touwbestellen.nl- Logo - Beoordelingen

touwbestellen.nl

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.224 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
touwbestellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2023
Ik kan simpelweg, netjes gedocumenteerd en gespecificeerd, het touw uitzoeken en bestellen per meter. 12 minuten na het plaatsen vandeorder krijg ik het bericht 'We zijn klaar met verwerken, en we gaan je bestelling opsturen'. Dat voelt als extra aandacht, want meestal krijg ik na 'bedankt voor je bestelling' de melding - ergens 's avonds laat - uw bestelling is verzonden. En inderdaad, nu al voor de tweede keer, krijg ik de bestelling keurig op tijd overhandigd.

25 apr 2023
Na het bestellen perfecte levering. Kan (veel) beter: bestel pagina. Er staan te veel extra afbeeldingen op de pagina waardoor het moeilijk is het juiste product te kiezen. Op de laatste pagina van deze enquête staan vragen die je niet kan beantwoorden zoals de vraag over de layout van de webshop.

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

Goed voorgelicht en netjes te woord gestaan

maatwerk rvs staalkabel

De maatwerk rvs staalkabel viel me tegen. De rvs puntkous met koper geklemd is klein. Hier gaat nog geen pen van 15 mm doorheen.
Geen info over levertijd en levering.
Antwoord van touwbestellen.nl
Geachte heer De Mul, Ten eerste wensen wij u de beste wensen voor 2024! U had een mail gestuurd met de vraag naar de status van uw bestelling. U heeft op zaterdag 23december bij ons uw bestelling geplaatst waarvoor dank. Op dinsdag 2de Kerstdag vraagt u naar de status van uw bestelling en via Trusted Shops geeft u op 27 december een slechte review aan ons. Jammer, u heeft namelijk bij het openen van de webshop een pop-up op uw scherm gehad. Hier was te lezen was dat wij vanaf vrijdag 22 december 11uur gesloten waren tot 2 januari. Daar was ook te lezen dat de bestellingen vanaf 2 januari (vandaag) weer verwerkt en verzonden worden. Wij werken hier met mensen die ook familie en kinderen hebben. In tijden van Kerst en Nieuwjaar is het fijn om even rust te hebben. Vandaag aan het einde van de dag krijgt u een tracking nummer van uw bestelling gemaild. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
12 mei 2023
Ik had 4mm besteld en heb 6mm ontvangen. Kan het niet gebruiken voor mijn applicatie. Mee genomen naar China als supply, kon er niets mee Dank je wel.
10 sep 2023
De service tijdens het telefoongesprek over de bestelling was perfect, maar het bestelde artikel is op 10 september nog steeds niet geleverd.
Antwoord van touwbestellen.nl
11 sep 2023
Goedemorgen heer Zee, Vervelend te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. In ons systeem staat dat hij is verzonden met PostNL, maar helaas hebben wij daar geen tracking info van. Vandaag zullen wij uw bestelling nogmaals verzenden, einde van de dag ontvangt u een tracking nr in uw mailbox. Mvgr, Touwbestellen.nl