touwbestellen.nl- Logo - Beoordelingen

touwbestellen.nl

245 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.249 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
touwbestellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2023
Ik kan simpelweg, netjes gedocumenteerd en gespecificeerd, het touw uitzoeken en bestellen per meter. 12 minuten na het plaatsen vandeorder krijg ik het bericht 'We zijn klaar met verwerken, en we gaan je bestelling opsturen'. Dat voelt als extra aandacht, want meestal krijg ik na 'bedankt voor je bestelling' de melding - ergens 's avonds laat - uw bestelling is verzonden. En inderdaad, nu al voor de tweede keer, krijg ik de bestelling keurig op tijd overhandigd.

25 apr 2023
Na het bestellen perfecte levering. Kan (veel) beter: bestel pagina. Er staan te veel extra afbeeldingen op de pagina waardoor het moeilijk is het juiste product te kiezen. Op de laatste pagina van deze enquête staan vragen die je niet kan beantwoorden zoals de vraag over de layout van de webshop.

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

1 aug 2023
Goed materiaal en snelle levering. Heb geen foto gemaakt, heb de touw gebruikt in decoratie materiaal en alles verkocht
5 jul 2023
Bestellen ect was eenvoudig, eerste leveringsmelding was ok, maar later werd een dag later vermeld, jammer voor mij !
26 dec 2023

Zeer te tevreden!

Al een paar keer sisaltouw besteld voor de krabpaal. Supergoede kwaliteit, netjes verpakt en snelle levering!
14 jul 2023
Supersnelle levering van supersterk polyester Dyneema Q1 en mooie blauwe PPMulti | Superlene landvasten, top!
20 jul 2023
Alles prima en ookvzeer snel geleverd! Beter dan verwacht, en ook echt goede kwaliteit touw! Zeer tevreden!
29 mei 2023
Het is wat ik verwachtte. Dus uitstekend. Ook de service vooraf per telefoon vriendelijk en goede uitleg.
27 jun 2023
Heel goed geholpen telefonisch en d.m.v. app-jes, goedkoop ook nog en heel snel verstuurd en ontvangen!
31 mei 2023
Op maat gemaakt. Afwerking naar keuze. Veel keus in diktes en soort touw. Snelle levering
25 apr 2023
snelle levering. Op E mail eerder antwoorden s.v.p. Verder bedankt voor de goede service
5 nov 2023
De voorraden online vermelden, ik heb niet de kleur touw gekregen dan dat ik besteld had
30 jul 2023
Topservice. Last minute touw besteld en volgende dag al op maat gemaakt en geleverd.
21 jul 2023
Eigenlijk alles maar een goed stimuleert om je best te blijven doen om te verbeteren.
1 jun 2023
Makkelijk te bestellen. Duidelijke omschrijving. Verbeteren? Zou het niet weten. Top
6 okt 2023

Prima webshop voor touw

Verschillende soorten touw besteld. Alles netjes verpakt en snel opgestuurd. Prima
DK
1 jun 2023
Is precies goed wat ik nodig heb. Het originele touw van de parasol was gebroken.
13 aug 2023
Bestelling op maat en precies in de kleur en afwerking, top en op tijd geregeld.
23 jul 2023
2 meter tekort besteld en na sturen van mail gratis 2 meter extra geleverd.
13 jun 2023
Duidelijke site, goede service en snelle levering voor een stukje maatwerk
AJ
Ad J.
Poortvliet

Tevreden

vlotte levering, goed verpakt, materiaal ziet er goed uit( niet getest).
29 mei 2023
vakwerk, goede en vlotte afhandeling, gewoon de top, dank, Briers Guido