bagoes.nl- Logo - Beoordelingen

bagoes.nl

198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.791 beoordelingen in totaal

22 mei 2023
een site met redelijke kleding voor plus size dames, het zou mooi zijn als er per artikel precies staat voor welke lichaamsvorm het geschikt is en dat er meer broeken zijn voor smalle taille dikke bovenbenen/billen/heupen want nu zijn de meeste broeken veel te groot bij de buik en weer strak bij de bovenbenen en valt laag bij mijn billen maar verder is deze webshop wel prima en snel, de schoenen van JJ zijn wel echt veel te klein voor mij dus dat is jammer

22 jun 2023
Extra verzendkosten voor herstel productiefout. Een van de geleverde artikelen had een verkeerd maatlabel en was daardoor te groot. Om deze fout te laten herstellen moest ik het product opnieuw bestellen en daarvoor(extra) verzendkosten betalen.

Beoordelingen voor bagoes.nl

AV
Angelique V.
Roosendaal
9 jun 2023

Mooie kleding op de foto

Veel artikelen lijken op een foto heel leuk maar bij thuisvoelen ze voor mij tegen, vaak heb ik een kleding maat die er precies tussen zit en ik het helaas moet terug sturen.
15 jun 2023
Snelle levering prima kwaliteit . 1 product terug gestuurd geen probleem retoursticker zit er al bij. Op naar DHL punt en retoursturen.
6 jul 2023

Top!

Altijd snelle levering, retourneren ook altijd snel afgehandeld en, last but not least, ruime keuze en heel leuke collecties/merken.
AV
Anja v.
Harderwijk
28 apr 2023
Ik ben echt supertevreden over Bagoes, snelle levering, en goede omschrijving waardoor ik zeer zelden iets terug stuur.
20 mei 2023
Prima winkel. Veel keuze. Goede prijs- kwaliteit verhouding. En misschien nog wel het belangrijkste; goede service.
12 jul 2023
Snelle levering, leuke kleding. Goede afhandeling bij telefonisch contact. Top. Ik ga vaker bestellen bij bagoes.
8 jun 2023

Mooie prijs

Product snel ontvangen en communicatie was duidelijk. En het jurkje was goedkoper dan bij andere siten.
2 nov 2023
Heerlijk winkelen omdat ze de juiste maat verkopen
17 okt 2023
De snelle levering en het pakje was goed verpakt.
2 okt 2023
De sfeer is goed, de hulp is goed, de service is goed en de kwaliteit en het assortiment is perfect
MA
25 jul 2023

Verrassend leuk kledingaanbod en snelle levering

Leuk kledingaanbod, artikel voldeed geheel aan verwachting, snelle bezorging, uitstekende service.
HP
Hendrika P.
Eindhoven
21 jun 2023
Ik had de verkeerde broeken besteld. Binnen een week thuisbezorgd, teruggestuurd en geld terug.
1 jun 2023

Hele goede ervaring.

De bestelde kleding werd heel snel geleverd en beviel heel erg goed. Voor herhaling vatbaar.
9 sep 2023
Je wordt er zo klantvriendelijk geholpen en altijd koffie en thee met een koekje staat klaar
ET
Els t.
Holten
22 jul 2023

In de sale niet altijd goeie beschrijving

Goeie beschrijving van artikelen, ook al staat in de SALE niet altijd de maatvoering erbij.
GM
Gordana M.
ROTTERDAM
Goede zaak. ik ben echt tevreden. Erg blij met mijn bestellingen . Jurken zijn echt leuk.
8 sep 2023
Meestal superleuke kleding. Jammer dat er geen of weinig broeken zijn on korte maten.
EA
Esther A.
Dordrecht
2 sep 2023
Levering en helaas terugsturen is goed verlopen. Helaas maatje kleiner uitverkocht.
8 jun 2023
mooi assortiment vriendelijke medewerkers snelle verzending niet goed geld terug
20 mei 2023
mooie kleding, alles gaat altijd uitstekend! Anders zou ik daar niet meer shoppen!