drankuwel.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden280 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 aug 2022
drankuwel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jun 2023
Ik had een bestelling gedaan en werd gebeld dat mijn bestelling niet meer op voorraad was. Het alternatief was zelfs een betere uitkomst. Dus ik ben meer dan tevreden!!! DRANK U WEL 🤩

Vanwege geblunder van de pakketdienst is het pakket ipv op de afgesproken 30 december pas op 3 januari geleverd.....De bedoeling was dit kado te doen voor de jaarwisseling. Drankuwel heeft ons keurig te woord gestaan en een nieuw pakket opgestuurd toen bleek dat de pakketdienst het adres niet kon vinden. Kortom het is hoog tijd voor een andere pakketdienst....

Beoordelingen voor drankuwel.nl

CT
Cj T.
Dronten
Was iets van de bestelling niet op voorraad maar werd netjes gebeld en in overleg is er een vervangend product geleverd Werd eerder geleverd dan in de mail stond wel netjes een berichtje wanneer het bezorgd zou worden
DT
Diane T.
Maastricht
4 feb 2024
Makkelijk te bestellen en dus ook te vinden. Goed verpakt bij mij thuis afgeleverd. Blij met mijn shotjes
TJ
Timo J.
Beuningen
3 feb 2024

Goed contact via telefoon en beste prijs

Goed contact via telefoon, ook bij aflevering. En de beste prijs.
Fijne winkel bezorgen op tijd
10 feb 2024
Goede prijs, nette levering
18 feb 2024
Was allemaal goed geregeld aardige chauffeur
GK
Snel en goed geleverd. Kom zeker terug.
30 dec 2023
Super snelle bezorging bedankt!!!
21 jan 2024
Gewoon netje en snel geleverd
Jammer dat er een foutje is gemaakt bij uitlevering van de bestelling. Overigens werd er sympathiek op gereageerd na melding
21 jun 2023

Goede service!

Snelle levering! Ik had vorige week iets besteld wat netjes op tijd geleverd werd, maar bij levering bleek dat het verkeerde geleverd was.. Ik had telefonisch contact opgenomen en dezelfde dag werd nog het juiste artikel opgestuurd en dit kreeg ik de volgende dag al binnen! En het verkeerd geleverde artikel mocht ik alsnog houden. Goede service!
TJ
Timo J.
Beuningen
9 sep 2023

Perfecte service

De eerste levering kwam niet door beschadiging van DHL. Even gebeld, en de volgende ochtend de drank ontvangen (goed verpakt ook), op tijd voor het feest. Perfecte service en aardige mensen aan de telefoon.
5 nov 2023
Flessen waren heel vlug geleverd maar de nootjes deksel was gescheurd en een fles met schoonmaak middel open al met al wel een paar gebreken maar denk dat ik wel wer terug kom
Klein doosje met veel shotjes! En zoals staat vermeld lekker gevarieerd. En snelle service. Ik heb het als een afscheidstraktatie gebruikt en ze waren er allemaal erg blij mee
7 okt 2023
De levering was snel, alleen niet tevreden over post.nl die de doos gewoon bij de voordeur zet als er niemand thuis is. Maar voor drankuwel zelf vijf sterren.
GM
Gerben M.
Groningen
Goed service en vriendelijke werknemers. mijn bestelling was wat qua levering vertraagd. ik werd daar prima van op de hoogte gesteld. dus ik zeg prima gedaan.