Kaatz.nl- Logo - Beoordelingen

Kaatz.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 27 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Kaatz.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Kaatz.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Kaatz.nl

25 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Kaatz.nl

Snelle en persoonlijke terugkoppeling. En een prachtig resultaat!
30 aug. 2022
Persoonlijke afhandeling van de order
22 aug. 2022
Fijne en goede communicatie, service en meedenken.
22 aug. 2022
Persoonlijk contact en professionele ondersteuning!
27 jul. 2022
Alleen maar goede ervaringen. Prachtige tapijten, zeer goede service en persoonlijke benadering. Hartelijke dank Kaatz voor mijn prachtige kleed.
22 jul. 2022
Plezierig in de omgang , goede service .
6 jul. 2022
24 jun. 2022
De manier hoe je werd ontvangen was Goed, gezellig en vrijblijvend. Ik ben goed geadviseerd en heb meerdere stalen mee naar huis mogen nemen om zo een goed keus te kunnen maken!
29 jun. 2022
Leuk contact, goed advies en werd steeds op de hoogte gehouden van de status.
27 jun. 2022
Prachtig kleed ontvangen, fijn en uitstekende service
19 okt. 2021
Eerste contact gelegd door mijn vrouw. Was op zich al een prettig gesprek. Vervolg was het bespreken van de situatie en wensen. Hier kwam uit dat door kundig luisteren en vragen van Kaatz een bonte verzameling stalen naar ons is gestuurd. Was zo in huis. Wachten was op onze meubels die nog bij de stoffeerder stonden. Eenmaal in huis konden we in groot comité (incl. stoffeerder en zijn zoon) een keuze maken uit de stalen. Keuze was unaniem. Ook dat kon Kaatz bevestigen. middels de foto's. Tussentijd ook nog telefonisch contact gehad. Per direct de stalen teruggestuurd. De borg binnen 2 dagen teruggestort. Zijn erg te spreken over Kaatz en hun aanpak. We zijn dan ook content met het vloerkleed: Vlak wol geknoopt Keet naturel beige-mix, 16-160x230cm.
3 dec. 2021
Wij waren op zoek naar een nieuw kleed in onze woonkamer. Na wat Googlen kwamen wij bij de site kaatz van katja en je toen uit. Na overleg en het sturen van wat foto's kwamen er een aantal suggesties en stalen naar onze woning. Op ons gemak konden we thuis kijken wat de beste keuze was. Na een tweede ronde stalen bekijken is de keuze uiteindelijk gevallen op filou. De service, snelle antwoorden en ongelooflijke klant gerichte service kunnen we kaatz aan iedereen aanbevelen
4 nov. 2021
- er was bij onze afspraak in Herpt ruim voldoende tijd voor overleg over onze wensen en advies over de mogelijkheden; - heel fijn dat we stalen mee naar huis konden nemen om ze in de ruimte waar het kleed moest komen te kunnen bekijken; - heel goede communicatie, ook over de levertijd, bezorging etc.
5 okt. 2021
In eerste instantie 1 staal besteld, maar er werd gevraagd of wij ook in anderen geïnteresseerd waren. Dat waren wij op zich wel, alleen lieten wij ons graag verrassen. Daarop volgend heeft Kaatz een leuk verrassingspakket samengesteld. Uiteindelijk hebben wij er daar ook 1 van besteld.
7 dec. 2021
Na een lange zoektocht naar een geschikt vloerkleed zijn we via via bij Kaatz terecht gekomen. We zijn ware ontvangen in de showroom en hebben voldoende stalen meegekregen om te bekijken. Na lang wikken en wegen uiteindelijk een keuze gemaakt en zijn heel blij met onze keuze.
16 nov. 2021
Wij zijn zeer tevreden over de snelle service van Kaatz. Jullie reageren vriendelijk en denken mee, heel fijn! Het karpet Diane ligt er mooi bij, precies zoals we hadden gehoopt en op de staal konden zijn. Hopelijk kunnen we er vele jaren van genieten! Dank jullie wel!
10 okt. 2021
We zijn erg blij met ons op maat gemaakte kleed Tatum Beige. Heerlijk warm en zacht om op te zitten/lopen. Fijn was de service om stalen thuis te kunnen bekijken. Ook de communicatie verliep soepel en de medewerkers waren erg behulpzaam.
7 okt. 2021
Onze ervaring met Katja en Jeroen van Kaatz was zeer positief. We hebben in alle rust onze keuze kunnen maken en zijn blij met ons tapijt. We werden goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook de after sales was uitstekend.
3 nov. 2021
Katja dacht mee, niets was haar teveel. Veel monsters mee naar huis gekregen om in de eigen omgeving (en met eigen lichtinval) op het gemak een goede keuze te kunnen maken. Snelle en prettige service.
9 nov. 2021
We zijn heel goed geholpen en hebben een mooi kleed besteld. De kleden zijn wel flink aan de prijs, maar zien er mooier uit dan de goedkopere opties.