Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.364 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.216 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

3 dec 2023
Ik ben fan! Heerlijke gerechten en voedzaam. Ik hoef nergens over na te denken. Ik ben blij verrast dat deze maltijden zo lekker en vers smaken. Ik heb weinig tijd om doordeweeks te koken en Muscle Meat helpt hier zo fijn bij. Ik haal ze wel een avond van te voren uit de vriezer en doe alles in een pan, lekker knapperig. Verrukkelijk en ik krijg eindelijk mijn vitamines binnen. Qua prijs hoef ik het niet te laten want voor het bedrag van een afhaalbestelling heb ik een aantal gezonde Muscle Meat maaltijden in de plaats. Wel jammer dat er al veel maaltijden uitverkocht zijn, al mijn favorieten, ik hoop dat ze snel worden aangevuld. Ik heb in ieder geval een extra vriezer aangeschaft want ik ben er echt super blij mee!
22 apr 2023
Ik had niet verwacht dat het zo bevroren zou aankomen. Echt helemaal niets ontdooit!top! Maar ik vond het wel jammer dat ik er niet voor kon kiezen om overdag mijn bestelling te laten bezorgen, want dan kan ik het gewoon op het bedrijf laten bezorgen waar ik werk. Daar is namelijk altijd iemand. Nu kwamen ze best wel laat, en dan maak je tijd vrij om er te zijn, en kan het zomaar zijn dat ze helemaal niet meer komen. Of pas tegen 22:00uur. Voor de rest was het allemaal wel goed, op de kiplasagne na, die smaakte naar mijn idee niet zo naar kip. Vriendelijke groeten, Marco
25 nov 2023
Er zit smaak aan. Dus dat is al beter dan ik had verwacht. Echt lekker is het niet, maar dat is ook niet mijn beweegreden. Ik heb kant en klare maaltijden voor 6,50 per maaltijd. Ik ben iemand die toch niet gaat koken, en veel besteld. Voor hetzelfde geld als ik in een week bestel, krijg ik 2 weken lang eten op deze manier. Het zorgt dat ik minder hoef na te denken om keuzes te maken, en het is gezonder dan mijn vorige opties. All in all ben ik tevreden. Zoals ik zei is de smaak niet optimaal. Voor de rest kan ik niet klagen.
MD
Mark D.
Leiden
8 mei 2023
Super om deze bestelling te ontvangen. Het is voor mij een goede combinatie tussen goede voeding en een druk leven. Juist doordat ik het mee kan nemen en snel voor de hand heb kan ik doorpakken. Hiermee sluit ik voor 90 % fastfood of een ongezonde leefstijl met voeding uit. Ik ga werken om gewichtsverliezen met muscle meat, deze keuze heb ik gemaakt. 1 jaar vanaf nu ben ik 15 kilo afgevallen. Soms gebeurd er iets in je leven en veranderen er zaken waar je geen invloed op hebt. Eten daar heb ik invloed op dus Let’s start!!!
21 sep 2023
Super verpakt, super bezorgd en het ziet er heel goed uit. Smaakt ook super, wij zijn fan. Je wordt goed op de hoogte gehouden betreft levering.wij hebben de zakken van 2,5 kilo roasted kip stukjes. Super fijn, want die haal je uit de vriezer en kun je meteen gebruiken in de pan. Ook kipgehakt besteld en die ziet er al helemaal mooi uit. En makkelijke porties. En dan nog de zalm. Ook deze ziet er mooi uit en per 5 los verpakt. Echt super kan niet anders zeggen.
13 okt 2023
Door schade aan verpakkingen was 1 voedselitem niet meer eetbaar: snelle vriendelijk reactie gekregen en keurig gecompenseerd. Tot nu toe is het overgrote deel van de etenswaren die ik heb besteld bijzonder lekker, en het bijkomende gemak (en in de vriezer ermee dus minder eten weggooien) maakt het een no-brainer voor mij. Kom zo simpel en betaalbaar aan voldoende eiwitten en lekker gemakkelijk gevarieerd eten.
FA
Fran A.
Almere
16 jul 2023

Highly recommended!

I just recently discovered Muscle Meat. They have a great range of meat, chicken, vegetables, ready prepared meals and a lot more. Fantastic value, products very nicely vacuum packed, a lot of them in handy 200g portions, everything arrives just ready to put in your freezer - apart from the 5 kilos of chicken fillets, those are individually flash frozen, so you just need to bag them yourself.
18 aug 2023

Levering duidelijk en op tijd & Goed eten

Levering duidelijk en op tijd. En het eten om zelf "snel" gezond bij elkaar te maken is voor mij persoonlijk TOP. Moet wel zeggen dat ik eet voor functionele niet voor smaak. Dus alles op bakplaat en in de oven op laag temperatuur. De smaak is wat neutraler. Maar als mijn vriendin het bewuster klaar maakt in de pan en met boter is het goed te doen. Blij mee. Heyyy
12 jul 2023

De kip is heerlijk en mals

Goede producten, Eerlijk over de levering en kwam netjes compleet bevroren aan. Als het op is ga ik zéker weer bestellen. P.S: De mensen die kritiek geven op Muscle Meat over de levering, geven onterechte beoordelingen. De levering is uitbesteed aan Trunkrs, en fouten die gemaakt worden door hun kunnen niet verweten worden aan Muscle Meat naar mijn mening.

Customer’s choice

Een dagelijks strak dieet volgen word veel makkelijker gemaakt door muscle meat. Goed geprijsd, veel keuze en geweldige smaak. Moest er toch iets mislopen is er een zeer adequaat customer service team die er alles aan doen om de klanten te assisteren. Ik bestel hier elke maand een slordige 10kg aan voeding en heb nog geen enkele negatieve opmerking te geven.