touwbestellen.nl- Logo - Beoordelingen

touwbestellen.nl

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.225 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
touwbestellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2023
Ik kan simpelweg, netjes gedocumenteerd en gespecificeerd, het touw uitzoeken en bestellen per meter. 12 minuten na het plaatsen vandeorder krijg ik het bericht 'We zijn klaar met verwerken, en we gaan je bestelling opsturen'. Dat voelt als extra aandacht, want meestal krijg ik na 'bedankt voor je bestelling' de melding - ergens 's avonds laat - uw bestelling is verzonden. En inderdaad, nu al voor de tweede keer, krijg ik de bestelling keurig op tijd overhandigd.

25 apr 2023
Na het bestellen perfecte levering. Kan (veel) beter: bestel pagina. Er staan te veel extra afbeeldingen op de pagina waardoor het moeilijk is het juiste product te kiezen. Op de laatste pagina van deze enquête staan vragen die je niet kan beantwoorden zoals de vraag over de layout van de webshop.

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

Duidelijk en gunstige prijsstelling
5 jun 2023
Na wat vragen over onze bestelling (snelle reacties), snel en goed geleverd. Ze hebben nog een site met andere info. Dat is soms wat verwarrend, maar de producten en service zijn goed.
17 sep 2023

Mooie site

Prima informatie en bestel proces. Bezorging met brieven post was minder. Volgens PostNL was er geleverd terwijl het pas de dag erna door de brievenbus kwam.
16 aug 2023
Snelle levering, maar vooral: duurzame verpakking; geen plastic of overbodige dingen. Kartonnen doos met pakbon en touw; prima!
27 jun 2023

Goede prijs.kwaliteit verhouding een…

Goede prijs.kwaliteit verhouding en een snelle levering, wordt ook goed op de hoogte gehouden waar en wanneer het pakket komt👍
5 jul 2023
Bestellen ect was eenvoudig, eerste leveringsmelding was ok, maar later werd een dag later vermeld, jammer voor mij !
25 apr 2023
snelle levering. Op E mail eerder antwoorden s.v.p. Verder bedankt voor de goede service
21 jul 2023
Eigenlijk alles maar een goed stimuleert om je best te blijven doen om te verbeteren.
AJ
Ad J.
Poortvliet

Tevreden

vlotte levering, goed verpakt, materiaal ziet er goed uit( niet getest).
MJ
Maurice j.
Landgraaf
8 okt 2023
Duidelijke website ,makkelijk bestellen en overzichtelijk
27 jul 2023
Touw is de kwaliteit die ik verwachtte en netjes geleverd
5 mei 2023
Makkelijk te bestellen en snelle levering! Zeer tevreden
12 apr 2023
gewoon volgens afspraak. wat wilt men nog mee ?????
3 okt 2023
Vriendelijke mensen Goed advies snel geleverd
16 mei 2023

Goede service

Kort, bondig en duidelijk. Doen wat ze zeggen.
19 mei 2023
Betrouwbaar snelle levering van goed touw
22 mei 2023
Makkelijk bestellen. Snelle levering.
3 jun 2023
Goed advies en vriendelijk