touwbestellen.nl- Logo - Beoordelingen

touwbestellen.nl

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.224 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
touwbestellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2023
Ik kan simpelweg, netjes gedocumenteerd en gespecificeerd, het touw uitzoeken en bestellen per meter. 12 minuten na het plaatsen vandeorder krijg ik het bericht 'We zijn klaar met verwerken, en we gaan je bestelling opsturen'. Dat voelt als extra aandacht, want meestal krijg ik na 'bedankt voor je bestelling' de melding - ergens 's avonds laat - uw bestelling is verzonden. En inderdaad, nu al voor de tweede keer, krijg ik de bestelling keurig op tijd overhandigd.

25 apr 2023
Na het bestellen perfecte levering. Kan (veel) beter: bestel pagina. Er staan te veel extra afbeeldingen op de pagina waardoor het moeilijk is het juiste product te kiezen. Op de laatste pagina van deze enquête staan vragen die je niet kan beantwoorden zoals de vraag over de layout van de webshop.

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters