bagoes.nl- Logo - Beoordelingen

bagoes.nl

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.778 beoordelingen in totaal

22 mei 2023
een site met redelijke kleding voor plus size dames, het zou mooi zijn als er per artikel precies staat voor welke lichaamsvorm het geschikt is en dat er meer broeken zijn voor smalle taille dikke bovenbenen/billen/heupen want nu zijn de meeste broeken veel te groot bij de buik en weer strak bij de bovenbenen en valt laag bij mijn billen maar verder is deze webshop wel prima en snel, de schoenen van JJ zijn wel echt veel te klein voor mij dus dat is jammer

22 jun 2023
Extra verzendkosten voor herstel productiefout. Een van de geleverde artikelen had een verkeerd maatlabel en was daardoor te groot. Om deze fout te laten herstellen moest ik het product opnieuw bestellen en daarvoor(extra) verzendkosten betalen.

Beoordelingen voor bagoes.nl

26 mei 2023
Mijn ervaringen met Bagoes zijn doorgaans positief. Dit keer moet ik nogal lang wachten op de bestelling.
6 mei 2023
Zag er op plaatje leuk uit maar stelde niets voor slechte stof