Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.374 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.227 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

25 nov 2023
Er zit smaak aan. Dus dat is al beter dan ik had verwacht. Echt lekker is het niet, maar dat is ook niet mijn beweegreden. Ik heb kant en klare maaltijden voor 6,50 per maaltijd. Ik ben iemand die toch niet gaat koken, en veel besteld. Voor hetzelfde geld als ik in een week bestel, krijg ik 2 weken lang eten op deze manier. Het zorgt dat ik minder hoef na te denken om keuzes te maken, en het is gezonder dan mijn vorige opties. All in all ben ik tevreden. Zoals ik zei is de smaak niet optimaal. Voor de rest kan ik niet klagen.
MD
Mark D.
Leiden
8 mei 2023
Super om deze bestelling te ontvangen. Het is voor mij een goede combinatie tussen goede voeding en een druk leven. Juist doordat ik het mee kan nemen en snel voor de hand heb kan ik doorpakken. Hiermee sluit ik voor 90 % fastfood of een ongezonde leefstijl met voeding uit. Ik ga werken om gewichtsverliezen met muscle meat, deze keuze heb ik gemaakt. 1 jaar vanaf nu ben ik 15 kilo afgevallen. Soms gebeurd er iets in je leven en veranderen er zaken waar je geen invloed op hebt. Eten daar heb ik invloed op dus Let’s start!!!
21 sep 2023
Super verpakt, super bezorgd en het ziet er heel goed uit. Smaakt ook super, wij zijn fan. Je wordt goed op de hoogte gehouden betreft levering.wij hebben de zakken van 2,5 kilo roasted kip stukjes. Super fijn, want die haal je uit de vriezer en kun je meteen gebruiken in de pan. Ook kipgehakt besteld en die ziet er al helemaal mooi uit. En makkelijke porties. En dan nog de zalm. Ook deze ziet er mooi uit en per 5 los verpakt. Echt super kan niet anders zeggen.
13 okt 2023
Door schade aan verpakkingen was 1 voedselitem niet meer eetbaar: snelle vriendelijk reactie gekregen en keurig gecompenseerd. Tot nu toe is het overgrote deel van de etenswaren die ik heb besteld bijzonder lekker, en het bijkomende gemak (en in de vriezer ermee dus minder eten weggooien) maakt het een no-brainer voor mij. Kom zo simpel en betaalbaar aan voldoende eiwitten en lekker gemakkelijk gevarieerd eten.
FA
Fran A.
Almere
16 jul 2023

Highly recommended!

I just recently discovered Muscle Meat. They have a great range of meat, chicken, vegetables, ready prepared meals and a lot more. Fantastic value, products very nicely vacuum packed, a lot of them in handy 200g portions, everything arrives just ready to put in your freezer - apart from the 5 kilos of chicken fillets, those are individually flash frozen, so you just need to bag them yourself.
18 aug 2023

Levering duidelijk en op tijd & Goed eten

Levering duidelijk en op tijd. En het eten om zelf "snel" gezond bij elkaar te maken is voor mij persoonlijk TOP. Moet wel zeggen dat ik eet voor functionele niet voor smaak. Dus alles op bakplaat en in de oven op laag temperatuur. De smaak is wat neutraler. Maar als mijn vriendin het bewuster klaar maakt in de pan en met boter is het goed te doen. Blij mee. Heyyy
12 jul 2023

De kip is heerlijk en mals

Goede producten, Eerlijk over de levering en kwam netjes compleet bevroren aan. Als het op is ga ik zéker weer bestellen. P.S: De mensen die kritiek geven op Muscle Meat over de levering, geven onterechte beoordelingen. De levering is uitbesteed aan Trunkrs, en fouten die gemaakt worden door hun kunnen niet verweten worden aan Muscle Meat naar mijn mening.

