gusta.nl- Logo - Beoordelingen

gusta.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2021
gusta.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Práchtig servies, 'Out of the Blue'. We verzamelen het al een aantal jaren en hopen, dat deze lijn nog lang verkrijgbaar blijft. Het assortiment lijkt momenteel iets minder keus te bevatten... Wat niet met de kwaliteit van het servies te maken heeft, maar wél heel irritant is, zijn de stickers op elk serviesstuk. Deze gaan er niet gemakkelijk af, en er blijven altijd lijmresten achter die er dan weer met een of ander smerig goedje afgehaald moeten worden.

24 mei 2023
Vanwege een Gusta-cadeaubon zijn we bij Gusta uitgekomen. Het valt op dat de prijzen veel hoger liggen dan voor soortgelijke producten in andere webshops. Dat maakt kiezen lastig, want gevoelsmatig betaal je veel te veel. De eerste bestelling viel helaas erg tegen: producten waren van matige kwaliteit en ander formaat dan de foto's en beschrijving. Nadat de retourzending onderweg zoek raakte, zijn we wel netjes en snel geholpen door de klantenservice en zonder problemen ons geld teruggekregen (cadeauboncode). De tweede bestelling is onderweg, benieuwd! Overigens hebben we ook eens leuke koffiekopjes van Gusta cadeau gekregen, dus het kan blijkbaar ook goed uitpakken.

Beoordelingen voor gusta.nl

Snel en correct! Zeer tevreden
Antwoord van gusta.nl
Dank je voor de sterren en de mooie review! Hele fijne feestdagen!
Snelle levering Netjes verpakt
Top, dankjewel!
snelle levering, goed ingepakt
Antwoord van gusta.nl
Bedankt voor je leuke beoordeling! heel veel plezier van je bestelling.
Vlotte en juiste bediening
Dank voor je review!

Aanrader

Super vlotte bediening
Antwoord van gusta.nl
Dank voor deze mooie review!
Antwoord van gusta.nl
Dank je! Heel veel plezier van je bestelling!
24 dec 2023
Bedankt voor de sterren!
23 dec 2023
Bedankt voor de sterren!
Antwoord van gusta.nl
Dank je voor je sterren! Fijn dat je je slowcooker weer kan gaan gebruiken. Kook ze ;-)
Antwoord van gusta.nl
Dank je voor de sterren!!
Antwoord van gusta.nl
Dank je voor je sterren!
17 dec 2023
Antwoord van gusta.nl
Dank je voor de sterren!
17 dec 2023
Antwoord van gusta.nl
Dank je voor de sterren! heel veel plezier van je bestelling.
Mijn artikel was beschadigd en ik vond dat hier licht over gegaan werd
Antwoord van gusta.nl
Wauw, we hebben snel gecommuniceerd, aangegeven wat de mogelijkheden waren om het op te lossen (de voorraad had ook lichte krasjes). Hebben korting verleend en direct terugbetaald. Je gaf aan met het product te kunnen leven en omdat we het vervelend vonden is pro-actief een korting verleend. Alles naar redelijkheid. Daarmee ben je akkoord gegaan, Kato. Zoals je in andere reviews kan lezen, nemen wij klachten nooit "licht" op en proberen het voor iedereen goed op te lossen. Jammer dat we dit zo terug krijgen! Product mag ook geretourneerd worden, je ontvangt dan het aankoopbedrag direct retour....
29 mei 2023

Top spul!

Het liefst koop ik meteen de hele Gusta webshop leeg, ik vind de spulletjes echt fantastisch. Vorige week een hele collectie FIKA koffiekopjes aangeschaft voor in ons eerste huis. Alles zat zo goed ingepakt dat het onmogelijk was om tijdens transport stuk te gaan. Snelle levering en duidelijke communicatie. Dankjewel team Gusta!
Antwoord van gusta.nl
Bedankt voor je superleuke bericht! Altijd fijn een echte fan te hebben!! Heel veel plezier van je bestelling :-)
27 jul 2023

Fijne duidelijke site en spullen worden netjes verpakt

Dit is de tweede keer dat ik bestel bij Gusta. De site is duidelijk en het is makkelijk om te bestellen. De borden worden netjes ingepakt en verstuurd! Ben sowieso erg blij met de borden, in het echt zijn ze nog mooier. Top site met mooie spullen
28 jul 2023
Wat leuk om te lezen hoe tevreden je bent over onze service! We hopen dat je nog lang mag genieten van ons servies