bagoes.nl- Logo - Beoordelingen

bagoes.nl

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.794 beoordelingen in totaal

22 mei 2023
een site met redelijke kleding voor plus size dames, het zou mooi zijn als er per artikel precies staat voor welke lichaamsvorm het geschikt is en dat er meer broeken zijn voor smalle taille dikke bovenbenen/billen/heupen want nu zijn de meeste broeken veel te groot bij de buik en weer strak bij de bovenbenen en valt laag bij mijn billen maar verder is deze webshop wel prima en snel, de schoenen van JJ zijn wel echt veel te klein voor mij dus dat is jammer

22 jun 2023
Extra verzendkosten voor herstel productiefout. Een van de geleverde artikelen had een verkeerd maatlabel en was daardoor te groot. Om deze fout te laten herstellen moest ik het product opnieuw bestellen en daarvoor(extra) verzendkosten betalen.

Beoordelingen voor bagoes.nl

28 jan 2024
Mooie kleding, makkelijk bestellen, makkelijk betalen en supersnel bezorgd
Snelle levering - shirt mooie kwaliteit - prijs ok.
TV
toise v.
Someren

tevreden klant

altijd wat ze beloven doen ze ook
MO
mieke o.
Sint-Pieters-Leeuw
Vlug en correcte afhandeling!
Alles volgens afspraak. Prima!
Prima kwaliteit kleding.
VV
V.M v.
Rotterdam
18 jan 2024
7 jan 2024
1 artikel viel zeker 4 maten kleiner. De rest was goed. Levering prima.
22 mei 2023

goede webshop voor plus size dames

Super!

In Hem gaan kopen, super aanbiedingen, erg veel keus moest me inhouden. Ik had een joggingbroek gekocht die zo goed beviel dat ik die via de website ook nog wilde hebben. De prijs daar was hoger maar ik kreeg keurig het verschil retour. Zeer vriendelijk geholpen,. Ik ga zeker weer eens neuzen
SJ
Sjoukje J.
Nieuw-Buinen
2 nov 2023

Zeer tevreden.

Duidelijke website, zeer snelle levering, keurig verpakt. Duidelijke retourinstructies. En de retouren worden zeer snel afgehandeld. Mogelijkheid om achteraf te betalen is ook zeer prettig. Kortom ga zo door!!!!

Kwaliteit, betrouwbaar, snel, duurzaam en vriendelijk

Bagoes verkoopt mooie merken. De maten komen goed overeen en de producten worden goed omschreven ( materiaal, lengte, maatvoering) De levering is snel, net als het verwerken van een retour. Als je een vraag hebt, word je vriendelijk te woord gestaan. Er worden steeds vaker duurzame producten aangeboden. Al met al ben ik zeer tevreden over Bagoes.
13 sep 2023

perfecte verpakking

elke artikel was apart verpakt en tussen de kleding zat ook een beschermende folie waardoor de kleding niet kon beschadigd worden perfect! ik merk wel op dat bepaalde artikelen van Yesta tegenwoordig alleen verkrijgbaar zijn in maatje 2 en deze vroeger in verschillende maten beschikbaar zijn
21 sep 2023
Bagoes mailtjes vervelen nooit. Er is altijd wel iets wat je leuk vind. Soms moet ik echt op mijn handen gaan zitten ' nee, deze keer niet bestellen, alleen kijken'. Heb ik iets besteld en valt t tegen, dan is het eenvoudig terugsturen. Met Ruverty betaald ik alleen wat ik in de kast hang.
30 jun 2023
De bestellingen worden keurig en snel verwerkt. De prijzen zijn aantrekkelijk, het aanbod is breed, maar het zou iets duidelijker gepresenteerd kunnen worden (foto's van meerdere kanten en graag met dames die de modellen dragen, dan zie je beter, of het model wel of niet bij je past).
27 apr 2023
Hele goede website, veel afwisseling in de stijlen. Snelle bezorging en bij retourneren wordt heel snel het geld van de geroutineerde artikelen teruggestort. Misschien uitbreiding collectie met kleding voor bijzondere gebeurtenissen zoals bijv. Trouwfeest, cocktailparty etc.
13 jul 2023
Fijne overzichtelijke webshop , bestelde artikelen snel en keurig afgeleverd in huis . Retourzending ook binnen enkele dagen netjes afgehandeld en de mail met overzicht retourartikelen en creditfactuur keurig afgewerkt. Top !