juniqe.nlBeoordelingen

Marc Pohl

Beoordelingen voor juniqe.nl

3.69/5.00

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mooie posters, heel blij mee. Goede prijzen. Punt aftrek voor de verzending. Er wordt gezegd dat het via de brievenbus bezorgd wordt, dit was niet het geval. Vervolgens is het pakket zonder track en trace verzonden, dus geen idee wanneer hij geleverd wordt en je kunt niet via de PostNL app aangeven wanneer je thuis bent. Gevolg is 2 mislukte pogingen, hierna ophalen op een PostNL punt; pas na 1 week zijn de posters binnen
Verder lezen

Bijna twintig dagen geleden een bestelling gedaan. Iets later geprobeerd contact te krijgen omdat ik een vraag heb. Dit bericht is nu, bijna tien dagen later, nog steeds niet beantwoord. Op dezelfde dag wel bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou zijn, per gewone post waardoor ik het niet kan volgen. Nu zijn we bijna tien dagen verder en is de bestelling er nog steeds niet. De bestelling, die al betaald is, want stom stom ik 'durfde' van tevoren te betalen nadat twee huisgenoten hun pakketjes wel kregen. Zij waren wel zo slim om voor achteraf betalen te kiezen. Aan de hand van deze ervaring verdient deze winkel geen sterren. Email beantwoorden en zorgen dat bestellingen aankomen, zou heel fijn zijn.
 Antwoord van juniqe.nl
Hey, Het spijt ons dat het langer duurt dan normaal! We zijn inderdaad bezig met een inhaalslag op alle fronten. Helaas duurt dit nog even. Natuurlijk zijn we er nog wel voor je en zal 1 van onze Klanten Service helden gauw contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. :) Ondanks alles wensen we je nog wel een mooi week en gezondheid in deze tijden. Groetjes, Team JUNIQE

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over juniqe.nl

Sorteren relevantie
Uitstekende keuze. De winkel blinkt uit in de originaliteit van de aangeboden thema's en de posters en kaders zijn schitterend afgewerkt!
Goede websitebezoek, makkelijk bestellen en prettige betaalopties. Het ingelijste werk is werkelijk prachtig!!
Uitstekende posters. De opstelling kan je gevarieerd opstellen. Ze zijn allemaal uitstekend!
Hele mooie posters, Dikke kwaliteit. Ook de lijsten zijn super!
Bestelproces verliep soepel. Dag eerder afgeleverd dan aangekondigd. Top.
Mooi product, mooie lijst en keurig afgeleverd. Nog eerder dan verwacht!
Snelle levering en zeer goede kwaliteit.
Alles perfekt
Mooie keuzes
Goed verpakt in recycleerbaar materiaal! Uiterst tevreden
Snelle levering en wanneer de poster niet beviel werd er erg meegedacht over een geschikte oplossing.
Prachtige posters mooi dik papier
Goed verzorgd, mooie spullem
De posters zijn makkelijk in de lijsten te plaatsen. De lijsten zijn aan beide zijden voorzien van een laagje plastic. Dus geen vette vingers, die je er later meer af moet wrijven. Echt top
Het zijn prachtige schetsboeken en het was ook snel afgeleverd Alleen het is wel een beetje duur plus de verzendkosten
 Antwoord van juniqe.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zullen je feedback doorspelen aan de juiste mensen!
Keurig snelle levering, goed verpakt. Mooi produkt. Ook goed doorgegeven wanneer de bestelling binnen komt. 👍
Super snelle levering. Vriendelijke mensen aan de klantenservice. Ga zeker nog ns vaker kojken op de site.