Brand-depot.nl- Logo - Beoordelingen

Brand-depot.nl

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2021
Brand-depot.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Práchtig servies, 'Out of the Blue'. We verzamelen het al een aantal jaren en hopen, dat deze lijn nog lang verkrijgbaar blijft. Het assortiment lijkt momenteel iets minder keus te bevatten... Wat niet met de kwaliteit van het servies te maken heeft, maar wél heel irritant is, zijn de stickers op elk serviesstuk. Deze gaan er niet gemakkelijk af, en er blijven altijd lijmresten achter die er dan weer met een of ander smerig goedje afgehaald moeten worden.

24 mei 2023
Vanwege een Gusta-cadeaubon zijn we bij Gusta uitgekomen. Het valt op dat de prijzen veel hoger liggen dan voor soortgelijke producten in andere webshops. Dat maakt kiezen lastig, want gevoelsmatig betaal je veel te veel. De eerste bestelling viel helaas erg tegen: producten waren van matige kwaliteit en ander formaat dan de foto's en beschrijving. Nadat de retourzending onderweg zoek raakte, zijn we wel netjes en snel geholpen door de klantenservice en zonder problemen ons geld teruggekregen (cadeauboncode). De tweede bestelling is onderweg, benieuwd! Overigens hebben we ook eens leuke koffiekopjes van Gusta cadeau gekregen, dus het kan blijkbaar ook goed uitpakken.

Beoordelingen voor Brand-depot.nl

Was OK. Misschien nog dagje sneller leveren
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier van je bestelling. Even een korte toelichting voor je opmerking: Wanneer artikelen niet direct voorradig zijn en ze nog uit het centrale magazijn moeten komen, dan kunnen we ze inderdaad niet binnen een dag verzenden. Zondag order ontvangen. Maandag bestelling uit centrale magazijn afgeroepen, dinsdag verzonden voor je. Levertijd in je orderbevestiging stond dan ook op 4 tot 5 werkdagen. Dat is gelukt ;-)
Echt mooie glazen en snel geleverd.
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je reactie! Veel plezier van je bestelling!
Prachtige borden !!
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je mooie review! Veel plezier van je bestelling
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je voor je sterren!

Toch tevreden !

Jammer genoeg is mijn bestelling nooit bij mij geraakt dit niet door gusta Maar door de bezorgingsdienst Ik heb dan ook onmiddellijk contact opgenomen en ben op een vriendelijke professionele en snelle manier verder geholpen waarvoor oprecht mijn dank !
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank voor deze fijne review, we zijn aan het overstappen naar een andere vervoerder. Het is nergens perfect maar verbetering op dat gebied is in zicht!
13 jan 2024
De verpakking kan beter, bij mijn laatste bestelling van cementkaarsen was er een stukje cement afgebroken bij de onderste kaars in de doos
18 jan 2024
Wat vervelend te horen dat je bestelling niet heel overgekomen is. Zou je ons een mailtje willen sturen? Dan zorgen wij voor een passende oplossing.
1 jan 2024

Prima webshop

Makkelijk te vinden website. Simpele navigatie, snel gevonden wat ik zocht. Zeer snelle levering ondanks de drukte rond de feestdagen!
Antwoord van Brand-depot.nl
Dat vinden we fijn om te lezen! Heel veel plezier van je bestelling en bedankt voor de review!
13 jan 2024
Precies wat ik van een webshop verwacht. Snel geleverd en goed verpakt. Product nog niet bekeken, het was den cadeautje
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je bestelling soepel verlopen is. We hopen dat de ontvanger er net zo blij mee is!
6 jan 2024
Hele leuke producten, maar helaas steeds niet zoveel op voorraad van de bordjes die ik zoek
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Heel veel plezier van je bestelling. Hopelijk houden we genoeg om je servies compleet te houden.

Snelle levering, prima service

Snelle levering, prima verpakking en fijne producten.
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Heel fijn dat alles soepel verlopen is. Heel veel plezier van je bestelling!
Goede beschrijving van artikel en snelle levering.
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Heel fijn dat je ervaring goed is. Heel veel plezier van je bestelling!
Mooi servies, blij dat ik nog kon bijbestellen
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Heel fijn dat je je servies aan kon vullen. Heel veel plezier ervan!
6 jan 2024
Snelle levering, goed verpakt verzonden
18 jan 2024
Bedankt! Heel fijn te horen dat je blij bent met je bestelling! Veel plezier ervan.
De verpakking is wel heel erg groot
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Soms lijken dozen inderdaad groot voor je bestelling. Je bestelling bevatte ovenschalen. Deze moeten we goed beschermen zodat ze van 1,5 meter naar beneden kunnen vallen. Dit betekent dat we in de doos opvangruimte moeten maken tussen de artikelen en de rand van de doos zodat deze als een soort van zweven in de doos en niet de rand raken wanneer de doos valt. Maar liever een grote doos, dan de inhoud kapot. Dat zouden we nog veel vervelender vinden. Veel plezier van je bestelling!
25 dec 2023
Bestelling snel en correct geleverd
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor het schrijven van de review! Heel veel plezier van je bestelling!
Snelle levering, heel goed verpakt
Antwoord van Brand-depot.nl
Wat fijn om te lezen! Heel veel plezier van je bestelling en hopelijk tot een volgende keer!
7 jan 2024
Snelle en goede levering
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Heel veel plezier van je bestelling!
Perfecte service!
18 jan 2024
Dank je! Fijn te horen dat alles goed is gegaan met je bestelling!