vouw erin.... echt balen!
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
5 maanden geleden
Hey P, Sorry dat je schoonheid met schade aangekomen is na zo lang wachten! Je kunt altijd via ons Retourencentrum de schade doorgeven en een vervanging aanvragen of contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. :) Ondanks alles nog een prachtige week en blijf gezond! Groetjes, Jouw Team JUNIQE
9 maanden geleden
We hebben nog steeds onze bestelling niet ontvangen en we krijgen ook geen informatie wanneer we hem kunnen verwachten.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
8 maanden geleden
Wat vervelend om te horen dat het langer duurt dan verwacht! Hopelijk is alles nu binnen en mocht je nog wat vragen hebben, dan zijn we bereikbaar via het contactformulier via onze FAQs!
8 maanden geleden
Product was not assembled correctly and the company does not acknowledge the problem despite notification.
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
8 maanden geleden
I see you found our returncenter and you also have been aided by one of our heroes! Our apologies it has taken so long, but I hope we can welcome you back soon.
6 maanden geleden
Zeer vervouwen poster ontvangen. Nu al een aantal dagen verder. Wacht nog steeds op een reactie terug..
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
5 maanden geleden
Hey, Het spijt ons te horen dat je prachtige poster gevouwen is aangekomen! Natuurlijk mag je altijd gebruik maken van ons retourencentrum om bijvoorbeeld een vervanging aan te vragen. Ik zie wel dat 1 van onze helden al contact met je heeft opgenomen om het te verhelpen! Hopelijk blijf je gezond en nog een mooie week uit Berlijn! Groetjes, Team JUNIQE
6 maanden geleden
30 april besteld en nu 17 mei, nog niks ontvangen, geen reactie op mijn emails. Beetje jammer dit
 hilfreich 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van juniqe.nl
5 maanden geleden
Hey, Het spijt ons dat het wat langer duurt vandaag de dag. Wel lijkt het erop dat je al contact hebt met 1 van onze helden! Hopelijk heeft die je een beetje gerust kunnen stellen. :) Nog een prachtige en hopelijk gezonde week, Jouw Team JUNIQE