juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.92/5.00

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zes posters besteld in twee verschillende orders. De eerste 3 binnen enkele dagen ingelijst ontvangen, perfect. De tweede levering duurde wat langer en de posters hadden een witte rand in tegenstelling tot de eerste 3. Nadat ik hierover een mailtje had gestuurd, kreeg ik direct, zonder problemen en extra kosten, 3 nieuwe ingelijste posters (zonder witte rand). De "verkeerde posters" heb ik niet terug hoeven sturen. Superservice....!!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van juniqe.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Wat een top klantenservice! Mijn cadeaukaart was niet meer geldig en had een mail gestuurd, maar had niet gedacht dat er veel zou gebeuren. Ik werd helemaal verrast door de geweldige service. Ik kreeg een nieuwe code en een top service en kon daardoor mijn poster bestellen. Hij kwam sneller dan verwacht binnen en ziet er top uit. Zou zeker aanbevelen en opnieuw bestellen!!
Deel van de bestelling werd niet geleverd en was wel verzonden maar in een paar dagen was het geregeld. Opnieuw verzonden heel fijn deze snelle reactie. Alleen het systeem om je vraag/klacht neer te leggen is niet erg handig
Er was een foutje bij de levering en Junique heeft dit op een heel sympathieke en snelle manier voor ons opgelost. We zijn erg tevreden met de nieuwe artikelen.
Het ging even mis met de verzender (waar Juniqe zelf niet zo veel aan kon doen), maar dat heeft Juniqe desondanks heel fijn en snel voor me opgelost. Top!
Mijn bestelling was zoek. Na mijn telefoontje gelijk een exemplaar geregeld en snel ontvangen. Vriendelijk te woord gestaan!
Dat de levering erg snel was en dat ik met een vraag direct, vriendelijk en uitermate klantvriendelijk werd geholpen!
Zeer blij met mijn bestelling en de levering ervan, mooie kwaliteit posters die erg mooi staan in ons huis!
Heel erg blij met mijn aankopen van Juniqe.! Goede kwaliteit van posters en erg goede en snelle levering!
Hele leuke posters (niet zo standaard), ook erg goed dat de posters pas in productie gaan na bestelling!!
Ontzettend fijne service. Gaven eerlijk toe dat het wat lang duurde maar maakten daarna alles ruim goed!
Snelle reactie van de klantenservice nav een beschadigde levering, en snel naar tevredenheid opgelost.
Perfecte aflevering van de producten. Stipte leveringstermijn!! Producten mooi verpakt.
Een paar keer wanddecoratie besteld. Communicatie, levering en kwaliteit zijn erg goed!
vriendelijk, makkelijk en klantgericht in Berlijn en ook in Nederlands
Verzending ging snel en met etrusted heb je net een extra zekerheid.
Zorgvuldig verpakt, te volgen via tracking. Heel tevreden.
Snelle levering. Artikel was precies zoals ik had gehoopt!
Heel mooie posters en degelijke kaders en niet duur.
Prachtige posters en lijsten en snelle levering!