juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.92/5.00

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zes posters besteld in twee verschillende orders. De eerste 3 binnen enkele dagen ingelijst ontvangen, perfect. De tweede levering duurde wat langer en de posters hadden een witte rand in tegenstelling tot de eerste 3. Nadat ik hierover een mailtje had gestuurd, kreeg ik direct, zonder problemen en extra kosten, 3 nieuwe ingelijste posters (zonder witte rand). De "verkeerde posters" heb ik niet terug hoeven sturen. Superservice....!!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Vriendelijk, behulpzaam, veel aanbod. Reactie op mail duurt helaas wat lang, maar het komt wel!
Bestelling kwam in twee keer, dat was wat verwarrend. Verder tevreden!
de reactie duurde wat lang maar vervolgens ben ik prima geholpen
Levering duurt wel erg lang, verder ben heel tevreden
Product voldeed aan verwachting.
Mooie posters, snelle levering
Snelle levering!
Communicatie duidelijk. Ik wist precies wat ik kon verwachten. Poster met lijst mooi. Kleuren van de poster komen overeen met die op de website. Ik ben tevreden.
Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Bij retour door foute postcode geld snel terug gestort
De producten zijn mooi, de levering duurt iets langer omdat het voor jou geproduceerd wordt. De communicatie is lastig, via de site beantwoorden ze alleen FAQ en kan je niets vinden over direct contact. Enige minpuntje omdat het onduidelijk was of de rest van de levering nog zou komen
Antwoord van juniqe.nl
Vervelend om te horen dat de communicatie en levering niet bevielen! We zijn altijd bezig om onze service te verbeteren en zullen je feedback meenemen in onze volgende ronde. Ondanks alles hopen we je graag gauw weer te zien!