Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.339 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

Verslechterende kwaliteit

Na laatste paar keer bestellen merk ik de kwaliteit vh rundvlees redelijk achreruit gaat. Bij leveren de laatste paar keer al een donkere gloed en bij ontdooien al beginnend grijs. Kwaliteit was vroeger veel beter.
RD
Robby D.
Kortrijk

Kwaliteit muscle meat super, maar leverproblemen

De kwaliteit van muscle meat is super, de smaak ook, prijs kwaliteit super. De laatste tijd met de leverproblemen van trunkers is het echt een ramp. Dus hopelijk krijgen ze dit opgelost

Kippendij slechtste ooit

...
Kippenreepjes zijn vochtiger aan het worden. Meer water in de kip dan een tijd terug. De samenwerking met Trunks kan beter. Geven geen berichtje meer als ze ongeveer 15 minuten van je adres zijn. Vervelend.

Niet aangebeld

1ste levering was ok. Levering van vorige week was niet ok. Men heeft niet aangebeld waardoor doos buiten stond zonder dat we dit wisten. NIET OK.
ondanks je meer water toevoegd toch maar chemishe smaak maar moet je gewoon worden denk ik
JV
Jan v.
Grave
Hoge prijs.
Ik ben mijn bestelling vergeten en heb deze niet op tijd verzonden. Ze stuurden het pas nadat ik had gebeld om de reden te achterhalen. Uw bedrijf verontschuldigde zich en bood aan de saus als cadeau te sturen. die nooit is verzonden
Snelle levering, goede prijs. Kip is echter te zacht. Structuur van vlees is vedwenen
Minderpittig de kip en meer smaak aan het eten zelf, maar ben wel tevreden hoor ..
Vis prima, kip geen lekker kwaliteit. Evenals de broccoli. Te groot verschil
De bezorging en het assortiment van de kant en klare maaltijden. De bezorging is vaak heel laat in de avond (nacht bijna). Assortiment kant en klare maaltijden wordt eigenlijk alleen maar beperkter in plaats van uitgebreider wat je eigenlijk zou verwachten. Gehaktballetjes graag terug
20 aug 2023
2 okt 2023

Niet wild enthousiast

Bezorging en verpakking was prima. De groenten echter zijn na opwarmen volgens instructies net snot helaas. De kip reepjes shoarma en gyros zijn wel ok maar je proeft dat het ingevroren is geweest. Ik hou het voortaan op de vertrouwde kip reepjes (teriyaki), welke ik wekelijks bij de Jumbo haal omdat ze bij MM vaak uitverkocht zijn, maar die zijn wel top!
14 okt 2023

Vroeger was het beter

Sinds de overstap naar ijsblokken in de doos, is het voedsel kwalitatief minder geworden. Het gebeurt ook regelmatig dat je iets bestelt en afrekent wat is uitverkocht. De inflatie bij muscle meat ligt ver boven her landelijk gemiddelde. Veel prijzen zijn in twee jaar rond de 20% of meer gestegen.
3 aug 2023
Ik vind het af en toe smaakloos of een vreemd smaakje hebben. Sorry, niet wat ik er van had verwacht. En smaken verschillen, dus iedereen moet het gewoon voor zichzelf beoordelen.
19 sep 2023
Verkeerde bestelling gekregen. Daarna alleen maar een tegoed bon voor gratis versturen en het bedrag van het product gekregen. Kon niet naverzonden worden.
Antwoord van Muscle Meat
19 sep 2023
Excuses voor de mindere ervaring, maar deze review geeft het niet helemaal correct weer. Niet verkeerde bestelling gekregen maar een verkeerd product. Klant heeft niet alleen het geld terug gekregen, 6 euro extra daarboven op gekregen, maar ook 2.5kg gratis product mogen houden. Reden dat er een aantal opties is gegeven zonder optie nazenden is omdat dit product zo fijn en klein gesneden is, dat de ervaring is dat het dan ontdooit aankomt als er geen andere producten om heen zitten. Dit is uitgelegd. Het is niet dat we het niet willen, maar niet kunnen. Vandaar de 6 euro extra en 2.5kg eten gratis als sorry.
24 sep 2023

Voeding erg goed. Bakjes niet stevig waar voeding ook in zit

Voeding is erg goed. Helaas al meerdere keren gescheurde bakken ontvangen waarbij de voeding niet meer in opgewarmd kan worden.
Antwoord van Muscle Meat
28 sep 2023
Hoi Tom, excuses voor deze ervaring! Ik wil dat je weet dat als je Muscle Meat bericht met een probleem, altijd alles meteen opgelost wordt. Ik heb even gezocht op jouw email maar ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Bij te ruig transport kan je altijd geld terug vragen van wat je niet meer kunt gebruiken of opnieuw gestuurd krijgen. Hopend dat je ons mailt op info@musclemeat.nl
31 mei 2023

Eten top, bezorging minder

Eten is echt top, alleen al 2 keer niet de volledige bestelling ontvangen. Na mailen gelijk de ontbrekende spullen ontvangen.
Bij de kipfilet zat veel ijs, schoongemaakt en opnieuw ingepakt voor ik het weer in de vriezer kon. Hopelijk geen frostbite