touwbestellen.nl- Logo - Beoordelingen

touwbestellen.nl

245 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.249 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
touwbestellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2023
Ik kan simpelweg, netjes gedocumenteerd en gespecificeerd, het touw uitzoeken en bestellen per meter. 12 minuten na het plaatsen vandeorder krijg ik het bericht 'We zijn klaar met verwerken, en we gaan je bestelling opsturen'. Dat voelt als extra aandacht, want meestal krijg ik na 'bedankt voor je bestelling' de melding - ergens 's avonds laat - uw bestelling is verzonden. En inderdaad, nu al voor de tweede keer, krijg ik de bestelling keurig op tijd overhandigd.

25 apr 2023
Na het bestellen perfecte levering. Kan (veel) beter: bestel pagina. Er staan te veel extra afbeeldingen op de pagina waardoor het moeilijk is het juiste product te kiezen. Op de laatste pagina van deze enquête staan vragen die je niet kan beantwoorden zoals de vraag over de layout van de webshop.

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

Vlot, supersnel! Vandaag betalen, 2 dagen later afgeleverd in België! 👌👌👌
mooie kwaliteit en snel verzonden
14 jan 2024
Snelle service, kwaliteit.
7 jan 2024

Fijn gereedschap
Snel en correct
20 jan 2024
20 jan 2024
Geen info over levertijd en levering.
Antwoord van touwbestellen.nl
Geachte heer De Mul, Ten eerste wensen wij u de beste wensen voor 2024! U had een mail gestuurd met de vraag naar de status van uw bestelling. U heeft op zaterdag 23december bij ons uw bestelling geplaatst waarvoor dank. Op dinsdag 2de Kerstdag vraagt u naar de status van uw bestelling en via Trusted Shops geeft u op 27 december een slechte review aan ons. Jammer, u heeft namelijk bij het openen van de webshop een pop-up op uw scherm gehad. Hier was te lezen was dat wij vanaf vrijdag 22 december 11uur gesloten waren tot 2 januari. Daar was ook te lezen dat de bestellingen vanaf 2 januari (vandaag) weer verwerkt en verzonden worden. Wij werken hier met mensen die ook familie en kinderen hebben. In tijden van Kerst en Nieuwjaar is het fijn om even rust te hebben. Vandaag aan het einde van de dag krijgt u een tracking nummer van uw bestelling gemaild. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Streepje extra aandacht

15 mei 2023

Positieve ervaring

Duidelijke uitleg van touw, gebruik en opties. Kreeg precies wat ik nodig had. Ik ben overigens een particulier. De redelijkheid van de prijs kan ik wegens gebrek aan vergelijk niet beoordelen, maar ik vond de kwaliteit belangrijker en die beoordeel ik als goed.
Blije klant. Heel blij met de koop bij touwbestellen.nl. Let wel goed op dat je een minimaal aantal meter moet bestellen en controleer de dikte goed. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed.
5 jun 2023
Na wat vragen over onze bestelling (snelle reacties), snel en goed geleverd. Ze hebben nog een site met andere info. Dat is soms wat verwarrend, maar de producten en service zijn goed.
25 jun 2023
Belt als een product uitverkocht is. Geeft advies over een alternatief. Als dat advies niet past zorgt dan, dat de oorspronkelijke keuze alsnog heel snel wordt gemaakt en geleverd.
17 sep 2023

Mooie site

Prima informatie en bestel proces. Bezorging met brieven post was minder. Volgens PostNL was er geleverd terwijl het pas de dag erna door de brievenbus kwam.
17 aug 2023
Na telefonisch contact i.v.m. een bestelling werd beloofd dat die de volgende dag bezorgd zou worden. De bestelling is op de afgesproken volgende dag bezorgd.
28 jun 2023

Top bedrijf

Verkeerde maat product besteld, zonder enige problemen opgelost. Zelfs de dag erna al het vervangende product geleverd. Helemaal tevreden
MV
Miran V.
Bovenkarspel
Touw besteld en keurig verzendbewijs ontvangen. Het bestelde werd keurig op tijd geleverd. Touw was keurig gestald dat het niet rafelt.
16 jun 2023
Precies het juiste advies wat ik nodig had. Touw type tuning perfect voor mijn applicatie. Floris bedankt voor je uitstekende advies.

Mooi product

Snelle levering, mooi kwaliteits product, scherpe prijs en netjes verpakt. Duidelijke website zodat je goed kan kiezen wat je zoekt.