Kaatz.nl- Logo - Beoordelingen

Kaatz.nlReviews

Kaatz.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Kaatz.nl

Kaatz.nl - Beschrijving

Kaatz is een webshop met de mooiste vloerkleden. Wij kijken altijd samen met jou wat het beste bij je past. Om goed te kunnen beoordelen kun je van alle vloerkleden stalen aanvragen en die sturen we dan naar je toe. Van daaruit kun je zelf op je gemak bekijken of het juiste kleed erbij zit.
V.O.F. Kaatz Interior
Watersteeg 1
5255 PE Herpt
KVK 56128843
Jeroen Verhoeven

Beoordelingen voor Kaatz.nl

13 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Kaatz.nl

Het contact en de mogelijkheid van eigen wens in grootte en vorm. En dan een mooi kleed krijgen!
Wat een sympathiek bedrijf. Uitstekende communicatie, vriendelijk. Top.
Prima service en advies. Mooie grote stalen ontvangen, met wat extra tips!
Kaatz komt met een beter en mooier tapijt dan wij hadden uitgezocht
Prettige communicatie en super service.
Geïmporteerd
Eerste contact gelegd door mijn vrouw. Was op zich al een prettig gesprek. Vervolg was het bespreken van de situatie en wensen. Hier kwam uit dat door kundig luisteren en vragen van Kaatz een bonte verzameling stalen naar ons is gestuurd. Was zo in huis. Wachten was op onze meubels die nog bij de stoffeerder stonden. Eenmaal in huis konden we in groot comité (incl. stoffeerder en zijn zoon) een keuze maken uit de stalen. Keuze was unaniem. Ook dat kon Kaatz bevestigen. middels de foto's. Tussentijd ook nog telefonisch contact gehad. Per direct de stalen teruggestuurd. De borg binnen 2 dagen teruggestort. Zijn erg te spreken over Kaatz en hun aanpak. We zijn dan ook content met het vloerkleed: Vlak wol geknoopt Keet naturel beige-mix, 16-160x230cm.
Geïmporteerd
Goede service, ook al was alles online, het voelde heel persoonlijk. Het begon al met het stalen bestellen. Ik had er zelf 1 besteld, maar kreeg daarna direct een mail, of ik niet nog meerdere wilde, die ze dan n.a.v. mijn wensen zouden toesturen. Heel fijn, want uiteindelijk is de keuze op een andere gevallen dan die ik had aangevraagd. Betaling handig via een link, inplannen van de aflevering ook goed geregeld. Enige waar ik iets op aan te merken heb, waar Kaatz ook niet direct iets aan kan doen, was de aflevering. Aan de track and trace had ik helemaal niets, die wordt blijkbaar niet bijgehouden. Ze stonden gewoon voor de deur (wel op de goede dag).
Geïmporteerd
Zeer persoonlijke, vriendelijke service. Het klopt gewoon van begin tot eind. Katja neemt alle tijd om samen het juiste karpet met jou uit te zoeken. We mochten een doos vol stalen meenemen om thuis te beoordelen wat fraai bij de rest van het interieur zou staan. Daarna konden we de stalen kosteloos per pakketpost retourneren. Verder hebben we uitstekende adviezen gehad m.b.t. maatvoering en gebruik. Het gekozen vloerkleed is prachtig, de kwaliteit erg goed. Ook de nazorg was uitstekend: je voelt je als klant echt koning(in)! Kaatz, bedankt, we zijn heel tevreden!
Geïmporteerd
Wij waren op zoek naar een nieuw kleed in onze woonkamer. Na wat Googlen kwamen wij bij de site kaatz van katja en je toen uit. Na overleg en het sturen van wat foto's kwamen er een aantal suggesties en stalen naar onze woning. Op ons gemak konden we thuis kijken wat de beste keuze was. Na een tweede ronde stalen bekijken is de keuze uiteindelijk gevallen op filou. De service, snelle antwoorden en ongelooflijke klant gerichte service kunnen we kaatz aan iedereen aanbevelen
Geïmporteerd
Je hebt een ruime keuze bij Kaatz. Wanneer je er vragen hebt wat betreft maatvoering, kleurkeuze, dan kun je via whatsapp snel deskundige advies krijgen. Het contact is heel laagdrempelig en je merkt dat Kaatz hart heeft voor haar producten. Een appje hoe het bevalt en of je een foto wilt sturen voelt prettig en warm. Kortom, als je iets zoekt voor je vloer, kijk dan eens bij Kaatz!!! Ons tapijt dat op maat gemaakt is, is van topkwaliteit!
Geïmporteerd
We werden op een vriendelijke en toch besliste wijze geïnformeerd over aankoop en proces van levering. Extra aandacht toen we het kleed ontvingen middels handgeschreven ansicht. Een fijne persoonlijke touch. Met de vraag of we een foto van het kleed op willen sturen? Natuurlijk doen we dat, met kans dat onze foto op de site wordt geplaatst! Hoe leuk zou dat zijn!
Geïmporteerd
Attente ontvangst, goede voorbereiding op de wensen en de ruimte en adequate voorlichting over wat mogelijk is. Alle ruimte om rustig te kiezen en te twijfelen. En uiteindelijk, na het besluit, een aflevering conform de afspraak. Hele plezierige mensen bij Kaatz, stijlvol en met kennis van zaken. Prettig om er terug te komen en de kennismaking voort te zetten.
Geïmporteerd
Kaatz is een bedrijf die je als consument het gevoel geeft dat jij het belangrijkste bent. Heel laagdrempelig wordt er met goed luisteren en inlevingsvermogen gezocht naar het juiste karpet. Kaatz houdt zich aan haar afspraken. Ik beveel dit bedrijf zeker aan als de Brabantse gemoedelijkheid je aanspreekt.
Geïmporteerd
Deze manier van een kleed kopen dat past bij de rest van het interieur is echt heel fijn. Verschillende stalen laten komen, nog weer aanvullende erbij en uiteindelijk heel blij met het kleed dat we gekozen hebben. Mooie kwaliteit en perfect passend. En steeds heel goede communicatie met Katja. Veel dank!
Geïmporteerd
Dit is mijn 3e kleed die ik bij Kaatz heb gekocht. Omdat Ik foto’s had gedeeld van mijn interieur kreeg ik al een aantal suggesties door en heb ik daarvan de stalen ook opgevraagd. Door deze perfecte service was de keuze ook snel gemaakt. En binnen 3 weken was het kleed al in huis. Van harte aanbevolen.
Geïmporteerd
- er was bij onze afspraak in Herpt ruim voldoende tijd voor overleg over onze wensen en advies over de mogelijkheden; - heel fijn dat we stalen mee naar huis konden nemen om ze in de ruimte waar het kleed moest komen te kunnen bekijken; - heel goede communicatie, ook over de levertijd, bezorging etc.
Geïmporteerd
In VT wonen zagen we een kleed van Kvadrat. Dat leek ons wel een mooie. Op internet gezocht waar ze die verkochten. We kwamen uit bij Kaatz. Na eerst stalen te hebben besteld de keuze voor de Lavo in de kleur Paars gemaakt. We zijn steeds goed geholpen en er is goed meegedacht. Bedankt Katja!
Geïmporteerd
In eerste instantie 1 staal besteld, maar er werd gevraagd of wij ook in anderen geïnteresseerd waren. Dat waren wij op zich wel, alleen lieten wij ons graag verrassen. Daarop volgend heeft Kaatz een leuk verrassingspakket samengesteld. Uiteindelijk hebben wij er daar ook 1 van besteld.