Beoordelingen voor sleepeve.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 95 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 95 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

matras

had ik vroeger al moeten bestellen want slaap nu veel beter met mijn slechte rug die ik heb
4.33

Het matras ligt heerlijk. Het product krijgt dan ook een 5.
Helaas ging er iets mis in de levering en kwam het matras later dan aangegeven vandaar mijn 4. Ik ben wel vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

Bezorging ging helemaal mis
Het matras heeft een goedkope uitstraling en de knik van hoe hij gevouwen was om te bezorgen zit er nog steeds .
Het ligt wel lekker maar dat mag ook wel voor die prijs .
2.67
Redelijk

De levering zelf was goed, maar UPS is wat 'stug' als het gaat om het verzetten van de afspraak. Zeker met de app. Het matras uitpakken en neerleggen is natuurlijk kinderspel. Het slaapt heerlijk: lekker stevig foam met een zachte bovenlaag, zodat het lijkt alsof je op het strand in slaap dommelt. Zonder de zeegeluiden en de meeuwen die om je oren krijsen.

Snelle service. Uitstekend product
5.00

Prima levering en snelle service. We zijn nog even in twijfel over het product. We hebben het gevoel dat de matras veel warmte opslaat en (te) warm is tijdens de nacht. Is daar iets aan te doen?

sleepeve.nl antwoordt: 25-08-2017
Bedankt voor je feedback. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op hallo@sleepeve.nl? Zodat we jou een oplossing kunnen aanbieden voor het probleem dat je ondervindt.

oke

oké
4.00

Ik ben zeer tevreden over de matras
4.67

Een heel goed georganiseerd bedrijf met top service
5.00

De levering en service (in totaliteit) zijn uitstekend. Het is duidelijk te merken dat dit hoog in het vaandel staat bij Eve sleeps. De matrassen zijn voor ons iets harder dan we hadden gehoopt. We beseffen echter goed dat dit een subjectief gegeven is. We liggen nu inmiddels een maand op dit matras. We kijken het nog even aan (wellicht is het een kwestie van wennen en "inslapen").

sleepeve.nl antwoordt: 24-08-2017
Hoi, bedankt voor je feedback. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Als je ons een mailtje stuurt op hallo@sleepeve.nl, zouden wij jou eventueel kunnen helpen met de problemen die je ervaart.

Super service en mega fijn matras. Geen last meer van mijn rug sinds deze aankoop. Aanrader
5.00

Maatrassen waren voor ons te hard. Wij zijn 51 en 65 kg en konden n9iet aan de hardheid wennen.

5.00

Levering was pas 3 dagen na de geplande dag. Maar wel heel vriendelijke mensen die de matras naar de 2de verdieping droegen
Matras is nogal hard...
3.00
Redelijk

Al na de eerste nacht minder pijn in m n rug.Ik heb o.a.een stijfbeen, scoliose en daarom eerst aan arts gevraagd die me zei probeer het maar dat mag tenslotte
En idd daarom gedaan.Maar terugkomen doet hij niet Dolgelukkig ben ik ermee.
5.00

Topper werkt slecht, schiet steeds los.
3.33
Redelijk

Alles gewoon goed gegaan en alles op tijd ontvangen.
Zelfs de oude matras werd opgehaald.
Goede service.
Een vette 10

Prima Geen opmerkingen

Top

Levering duurde bijna een week ipv 2 werkdagen zoals er geadverteerd wordt
3.67

Van informatie tot levering was alles prima in orde.
De matras kwam op de voorziene dag, dienst voor en na verkoop ook prima.

Zeer handig is dat ze de oude matras ook gratis komen ophalen.

prima
4.67

super makkelijk om te kiezen en te bestellen, levering gebeurd wanneer gezegd en de "installatie" verloopt enorm simpel (gewoon de plastiek er van rond halen en wachten)
4.33

De kussens bevielen niet, maar de service was super.
4.33

De levering was later dan aangegeven. Bij het matras zat alleen een Franstalige handleiding. Daar kwam ik wel uit, maar als je helemaal geen Frans hebt gehad, wordt dat erg lastig.
3.00

sleepeve.nl antwoordt: 07-08-2017
Hoi Ylse, bedankt voor je feedback. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Wij gaan heel binnenkort de handleiding in een pdf bestand meesturen in de bevestiging, zodat er geen verwarring ontstaat. Groetjes

Super matras

Perfecte service.Moooi geleverd
5.00

Levering en toelichting erg snel en duidelijk Matrassen lekker stevig, maar moet er nog aan wennen.
5.00

tot hiertoe slaap ik goed
4.00

Bij bestellen geen keuzeoptie van datum. Geen handleiding bij de matras. Hoes met rits zat scheef om de matras waardoor rits 5 cm van de zijkant op het lig-gedeelte. De matras is veel te hard, na 2 weken proberen dus helaas onderrug-klachten aan overgehouden. Ook voert de matras geen warmte af waardoor het lijkt alsof je met warm weer in een warme kleefpasta ligt. Retour wel snel verwerkt gelukkig
2.33
Matig

sleepeve.nl antwoordt: 07-08-2017
Hoi Viola, Bedankt voor je feedback. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Wij vinden de feedback van onze klanten ontzettend belangrijk en ik zal het ook doorspelen naar onze product design team. Groetjes

Alles was verpakt en geleverd, zoals het hoort te zijn. Fijne service. Topproduct.

abc
5.00

De levering was snel en correct. Het product bevalt matig. Er is kort na mijn bestelling ook een andere matras van Eve op de markt gekomen, dus had ik wat spijt van de aankoop.
4.00

Kussen gekocht en super tevreden van. Beste kussen dat we ooit gehad hebben, een echte aanrader.
5.00

alles is goed verlopen, alleen werd de matras niet geleverd op de afgesproken dag maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen.
de matras is stevig en ligt goed, wij zijn dan ook tevreden en hopen dat de matras over een aantal jaren nog goed aanvoelt
5.00

Simpel: de kussens slapen heerlijk, de prijs/kwaliteit verhouding is top en de bestelling en levering verliepen vlekkeloos.
5.00

Levering top - service vermoed ik ook - matras is ok, ik slaap al met minder rugpijn, mijn vriendin had het in het begin tijdens het slapen lastig met de warmte die de matras na een tijd afgeeft bij haar (ikzelf heb hier geen last van, maar plaats waar zij ligt is idd gloeiend warm).

sleepeve.nl antwoordt: 27-04-2017
Wat fijn om te zien dat je met minder rugpijn slaapt op de eve matras. Het is dan weer een beetje minder dat jouw partner het erg warm heeft tijdens haar slaap. Mocht dit probleem blijven aanhouden dan kun je altijd even een e-mail sturen naar hallo@sleepeve.nl zodat we een oplossing kunnen aanbieden.

Alles OK met de levering. Heb nu een paar nachten op de matras geslapen (alsook ook op het EVE-kussen). Valt heel goed mee

Hallo,
Het kussen voelt degelijk aan en reageert als je er druk op zet en deze loslaat, het ook mooi terug komt in zijn oorspronkelijke staat.
Maar tijdens het slapen word ik soms wakker doordat mijn hoofd diep is weggezakt en voel dan ook geen ondersteuning meer in mijn nek wat toch weer leidt naar nekpijnen tijdens het ontwaken.
Dan moet ik draaien om weer steun te vinden.
Mvg Johan

Companies House 09261636
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Joe Moore, Lawrence Barclays
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met sleepeve.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen