Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.374 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.227 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

14 jun 2023

BUY NOW

Het is eten is enorm lekker en smaakt zo goed als vers. Heb het aangeraden aan een maat, die heeft onmiddelijk besteld. Eiwitrijke maaltijden die zeer goed vullen! Lekker knallen! Betaalbare maaltijden voor mensen die mealprep minder fij vinden!
6 jul 2023

Goede kwaliteit goed verpakt

Goede kwaliteit vlees rijk belegde pizzas met smaak en goed verpakt in vrieszakken alleen bleek na de bestelling 1 artikel later uitverkocht te zijn helaas die terug gecrediteerd werd. Dat had ik liever meteen willen weten tijdens bestellen.
4 jun 2023

Op de gezonde tour

Ik kon de bestelling volgen en hoefde niet de hele dag thuis te wachten. Doordat ik moest bestellen om aan vriespunten te komen had ik een uitdaging met het vriesvakje. Alles paste net aan dus geluk gehad. Komende maanden lekker gezond eten.
1 jun 2023
Eerste keer geprobeerd en enorm meegevallen! Bakjes zijn veel groter dan we verwacht hadden, eten is suuuuuuuper lekker en levering was super snel (donderdag middag besteld en vrijdag avond in huis) wij gaan sowieso nog vaak bestellen!
MD
Mark D.
Leiden
3 apr 2023

De bezorging is top en vol van smaak.

De bezorging is top. Mooie specifieke tijden en goed gekoeld. Mijn ervaring zijn goede voedzame maaltijden. Ik moet om medische redenen 15 kilo afvallen en heb vertrouwen dat ik op de goede weg ben. Heb nu mijn focus op de beweging.
4 okt 2023
Top service! De communicatie omtrent de levering was zeer goed, idem dito verpakking. De kant en klare kip is gewoon even opwarmen en kan a la minute uit de vriezer worden gehaald. Lekker snel, super handig en ook nog is lekker!
24 sep 2023
Zoals gewoonlijk weer goed bevroren en netjes verpakt afgeleverd. Helaas wel een klein foutje in m'n bestelling ipv zoete aardappelblokjes heb ik zoete aardappel wedges gekregen. Neem aan dat dat de volgende keer wel goed komt.
10 okt 2023

Snelle service

Heel snelle hulp bij problemen. Door een misverstand een verkeerde review gegeven. Na het versturen van de mail nam men al na 15 minuten contact op om het probleem op te lossen. Heel vriendelijke man aan de lijn gehad.
7 jun 2023

Lekker en goedkoop

De maaltijden die ik nu heb genuttigd zijn lekker. Had ergens gelezen dat de maaltijden met droogijs gekoold gingen toekomen. Dit was niet het geval het was wel heel goed ingepakt maar met ijsblokjes ipv droogijs
30 jun 2023

lekker gezond

lekker en gezonde maaltijden in de juiste portie vroeger schepte ik maar bij op mijn bord nu eet ik juist genoeg en voldoende heb geen honger erna en ben op 1 maand al 8 kg afgevallen zonder echt te diëten
24 apr 2023

Heerlijke voedzame maaltijden, schappelijke prijzen.

Heel duidelijke updates via de email over de bezorging. Komt diep bevroren aan. De pizza iets minder diep bevroren. De maaltijden zijn van uitstekende kwaliteit en smaak. Goede prijs kwaliteit verhouding.
16 jun 2023
Super snel geleverd. Ik had een verkeerde bestelling thuis gekregen, kheb daar een mail voor gestuurd en musclemeat.nl heeft daar direct voor gekeken en op gelost een top bedrijf een echte aanrader.
30 apr 2023

Altijd top! Kan niet meer zonder

Altijd top! Wat wellicht nog goed zou zijn is dat aangegeven wordt dat het naast opwarmen in de magnetron het (uiteraard) ook in de pan gewarmd kan worden….. ik kwam daar pas na een tijdje achter 😎
FA
Fran A.
Almere
31 okt 2023

The best!

Fantastic products, great prices. They even added an extra item that I’d forgotten to order, which saved me having to do a separate order and pay another delivery charge - superb customer service!
31 mrt 2023

Ik ben musle meat gaan gebruiken bij afvallen

Ik ben muscke meat gaan gebruiken in de strijd tegen de kilos..en met alles voeding er omheen zit ik nu op -52kg. Hoef mij geen zorgen te maken om verborgen vetten of andere toevoegingen!
MV
6 jun 2023
Nog steeds tevreden, maar wel jammer dat er nu weer iets uit het assortiment gehaald wordt wat ik regelmatig bestelde. Eerst de bulgur/groenten mix en nu de oriental rijst/groenten mix.
22 aug 2023

Goed aanbod met goede smaak

Mooi assortiment en ben nu nog goed aan het onderzoeken wat ik lekker en goed vindt. Sommige maaltijden zijn top maar er zitten af en toe ook wat minder lekkere maaltijden tussen.
27 okt 2023
Top bedrijf er was iets mis gegaan met de levering en de dag erna alles rechtgezet, het vlees wat per abuis niet bij de levering was dag nadien nageleverd zonder problemen. Top 👍
26 jun 2023
Kwalitatief zeer hoogstaand, zeer eiwitrijk en juist laag in overbodig zout of E-nrs. Wat hogere vzk, maar dat is logisch gezien het vervoer van bevroren producten. TOPbedrijf!
22 jul 2023
De kwaliteit is stabiel, een flink aantal kant en klare maaltijden bevallen mij goed. Smaken verschillen dus niet iedere maaltijd is voor mijn smaak goed maar 75% zeker wel.