Customer’s choice

Een dagelijks strak dieet volgen word veel makkelijker gemaakt door muscle meat. Goed geprijsd, veel keuze en geweldige smaak. Moest er toch iets mislopen is er een zeer adequaat customer service team die er alles aan doen om de klanten te assisteren. Ik bestel hier elke maand een slordige 10kg aan voeding en heb nog geen enkele negatieve opmerking te geven.
22 jul 2023
Als je bestelt kan je zelf aangeven wanneer je het bezorgd wilt hebben. En op de dag van levering wordt het levermoment steeds scherper bijgewerkt en een kwartier van tevoren lees je dat ze eraan komen. Top service! Tipje, de producten waren helaas niet meer helemaal diepgevroren bij levering. Iets meer vrieselementen zou dat kunnen oplossen.
29 jul 2023
ben zeer tevreden. maaltijden goed in balans qua smaak en gezondheid lekkere groente en afwisselend, alleen een opmerking 2x bij de levering is er een kant en klare maaltijd box ,kapot in de doos aangetroffen waardoor de rijst door de doos had gelekt. Als daar op gelet word is het voor mij een dikke 10. MVG Y Mulder
6 jul 2023
Van begin tot eind goed geregeld. Muscle Meat heeft veel mogelijkheden en variatie in de maaltijden/producten die ze aanbieden en dat ook nog eens voor een zeer schappelijke prijs. De kwaliteit is hoog en de verzending is tot nu toe zeer netjes gegaan. Erg tevreden en een uitkomst voor de fanatieke sporter!
21 okt 2023
Muscle meat is top. Alles smaakt beter dan uit de supermarkt. De nieuwe bezorg dienst trunk is onprettig. Bezorging welke uitlopen tot 22:30 waardoor het ten kosten van slaap gaat in mijn 5:45 AM opstaan en sporten routine. Via post nl was ik meer tevreden daar is vast door anderen over geklaagd.
27 jul 2023

Top!

Ik heb nu meerdere keren bij Muscle Meat besteld en het bevalt supergoed. De producten worden gekoeld verpakt geleverd. Je krijgt ook een tijdvak waarin wordt geleverd zodat je dit kunt tracken. Erg prettig. De producten zelf zijn van goede kwaliteit. De smaak is top! Goede voedingswaarden!
12 mei 2023

Smaakvol, voedzaam en betaalbaar

Smaakvol, voedzaam én betaalbaar. Al bijna een jaar ben ik nu een tevreden vaste klant. Voor mij zeker geen supermarktvlees meer, maar enkel nog van musclemeat! Naast vlees is er ook vrijwel alles te vinden om relatief snel een smakelijke en gezonde maaltijd op tafel te zetten.
17 nov 2023
Muscle Meat zou alle sterren verdienen moest de leverancier niet zo onvriendelijk geweest zijn. Waze had hem blijkbaar naar de straat achter ons gestuurd en hij deed zijn beklag omdat wij onze gsm niet hadden gehoord toen hij probeerde te bellen. Klantvriendelijk 0/10.
21 mei 2023

Bang for your buck

Het eten is fantastisch lekker en smaakt vers. Ijskoud geleverd en in goede staat. Ze zijn goed gevuld voor de prijs, maar ik heb altijd nog wat trek na de maaltijd. Ze zijn ook niet schaarst met het vlees. Kort gezegd... Denk dat ik hier vaker ga bestellen.
2 mei 2023
Vriendelijk personeel en snelle levering. Wellicht marketing technisch, meer aanbod op supplementen aanbod. Ik moet namelijk nu bij jullie de voeding bestellen en bij xxl nutrition de supplementen bestellen en de andere nodige dingen voor mijn Bodybuilding.
8 nov 2023

Jouw groeipartner

Door problemen bij de bezorger kwam het eten 3 dagen later aan. De kwaliteit van de kip liet hierdoor te wensen over omdat hij helemaal ontdooid was. 1 mailtje naar MuscleMeat was voldoende om het probleem op te lossen. Bedankt weer voor alle gainz!
21 apr 2023
Goede producten voor een goede prijs! Klantenservice ook zeer tevreden over, een product was niet op voorraad en in overleg vervangen met gelijkwaardig product. Daarnaast kreeg ik een verkeerde pre-workout waarna ik direct de juiste opgestuurd kreeg.
21 apr 2023
Netjes en goed verpakt. Product was perfect en van zeer goede kwaliteit en niet duur. Tijdvak van bezorging was een uur later dan was aangegeven in de track and trace maar dat is dan ook het enigst. De volgende x ga ik hier zeer zeker weer bestellen.