Beoordelingen voor sleepeve.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 94 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 103 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

sta op met rug pijn
had gehoopt dat dat niet meer zou zijn met dit matras
mvg Peter braat
4.00

Heerlijk matras Super kwaliteit. Werd netjes thuis bezorgd en naar binnen gedragen.
5.00

Het is echt een onwijs fijn matras Slaap heerlijk.
5.00

Heerlijk matrasje voor mijn kleine man
5.00

Ik had een nieuw matras nodig en toen kwam ik via via bij Eve terecht. Ik wilde een keer een 'echt goed' matras kopen inplaats van die matrassen die naar een paar jaar aan vervanging toe zijn. Dus na het bestellen kwamen de matras en de kussens al snel binnen. Nu er een paar weken op hebben gelegen wil ik eigenlijk niet meer anders en ben ik blij met mijn aankoop. Hij ziet er nog eens top uit ook

Top
5.00

Het Matras ligt heel erg lekker, maar is een stuk lichter van gewicht dan het vorige matras en moet dus best vaak weer terug gelegd worden op de plaats omdat het verschuift. Tevens vind ik het een beetje zweterig, dwz ik zweet een stuk meer dan bij het oude matras.

Slaapt lekker dat matras
4.67

Uitstekend, geen rugpijn meer.
4.67

Bestelproces goed verlopen en bed slaapt goed.
4.33

Wat een heerlijk matras en voor z'n redelijke prijs. Ook nog eens in de juiste maat. Nu slaap ik 's nachts veel beter en sta met minder pijn op. Bedankt
4.00

Voor ons is dit matras veel te hard, maar met een topper van traagschuim en dons slapen wij er prima op.
3.67

Alles ok. Heel tevreden
5.00

goed van maat, uitermate geschikt voor de box-spring. Na het wassen in de machine kwam het er pico bello uit, top
4.33

Ben heel blij met jullie matras want slaap nu tenminste beter door mijn slechte rug , grtjes Nadine
4.00

Alles perfect verlopen en heel tevreden over de matras. Veel minder rug- en nekklachten

matras

had ik vroeger al moeten bestellen want slaap nu veel beter met mijn slechte rug die ik heb
4.33

Het matras ligt heerlijk. Het product krijgt dan ook een 5.
Helaas ging er iets mis in de levering en kwam het matras later dan aangegeven vandaar mijn 4. Ik ben wel vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

Bezorging ging helemaal mis
Het matras heeft een goedkope uitstraling en de knik van hoe hij gevouwen was om te bezorgen zit er nog steeds .
Het ligt wel lekker maar dat mag ook wel voor die prijs .
2.67
Redelijk

De levering zelf was goed, maar UPS is wat 'stug' als het gaat om het verzetten van de afspraak. Zeker met de app. Het matras uitpakken en neerleggen is natuurlijk kinderspel. Het slaapt heerlijk: lekker stevig foam met een zachte bovenlaag, zodat het lijkt alsof je op het strand in slaap dommelt. Zonder de zeegeluiden en de meeuwen die om je oren krijsen.

Snelle service. Uitstekend product
5.00

Prima levering en snelle service. We zijn nog even in twijfel over het product. We hebben het gevoel dat de matras veel warmte opslaat en (te) warm is tijdens de nacht. Is daar iets aan te doen?

sleepeve.nl antwoordt: 25-08-2017
Bedankt voor je feedback. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op hallo@sleepeve.nl? Zodat we jou een oplossing kunnen aanbieden voor het probleem dat je ondervindt.

oke

oké
4.00

Ik ben zeer tevreden over de matras
4.67

Een heel goed georganiseerd bedrijf met top service
5.00

De levering en service (in totaliteit) zijn uitstekend. Het is duidelijk te merken dat dit hoog in het vaandel staat bij Eve sleeps. De matrassen zijn voor ons iets harder dan we hadden gehoopt. We beseffen echter goed dat dit een subjectief gegeven is. We liggen nu inmiddels een maand op dit matras. We kijken het nog even aan (wellicht is het een kwestie van wennen en "inslapen").

sleepeve.nl antwoordt: 24-08-2017
Hoi, bedankt voor je feedback. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Als je ons een mailtje stuurt op hallo@sleepeve.nl, zouden wij jou eventueel kunnen helpen met de problemen die je ervaart.

Super service en mega fijn matras. Geen last meer van mijn rug sinds deze aankoop. Aanrader
5.00

Maatrassen waren voor ons te hard. Wij zijn 51 en 65 kg en konden n9iet aan de hardheid wennen.

5.00

Levering was pas 3 dagen na de geplande dag. Maar wel heel vriendelijke mensen die de matras naar de 2de verdieping droegen
Matras is nogal hard...
3.00
Redelijk

Al na de eerste nacht minder pijn in m n rug.Ik heb o.a.een stijfbeen, scoliose en daarom eerst aan arts gevraagd die me zei probeer het maar dat mag tenslotte
En idd daarom gedaan.Maar terugkomen doet hij niet Dolgelukkig ben ik ermee.
5.00

Topper werkt slecht, schiet steeds los.
3.33
Redelijk

Alles gewoon goed gegaan en alles op tijd ontvangen.
Zelfs de oude matras werd opgehaald.
Goede service.
Een vette 10

Prima Geen opmerkingen

Top

Levering duurde bijna een week ipv 2 werkdagen zoals er geadverteerd wordt
3.67

Van informatie tot levering was alles prima in orde.
De matras kwam op de voorziene dag, dienst voor en na verkoop ook prima.

Zeer handig is dat ze de oude matras ook gratis komen ophalen.

prima
4.67

super makkelijk om te kiezen en te bestellen, levering gebeurd wanneer gezegd en de "installatie" verloopt enorm simpel (gewoon de plastiek er van rond halen en wachten)

sleepeve.nl klantbeoordeling

Companies House 09261636
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jan Bagniewski, Lawrence Barclays
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met sleepeve.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen